Racers Place Money Bracket 5.8.2006 Pori

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 19.7.2006.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Loimaan rompapaivat taitaa olla fossiilistien hulinoita :-? , unohtamatta tietenkaan etta puolet on kuppi/riepukauppiaita :(
    Henkilokohtaisesti kylla ite kylla jattaisin moiset valiin ja menisin kisoisiin :wink:
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tuutte ilmeisesti lentokentalleppain 2 tieta( Tampereen valtavayla liitttyy siihen ennen kenttaa). Kun kaannyt pois ''motarilta'' oikeelle missa on lentok. kyltti niin alhaalta oikeelle(kentalle mennessa kaannytaan vasemmalle) ja sitten n 200m (sillan alta)ja taas oikeelle, se tie(lounainen linjakatu) menee raviradan takaa ja kun tie tekee jyrkan mutkan vasemmalle niin ajat siita heti pihaan. Naet vasemmalla puolella stanan ison peltihallin ja hiekka kasoja, niin sen hallin vasemmalla puolella on meidan ''kumik##pa-osasto''. :eek:
    Jostain kartta ohjelmasta saat ohjeet kun pistat osoitteen:
    Kyrolaistentie 38. Meen osoite on kyllakin 40 mutta kaikki noi ohjelmat ei sita jostain syysta tunnista. Lieneeko Posti-Pekka paissaan antanut vaaran osoitteen meille :odroll:
    Koitin saada karttaa ulos mutta kun ei ole noita kaikkian skandinaavisia kirjaimia tassa koneessa niin en saanu mittaan aikaseks.
     
  3. Gummisetä

    Gummisetä 3rd gear

    Fossiilien hulinat on kyllä hyvät, mutta silti pitää täältä Loimaalta Poriin suunnistaan.

    Elikkäs, ilmoitauduttu on. 8)
     
  4. Ahis

    Ahis Gearhead

  5. KJG

    KJG 3rd gear

    Mahtaako loimaalle jäädä ketään jos kaikki poriin lauantaina lähdetään, naapurin kaverikin ilmeisesti lähdössä joten loimaan alueen kalustoa kisassa nähdään.
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Meillä sitten kuski vaihtui, joten tuota meitin Mamman Novaa kuskaa meitin Mamma itse 8) Varokka vaan jätkät, siellä on sitten jo ainakin kaksi naista radalla, kun Kiekukin tulle paikalle. Olisikohan tää nyt sitten semmonen kisa, jossa nähdään vaan hameväkeä radalla, kun finaalit koittavat. :poff:
     
  7. Tea

    Tea 1st gear

    Hameväkeä? ai niinkun sä? :rotfl:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, kyllähän toi kiihyttely on naisten laji... :poff: :rotfl:

    Tosin Kieku otti viime vuoden kisoissa ekalla pudotusrundilla tomaatin joten parannettavaa jäi...
     
  9. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Onko tapahtumasta kuvia jossain jaossa? Olisi kiva nähdä oma veitsi viivalla kun kerta ensimmäistä kertaa koitin tuotakin hommaa... =)
     
  10. f-85

    f-85 Gearhead

    Onnittelut Sarille ja Luigille kovista suorituksista!

    Reipas suoritus kylmiltään!!
     
  11. gremlin

    gremlin Gearhead

    Onko tosiaan jollain kuveja ja mita siella yleensakin tapahtui? :eek:
    Olen lievasti sanoen uutispimennossa :-?
     
  12. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Vedettiin sitten itse kisalähdössä oma ennätys 13,226 ja 60 ft 1,907, eli reippasti yli indeksin (13,400) ja välillä vielä himmailtiinkin. :eek: :lol:

    Eli siis ekälähdön kuolema. 8)

    Sitä ennen paras aika eli oma ennätys oli 13,359 ja 60 ft 1,968. :lol:

    Edellisten kisojen paras aika oli 13,537.

    Eipä olisi uskonut, että takaluukun pahvien poisto ja lattian imurointi olisi vaikuttanut noin paljon aikoihin. :rotfl: Tosin laitettiin 3" putket ilman vaimentimia noiden 2,5" yhdellä vaimentimella/putki tilalle. :oops:

    Entäpä, jos seuraavaksi pestään ja vahataan, niin joko mennään 13 alle? :eek:

    ...ja autohan on se '79 Olds Delta 88 462 cid muskeleilla (805 Bracket Raketti).
     
