racers place

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja duster70, 21.7.2006.

  1. duster70

    duster70 1st gear

    onko hyviä kokemuksia? itse laitoin viikko sitten jo tilauksen/kyselyn eikä ole vastauksia kuulunut.
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    On kokemuksia ja ihan hyviä,mut kiire siellä tuntuu olevan! Saa kyllä hommattua vaikka mitä,nopeasti ja kohtuuhintaan!
     
  3. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

  4. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Pitää muistaa, ettei suomen kokoisessa maassa voi/kannata pitää asiakaspalvelun puolella kymmentä heppua. Nämä liikkeet on yleensä 1-2 hengen yrityksiä, joka aiheuttaa sen, että palvelu hidastuu sesongin (kevät,kesä) aikana. Pakkasella palvelu nopeutuu.

    RP:stä olen tilaillut ja aina haluamani saanut,mutta tähän vuodenaikaan suosittelen ennemmin puhelinta kuin emailia.
     
  5. A.McBill

    A.McBill Gearhead

    joo-o halvimmalla oon saanu vaikka kestääkin hetkisen ja toisenkin mutta perseaukisellahan ei ookkaan kovin kiire(siis itse)kunhan saa vaan kohtuuhinnalla
    viimex kun kysyin niin oli 50€ seuraavaan tarjous pyyntöön vastanneeseen :eek:
    ja USparts ei oo vastannu vielä tähänkään päivään mennessä mitään eikä myöskään palautteeseen mitä laitoin kyseiseen puljuun vaikka laitoin kyllä sähköpostiosoitteen ja mistä kanapissii(eivät tartte minun rahoja) 8) niillä menee niini hyvin ettei niitä kiinosta parinsadan ostokset :poff:
     
  6. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Kun mä tilaan osia niin en koskaan kysele mitään sähköpostilla vaan soitan ihan puhelimella. Kahden ihmisen välisessä henkilökohtaisessa kontaktissa vasta selviää se palvelun laatu!

    Ei noilla osamyyjilläkään ole aikaa/mahdollisuuksia/resursseja pitää kokoajan miehiä kiinni missään netissä vastailemassa kaikenmaailman kyselyihin kun tosiostajat/kiireelliset tapaukset soittaa suoraan puhelimella..
    :odroll:

    Sekä RP:sta että US Partsista olen saanut hyvää palvelua ja osia kohtuuhinnoin.. Viimeksi tilasin jälkimmäisestä välitykset puhelimitse ja paketti oli seuraavana aamuna matkahuollossa eikä maksanu paljoa..! (sähköpostikyselyn vastauksia odottelisin todennäköisesti vielä tänäkin päivänä..)
    8)
     
  7. perzza

    perzza 3rd gear

    nii toisille osuu toisille ei ... Racers Placesesta oon pyytäny koneen alakerran osista tarjousta 2 kertaa paikan päältä ja kerran soittamalla alkaen maaliskuu -06 ei oo viä tullu, tilasin 6 tuotetta soittamalla 5 tuli ja niistä 3 vääriä kaikki mitat ja tiedot annoin puhelimessa ja osat eivät olleet sinne päinkään. Loppu ton virman kans tallailu. Ja turha alkaa kinaa Te kaikki muut saatte ostaa edelleen sieltä tai olla ostamatta en minä mitään kansan liikettä yritä tehdä kyseistä virmaa vastaan ... Eiköhän tolla tullu koko paketti kerralla selväks.

    :wc:
     
  8. Polara

    Polara Gearhead

    Mulle on joka kerta tullu sillon ne osat kun on luvattukin! Eli se reilu viikko niissä on menny, kun se kontti suomeen tupsahtaa! Oon ollu tosi tyytyväinen! Ja yleensä ei joudu hirveesti jonottelemaan, niinkun us-partsin puhelimeen!
    Kesti mullakin se sähköposti tarjouksen tuleminen, mutta eipä mulla kiirettä ollu. Jos on kiire niiden osien kanssa, niin kannattaa varmaan soittaa suoraan...

    Ja nyt kun tilasin osat sieltä, niin olipa mukava asioida semmosen henkilön kanssa, joka oikeesti tuntu tietävän jotain! Pysty kysymään ja sai varmasti vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin asioihin. Varsinkin kun ite en tiiä esim. nokka-akseleista, niin siellä osattiin kertoa ja valita oikeet osat tulevaan koneeseen!
     
