Radir

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja 63S88, 6.4.2006.

  1. 63S88

    63S88 Gearhead

  2. B 50

    B 50 Gearhead

    Ei. Syystä tai kolmannesta tuntui olevan ylivoimaista saada tavaraa tänne Suomeen. Sanoivat, että heillä on jälleenmyyjä Englannissa, kysy sieltä. Siellä oli myyntikate kohtuullisella tasolla, mutta ne sikäläiset rahtihinnat. Olisi tullut reilusti halvemmaksi suoraan Ameriikasta. Uudella emaililla Radirille ei ollu toivottua tulosta.
    Noh, pitäkää tunkkinne, Lassila hoiti Firestonet.
     
  3. 63S88

    63S88 Gearhead

    Harmi että kävi noin. Sopii kuin nenä päähän
    asia vehkeisiin.
    Oisko tuttuja jenkeissä joka hoitais ne sieltä tänne?
     
  4. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

  5. SG480

    SG480 1st gear

    Newstalgiawheel myy noita ja he lähettävät mielellään Eurooppaan. Mulle tuli viimeks tällä viikolla tuolta lähetys.

    http://www.newstalgiawheel.com
     
  6. 63S88

    63S88 Gearhead

  7. B 50

    B 50 Gearhead

    Ei ne vanteet niinkään, vaan mun tapauksessa kumit. Radirin slikit olis ollu kyllä paremman näköset, mutta loppupeleissä taisi painopiste siirtyä Firestonen dottileimaan ja luotettavampaan toimitukseen. Jos noi F:tkään yleensäkään leimalla kelpaa. Ruåtsissa olis ainakin Radirin renkaita kauppaava, vissiinkin epävirallinen edustaja. Tai ainakin näin olen kuullut.
     

Kerro tästä muillekin!