  13. supo

    supo Double Gearhead

    Iso kiitos kilpailun puuhamiehille ja naisille.Oli kiva käydä ensi kertaa kisoissa itse kisakuskina,kun hommat pelaa järjestäjillä.Tosin toisella kierroksella indeksin alitus ja laulakuoroon eli opettelemaan lisää.Oliskohan kellään kuvia auto nro 901 pohjaväreissä oleva pontiac -37:sta ois hienoo jos löytys.T:Ite Vituiks"män ,Vituiksmän Racing.Ps.Meinas unohtua tärkein asia eli SUPER KIITOS HOT RODDERS KUOPIO JA PARI MUUTA SPONSORIA jotka mahdollisti kisamatkan(n.900 km)ja lisä jutut kisaa varten.
     
  14. Muki

    Muki Gearhead

    SARI ajoi sitten ovet kahdelta lajia viime vuonna kokeilleelta ja sittemmin hieman hassusti pukeutuneelta hepulta. Ja oikein isolla marginaalilla, 10.8 on meinaan HIENO VETO !!
     
  15. Henski

    Henski 1st gear

    Joo aivan mahtava suoritus Sarahilta, ONNEA! Pisti "hieman" paineita ens viikonloppua ajtellen :oops: :D
     
  16. Sarah

    Sarah 1st gear


    Älä ole huolissasi,mä nöyryytän sua sitten myöhemmin... :rotfl:
    Tosin allekirjoittanut itse taitaa olla eniten ihmeissään mokomasta ajasta,en olis itse itsestäni moista uskonut. :D
    Alastarossa sitten nähdään viimeistään,Motopark kun jää häiden takia väliin,murrrrrrrrr
     
  17. Tea

    Tea 1st gear

    Hyvä hyvä :D Muistan kans joskus takavuosina ekan kympin ajan, se oli vaan huisin hieno tunne. Pistetään noi äijät ojennukseen sit finaaleissa :rotfl:

    Mä en käsitä miks jotkut menee naimisiin kesällä, kun ihmisillä on muutenkin kaikkee kivaa tekemistä.. Terv.Nimim. "kerran juhannushäissä ollut ja vieläkin katkera"
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo tulihan käytyä.

    Sari meni sitten ajamaan tolla Novalla, siis autolla, jonka hän käynnisti ekan kerran Porin varikolla kysyen mitäs nyt pitäis tehdä, KOLMANNELLA lähdollään 10.85 / 202.02 kmh :eek: Huikea suoritus, ainakin mun mielestä, kun itse ekoissa kisoissani ajoin huiman 18.535 ajan 129 kmh loppunopeudella. Kaiken lisäksi hän sitten jälkeenpäin harmitteli sitä, että me Jaffan kanssa laitettiin kaasupolkimen alle rajoitinpultti, ettei Nova vaan menisi liian kovaa kokemattomalle kuskille. Käsi ylös, kaikki te, jotka ootte tehneet saman ekoissa kisoissanne. Epäilisin, ettei montaakaan kättä noussut. :

    Muutenkin oli hyvä meininki; Sarin loistavat suoritukset, Kiekun huikea lajittelulähtö 0.500 reaktioilla, ja B Toyn komeat suoritukset Eliminaattorissa. Ja seurakin oli hyvää, paljon tuttuja ja vähemmän tuttuja kävi irvistelemässä tai muuten vaan notkumassa meitin Bussilla, ja säätkin suosi, joten viihtyvyys oli taattu. Kiitos järjestäjille, Makelle kisojen sponsoroinnista, Ilmailulaitokselle kisapaikan luovuttamisesta ja kilpakumppaneille mukanaolosta.
    Teidän kanssanne on mukava harrastaa :rotfl:
     
  19. Henski

    Henski 1st gear

    Tea! racing..... ei racin :poff:
     
  20. bbford

    bbford Gearhead

    Eli kuka noi ajot nyt voitti ja kääri rahat?
     

Kerro tästä muillekin!