  9. MercComet

    MercComet Gearhead

    Hyvin on itsellä toiminut. Alkuaikoina tuli sähköpostitarjoustakin kokeiltua ja silloin tuli tarjouskin (voi olla nykyään toisin?). Mutta nyttemmin oon marssinut paikanpäälle osanumeroiden kanssa. Ovat kyllä tarjonneet edullisempia ja parempiakin vaihtoehtoja asiantuntevasti.
    Ajan kanssa itse olen osia tilannut ja siten 1-2viikon toim.aika on ollu ihan riittävä. Noillakun ei juuri varastoa ole!!
    Pikkukilkettä kerran joutunut venaamaan pitempään, mutta kiinanpoikien tuotantokoneet vaan eivät sarjoja ole tehneet tarpeeksi nopeaan tahtiin... Hinnat ollut sopivat tai edullisetkin. Erityisesti muun kuin normihyllytavara-osien (omien nettilöytöjen) saannin mahdollisuus on miellyttänyt.

    Jotkut tulpat on väärät lyöty kouraan, mutta vaihto on sujunut kivuttomasti. Aina on hyvä varmistaa tuotekoodit itsekin, kun yleisesti kokemuksesta jenkkivauhtiputiikeista helpolla väärääkin tulee.
    Kiirettä pojilla näyttää pitävän buumiaikoina, mutta itse kyl voi suositella. Kaikinpuolin tasalaatuista vauhtiputiikkia en oo vielä Suomesta löytänyt 17vuoteen...
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Paljon on tullut hommattua tavaraa putiikista,vähän erikoisempaa,isompaa ja pienempää ja aina on palvelu pelannut loistavasti.
    Koskaan ei ole sanottu ettei onnistu tai ainakin on yritetty toimittaa erikoisempikin tuote...yleensä onnistuneesti.
    Toisin on eräässä toisessa isommassa lafkassa,jossa helposti sanotaan ettei ole tai ei onnistu.

    Lisäksi kaupan päälle on saanut hyvät neuvot ja niksit 8)

    Toisinaan jenkkipään ongelmat,kuten viime elokuinen "Katrina" ovat hidastaneet toimituksia,mutta kyllä sieltä yleensä on saanut haluamansa tavarat.

    Jokainen paikan päällä käynyt on voinut todeta liikkeen tilat.Toisinaan täytyy asioida melkeimpä kadulta,kun sisälle ei yksinkertaisesti mahdu tavaran paljouden takia...ja nämä ovat niitä tilattuja tavaroita eli paljon liikkuu tavaraa.
    On siis ymmärrettävää että aina ei ehdi vastaamaan nettitiedusteluihin tai puhelimeen joka soikin taukoamatta :rotfl:

    Paikan sijainti keski-uudellamaalla on myöskin hyvä,ei tarvitse mennä ruuhkaiselle pääkaupunkiseudulle ja silti paikka palvelee yhtä hyvin niin uudenmaan-,pääkaupunkiseudun- kun kauempaakin saapuvia harrastajia.

    Pienellä henkilökuntamäärällä ja pienissä tiloissa toimivaksi yritykseksi aivan ensiluokkainen paikka ! 8)
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja hienoa että se on myös lauantaisin auki. Se on täältä reilun sadan kilsan päästä asioiville yks iso plussa kun pääsee hakemaan kamoja viikonloppuna. Eikä paha oo sekään että arkisinkin palvelevat klo 18 asti jolloin monikin ehtii sinne hyvin vielä oman työpäivän päätyttyä. Ja jos on ollut oikein tiukka paikka niin ovat mokomat kehdanneet vielä sanoa että noutamisesta voidaan sopia vaikkei ihan ehtiskään sinne sulkemisaikaan mennessä :D
     
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juu toi LAUANTAINA AUKI on todella hyvä...ihan unohtu mainita :D
     
  13. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Hyvin on toiminut, kun olen valmiiksi Summitista osan valinnut, ottanut ylös tuotenumeron ja hintahausta katsonut hinnan ja pistänyt kaiken tiedon sähköpostilla.

    Jos tulee väärä osa, niin ei voi syyttää, kuin itseään(Tai jenkkilän pakkaajaa).

    Tuo hintahaku on muuten aika kiva vehje.
    Soisi muillakin firmoilla olevan semmoinen.
     
  14. A.McBill

    A.McBill Gearhead

    joo näin sitä minäkin toimin ja tilaan netinkautta/soittelen sitten jälkeenpäin jos ei ala kuulua mitään

    tuohon puhelimella tilaamiseen että jotta mulla ainakin on mennyt kerran sekaisin kun kyselin tarjouksia niin soitin sitten jo toisen kerran samaan paikkaan kun en enää muistanut mihin olin jo soittanu ja sitten vielä ne omat sepostukset että missä oli minkin hintaisia :mad: eli sähköpostilla tarjouskyselyt kaikille mahdollisille osien toimittajille yhdellä kerralla ja jos eivät vastaa niin ei tarvitse sieltä ostaa
    ja nykyään ei ole aikaa soitella työaikana niitä tarjouspyyntöjä ja työpäivän jälkeen on jo myöhäistä eli palvelua on minusta se että voi ottaa yhteyttä sähöpostilla tai katella hintoja netin välityksellä
    8)
     
  15. Karva

    Karva Gearhead

    Siinä se ....

    ja sitten ihmetellään kuin suomessa ei kannata koko osa kauppa, no kaikki joilla on kone tai järki tai jotain, vaikka porkkana, katoo hinnat ja tilaa nettistä, tai kysyy kolmesta neljään paikallista suomi osakauppaa läpi ja sitten tilaa netistä.

