räikkälenkki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja rekkules, 10.2.2005.

  1. rekkules

    rekkules 1st gear

    hainpa jonki aikaa eri maahantuojilta ja löytyi suht edukas ja laadukas SATA merkkinen tuumakoon räikkälenkki.puolituumanen 12e.ei paha ja muut koot samoissa hinnoissa.skf on maahantuoja.ite tilaan herttoniemen a-tarvike liikkeen kautta.satsi tulee about heinäkuussa. :p räikkälenkki, räikkälenkki, räikkälenkki........
     
  2. SlantSix225

    SlantSix225 Gearhead

    Nuo on kyllä pirun käteviä ahtaissa väleissä.
     
  3. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Itekkin hommaillu yleisimmät koot, en kyllä ymmärrä miten olen aikaisemmin pystynyt elämään ilman niitä :lol:
     
  4. trooper

    trooper 1st gear

    juu on hyviä ..mulla normaalien räikkälenkkien lisäks vielä taittuviakin malleja..on paikassaan kyllä loistavia 8)
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Yksi parhaista työkaluista on tullut stettua on bilteman tumppiräikkä 1/2 tuuman hylsyille.

    Se on alumiininen alle 10 cm mittainen jötikkä. aivan ehdoton laite ahtaissa tiloissa

    Ja yllättävän laadukkaan oloinen. SUOSITTELEN
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tuossa koodi jos ketään kiinnostaa (kannattaisi kiinnostaa)


    RÄIKKÄVÄÄNNIN 1/2" LYHYT

    Tuotenro 10503
    19,90 €
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Täällä myös Bilteman tumppiräikän tyytyväinen käyttäjä.
    Bilteman työkaluista toinen yllättävän laadukas vaihtoehto on tuumakokoiset piippu-avaimet., tai siis viralliselta nimeltään nivel-hylsy avain.

    Tuumakkaissa räikkälenkeissä Belzerit (tai siis Bahco ) vaikuttavat myös asiallisen oloisilta. Hyllytavarana tarjolla ainakin Turussa ainakin Tapitessa ja Helsingissä siinä Elimäenkadulla olevassa Bacho liikkeessä.
    Onko kenelläkään kokemusta noista kamppeista ?? Olen katsellut niitä sillä silmällä että kun pieninkin tekosyy löytyy jonka voi itselle perustella niin heti syöksytään hakemaan :)

    Heh, jos 10v sitten olisi kysellyt "Onko Belzerit hyviä? " niin olisi katseltu hieman kieroon. Nyt kun muutama ruuvari on antautunut niin ja Bachon "laatu" on muutenkin lyönyt leimansa Belzeriin niin ei ole enää varma :-? Vai olenko totaalisen väärässä ??

    terv. nimim.
    "motonetin tuumalenkki hajosi mutta sormet säästyi"
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yks ainakin on että ei kannata sekoittaa Honkkarin BAHCO:ja oikeisiin BACHO:ihin... aika hirvee ero. Kyllä mun Belzerit on ollut ihan hyviä, mut joku sanoi että Sandvikin Belzerit ei ole enää sama asia kuin oikeat Belzert.

    Kertokaas mistä kannattais ostaa räikkälenkit. Ihan milliset näin alkuun. Bilteman lenkit näyttää ja taitaa ollakkin ihan hyviä, mut haluisin sellaiset joissa olis suunnan vaihto vipu, ilman sitä voi avain jäädä hankalaan paikkaan.
     
  9. jaketin

    jaketin Gearhead

    ei ole elämää ilman räikkälenkkiä. itsellä bilteman taittuvapäisiä. on esim. lootan irrotuksessa ja kiinnityksessä tosi päteviä. säästää selkää, aikaa ja hermoja....
     
  10. JPA

    JPA 3rd gear

    nuit räikkälenkkejä oon aatellu kans hommata ...on ne nii päteviä (duunis)

    mitä muihin työkaluihin tulee niin pysyn kamasan avaimissa ...onhan tuota jokunen gedore ja facomiki tullu hommattua
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    kyllä noi bilteman välineet kelpaa "kevyeen" asennukseen...

    itse olen käyttänyt usagin avaimia. ostin n.20 vuotta sitten. hyvin on kestänyt käyttöä. harmittaa että pari avainta on kadonnut :(
     
  12. rekkules

    rekkules 1st gear

    pysytääs aiheessa! eli tilasin itelleni SATA merkkisen tuumasen räikkälenkki sarjan herttoniemen a-tarvikkeen kautta usasta.biltemasta ei saa tuumasia räikkälenkkejä.millisiä on kyl mut harrastukseni kohde ei omaa millisiä kantoja.tuumasista joutuu sit vähä pulittaan enempi mut se on voi voi...odotan heinäkuuta jolloin ne saapuu.mitä olen päässy testaileen ni on se MAKEE peli.räikkälenkki räikkälenkki RÄIKKÄLENKKI :lol:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuskin jaksan odottaa heinäkuuhun kunnes Rekkules kertoo kokemuksiaan hankinnastaan vaan kyllä on juostava aikaisemmin Belzeri kauppaan: Räikkälenkki, räikkälenkki.....Hei, Come 'on kaikki mukaan kuorossa : RÄIKKÄLENKKI.....
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    jostain paikasta joka myy Stahlwillen tuotteita. ei oo päässy laatua mikään Sandvik pilaamaan. ja jos tarvii HYVIÄ lukkopihtejä niin kehoitan kokeilemaan Gedoren 7" ja 10" lukkopihtejä, on ainakin mulla olleet viimeinen keino (lähes 100% varma) ennen laikkaa ja polttopillejä.
     
  15. signet

    signet Gearhead

     
  16. rekkules

    rekkules 1st gear

    älä nyt turkulainen ota räikkä....eiku hernettä nenuus....
     
  17. Jiihaa

    Jiihaa 1st gear

    Jep, melkein vois kyllä myöntää räikkälenkkien kehittäjälle Nobelin hermojensäästämis palkinnon, on kyl sen verran kätevä keksintö :lol:
     
  18. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Myös US- Parts myy tosi hienoja räikkälenkkejä edullisesti. Käykää katsomassa, myös tuumakoot. Snap On- Nothing even comes close.
     
  19. Otto

    Otto Gearhead

    Joo, itseltäkin löytyy Biliksen räikkälenkkejä 10 ja 13mm:t kun on jokunen käyttöjojo kulkenut käsistä... US-Partsin Gearwrench'it on kans hyviä. Tänään tuli K-Raudan esite, kauppasivat 99e hintaan settiä 8-19mm muistaakseni.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hongkongin Magnum merkkinen räikkäsatsi on ihan sairaan hyvä, eikä ole hinnalla pilattu. Tosin millinen mutta kuitenkin..
     

Kerro tästä muillekin!