Racers Place lopettaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TimoT, 21.3.2018.

  1. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Teit muuten ihan oikein. Näin minäkin olisin tehnyt.
    Jos ei edes kohtuullista palvelua tipu, niin aina löytyy taho jossa homma rullaa.
    Tämä se on minunkin periaatteeni ollut ja tulee aina olemaan.
    Ja oikeasti hyvästä palvelusta maksan aina mielelläni, vaikka ei olisikaan vimosen päälle markkinoiden halvin ratkaisu.
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Mä siis Olin jo netistä selvittänyt valmiiksi automerkit joissa kyseisen kokoista rumpua on mut ei niin ei.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Jos on oikeesti kiire tavaralla ja se löytyy USPartsin verkkosivuilta ni tilaan sieltä, muuten en missään nimessä edes yritä kun ei sieltä saa palvelua nimeksikään jos sinne soittaa/laittaa sähköpostia.

    Vasta nyt hölmö tajusin että tuoltahan saa AutoMeterin mittarit ja vaikka mitä muutakin Rockautosta!

    Mutta siis oikeesti jos täällä on osissa +50% tai yli päälle vrt siihen mitä YKSITYINEN maksaa jostain Rockautosta tilatessaan ni paljonko ne osat voi sinne USPartsille maksaa ja paljonko niissä oikeesti on sitä katetta päällä?
    Luulis Partsin saavan paljon halvemmalla nuo osat vielä kun mitä yksityinen saa ja järettömät katteet päälle sit.
     
    Muokattu: 22.3.2018
    Karpov tykkää tästä.
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Sen suomalaisen myyjän kulut on euron minuutti. Semmoista Nyrkkisääntöä usein itsekkin Käytän teenkö itse vai teetätänkö muilla. Sama koskee osan korjausta tai uuden hyvälaatuisen osan ostaminen.
     
  5. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    ^ eli äkkiä laskien ylimmän tulodesiilin alarajoillekin kuuluva jantteri saa painaa noin 3 minuuttia hommia, että saa netollaan maksettua ulkopuoliselle 1 minuutin kustannukset...

    -JJ-
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kun löytyis ne asiakkaat, jotka olisivat valmiit maksamaan siitä palvelusta. Aina on se hinta väärä, vaikka tappiolla möis ja pullat päälle, niin liian kallista...
     
    faffeli tykkää tästä.
  7. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Ymmärrän hyvin tämän ongelman.
    En viittaa tällä esimerkillä sinun tilanteeseen, mutta eräs tuttu koneyrittäjä toimi hienosti hinnoittelussaan. Muut kilpailijat veloittivat 70eur/h, niin hän laittoikin hintalapuksi 90eur/h.

    Kertoi, että sen myötä hän sai karsittua mukavasti kaiken maailman "Tuuks kaivaan tän kannon ylös mökin pihasta pullakahvin hinnalla"- soittelijat, joita piisasi kyllästymiseen saakka, ja sitten kun kone on tontilla niin "Kaivatko ny samalla sata metriä ojaa ja autotallin pohjat kun kerta tulit..."

    Jäljelle jäivät ne asiakkaat, jotka tarvitsivat laadukkaan tekijän työmaalleen, ja olivat valmiita maksamaan että työ tulee tehdyksi kunnolla ja aikataulussaan. Sen viimeisen hinnan tinkaajat saavat sitten rauhassa harjoittaa puhelinrumbaansa ympäri maakuntaa.
     
    T&S, JAMANT, rb ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. urho3

    urho3 Gearhead

    E
    Esim leivänteon olen ulkopuoleistanut kun on tuottavampaa tekemistä silläkin aikaa ja haluan myös aikaa harrastuksille.
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Jos ne rummut olisi maksanut 400e kpl olisin ottanut parin. No ihan sitä ne ei maksanut mut ei ollut ihan halvimmat.
     
  10. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Tähän on pakko heittää, ettei mene ihan suomalaisten yrittäjien mustamaalaamiseksi, ja vähän samalla "mainostaakin", että JAMANT; sun paja kuuluu niihin harvoihin tässä maassa, jonne mä tuun luottavaisin mielin, enkä mutise hinnasta (en oo muistaakseni kertaakaan mutissu, kai?). Plus, että arvostan suunnattomasti hyvää palvelutasoa - harva yrittäjä mulle on soitellut väliaika-tietoja pitkin iltaa, niinkuin sinä, kun pari vuotta takaperin parsit Buickin takajarruja kasaan. Sekä vaikka sulla on tilauskirjat täynnä, ni tunnut aina löytävän mun pommikoneelle jossain välissä aikaa, jos on tarvis.

    Noi on suht pieniä asioita ja jotka toki syö yrittäjän aikaa, mutta noilla tommosilla on valtava vaikutus asiakaskokemukseen.

    -JJ-
     
    onoff road, faffeli, T&S ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Älä nyt, ruisleivän teko on yllättävän rentouttavaa puuhaa, vaikka käytössä olisikin vain sähköuuni. Harmi vain, että päästin juuren pilaantumaan...

    -JJ-
     
  12. urho3

    urho3 Gearhead

    Juu on mut jos aika kortilla on pakko jättää muille.
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    OLiskos mulla ollu hyllyssä? Mielelläni myyn rumpuja joista poka on valmis maksamaan edes 150.00/kpl...
     
  14. urho3

    urho3 Gearhead

    Jaa en osaa sanoa,ei tullu ehken kysyttyä kun tästä joku 5v aikaa. Harvinaiset osat maksaa Minkäs teet.
     
    JAMANT tykkää tästä.
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Parhaani yritän palvellaja se aiheuttaa sen, että kirja on täys... Annan ajanvarausaikoja kesäkuulle nyt, että jos Buick tarvitsee apuja kun lumet sulaa, niin pakko vaan tunkea välitöiksi!
    Enemmän riipaisee ne asiakkaat, jotka ensin hyväksyyvaraosien hinnat, mutta kun osat on tulleet, ei nouda niitä tai ei lunasta JV-pakettia... Ja kun kyseessä on spessu-osaa, sen menekki myydä kellekkään toiselle on kyllä ihan hyvää tuuria ja sellaista ei paljoa ole tapahtunut (mutta ne asiakkaat jotka ei luinasta hiutaleitaan ei kyllä saa mitään apuja puhelimitsekkaan enään)... Kummasti toisille kelpaa ne ilmaiset neuvot, mutta osat rahaa vastaan ei kelpaa...
     
    Saetkae ja faffeli tykkäävät tästä.
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Sepä...
     
  17. urho3

    urho3 Gearhead

    Neuvo väärin semmosille.
     
  18. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, tämä uusi Racers Place ja paikka kiinnostaisi, sekä kuka sitä rupeaa pitämään ?

    Ilmeisesti siis jonnekin Tikkurilantien ja Pakkalantien hujakoille, Schenker, Posti, Volvo Trucks, Postnord...tarkempaa tietoa jollain ? :odeek:

    https://www.google.fi/maps/@60.2990069,24.9359838,15z
     
    GBS tykkää tästä.
  19. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei voi, kun sitten tulee haaste oikeuteen, helpompi, kun a) ei vastaa puhelimeen tai b) vastaa etten tiedä...
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Isoissa tavaroissa etu kääntyy kyllä lähemmäs suomihintoja.

    Edelin imusarjat ja kaasaritkin on uspartsissa sen hintaisia ettei tuonti itse kannata.


    Varaosien kanssa silti siihen ei pysty.
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!