    Tapana on ollut jotta ensin kysytään paikalliselta kauppiaalta, jos on saa myydä osan sillä hinnalla kun pystyy, auta armias jos jojottaa se on sitten laitimmainen kerta, kaikki pelaa ja pitää juuri kuin on puhetta ollut ja ne yhdet puheet riittää ...

    Jos ei ole tai ei saa ripeästi sekä edukkaasti, sitten otamma puhelimen käteen karvaiseen ja pirautamma, Racers ... vastaa aina, ja liki joka kerta se on siinä, jos epäilyttää, no soittoa siihen toiseen ja kolmanteen suomi varaosa-kauppaan jossa meikäläisen osaa myydään.

    Useimmiten Racers Place, vai miten tuo nyt män on se kauppa josta osa tilataan, ei ole valittamista, eikä ole moitittavaa, päin vastoin jos tulee tarvetta toimitaan vastaisuudessakin näin, tai otetaan suoraan racers placeen yhteyttä, koskaan ei ole osaa jäänyt tulematta, saati ollut virheitä.
     
  16. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    No kun täällä joku ilmoitti että ei tilaile sähköpostiviestien välityksellä niin voinen sanoa että kokeileppa kerran piruuttas soittaa Am-Partsille niin ei kaveri vastaa kyllä viikkoon. Email ainoa yhteydenotto tapa ja sekin välillä hidas.
    :mad:

    :argue: osia odotellessa............. . . . . . .
     
  17. perzza

    perzza 3rd gear

    Hmm en ny kyl oikeen suostu myöntyyn tohon et oma tai jenkkilän pakkaaja, jos mulla on center bolt kannen venakopan pultti kädes ja tarvisin sarjan lyhyitä pultteja, annan sen mitan ja sanon et se on 4 cm liian pitkä vai haluaako mitan tuumissa ja saan paketissa nipun samanlaisia ku itellä on jo.Ja tilaan huohottimet, niihin tiivisteet, toinen mihin saa letkun ja toinen sokee ja mitäs mitäs paketista löytyy 2 letkumallia eikäs tiivisteitä ollenkaa. Wilvoodin napoihin pyöränmutterit, annoin kaikki mitat vanteista reijän halk. vant vahvuus rikan halk ja pultin kierre ... kierre oli oikee ... :mad: No hyvä jos muilla nappaa oikeesta korista mutta EN myönnä omax viax



     
  18. COSSUHENKKA

    COSSUHENKKA 1st gear

    Tilasin Racers Placesta Grantin ratin. Kesti tulla yli 2kk. Huomautin reilun kuukauden jälkeen, ja sieltä sanottiin oho, unohdimme tilata. No pääasia, et tuli kuitenkin.
     
  19. jylhä

    jylhä 1st gear

    varaosien myynti on työlästä. puhelin soi kokoajan, 30viestiä vastaajassa, mutta milläs kuuntelet, kun se soi koko ajan. tilaa tavaraa, pura lähetyksiä, pakkaa lähetyksiä ja se tanan puhelin soi yhä koko ajan. osa töistä on pakko delegoida jollekkin muulle ja se delegoi eteenpäin ja sitten se ratti tosiaan jää tilaamatta, kun se kolmas ei tiedä että sitä ei ole tilattu. jollekkin tulee tilattua väärät iskarit, kun varaosakirjassakin voi olla virhe, tai ostaja muistaa väärin autonsa merkin, mallin ja vuosimallin,. koitat korjata iskaritilausta, tiskillä on kolme asiakasta, puhelinkin sois, muttei voi vastata kun puhuu toiseen puhelimeen. pitäs mitata laakereita ja etsiä pyöränpultteja ja olla tiskillä ja tehdä paketteja ja purkaa paketteja ja kuunnella viestit vastaajasta, mutta kun se puhelin on yhäti linja auki.. siinä se päivä menee, yöllä lukee sähköposteja ja faxeja ja vastailee niihin jotain sekavaa. ei ole helppoo ei!
     
  20. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Tarkoitin lähinnä varaosanumeron mukaan tilausta.
     

Kerro tästä muillekin!