"Raggari-Arskan Letukka" ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Falconetti, 13.6.2014.

  1. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Minä olin yksinäinen susi, suurimman osan aikaa, eri paikoissa näin kavereita, mutta aika meni soikean tavaran metsästämiseen. Olen normaali hetero, joka pitää naisista, kuten suurin osa kansalaisista, opin myös tuntemaan tyttöjä jotka pitävät tytöiöistä. Sekä muutaman banaanipuitossa käviryhmästä. Meitä on niin moneksi.
    Soitin aina suuta, että mitä enemmän on homoja, sitä enemmän jää naisia minulle. Joten tuollainen suunsoitto tarkoittamatta mitään pahaa tuolle ryhmälle, loivat minulle jotain mainetta.
    En ole rasisti, minulla on fb profiilissakin pari herkullisen näköistä afroamerikkalaista typyä.
    Kun nuoruudessani opittuja sanoja ei saa enää käyttää, kuin selventääkseen asiaa.
    Tunnen myös romameja, mutta silti olen käyttänyt "mustalainen" sanaa käräoikeudessa.
    Tunnen myös Turun suuririntaisimman Ninanan, joka piti Ninan Grilliä, ja miehet kävivät kuolaamassa hänen kumartuessaan luukusta ulos.
     
  2. hantta

    hantta Double Gearhead

    Skog, ja Trumppa saattoi olla bonnewillekin. Myöhemmin punertava -61 dart, ja 65 malibu, evl- 4.

    Hantta
     
  3. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Nyt kun olen kertonut niin paljon itsestäni, että tutut tietävt minun todellakin olevan Arska, eikä joku minuksi tekeytyvä marjanpoimija, niin voimme keskittyä niihin autoihin, eikä enää minuun. Kun en ole sen kummallisempi kuin muutkaan. Huhut ovat luoneet jonkinlaisen lekendan, joita varmaan on joka kaupungissa. Täältäkin on poistunut muutama: Parta Jussi, Vänkyrä, pari Kuutniemen veljestä, iso Taina, Ansu Pääskyvuorelta, Jalon Makke. Nyt kummituksen puhelin ollut hiljaa puolisen vuotta . . .
    Kirjoitellaan siis autoista, joita paria tullut kuskattua, sekä omia että toisten, kun olin joskus aikoinaan kuskina muutamassa autossa, joissa muut ottivat ilolientä.
    Sen tiesivät poliisitkin.
    Kerrankin ne pysäytti Parta Jussin Fordin, jota ajoin, ja pyysivät papereita, rekisteriotteen annoin, ja sanoin ajokortin jääneen toisen takin taskuun.
    Katsoi rekisteriotteen, ja sanoi: "lähde menemään sitten siitä, olen nähnyt sinun ennenkin ajavan".
    Joten Caminon takia olin tunnettu ikävä kyllä myös poliisiasemalla, taisi naamani olla tikkatauluna kahvihuoneessaa . . .
     
  4. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Juu, noi Ninan tissit muistan ja hänen iloisen hymyn,ja tietysti Chargerin,itäharjun Grilliltä.ne tissit tuli oikein kunnolla puseron alta esiin,kun Nina tuli tiskille ja kysyi mitä saisi olla?Pieni munkki ja iso kahvi kiitos.Koulukadun Grillillä oli joskus Salpakin sisäpuolella istuskelemassa.
     
  5. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Kas kummaa tunti sitten ajattelin kysäistä,että tunnetko Kummituksen? Huumorimies se ainakin oli.Et kai vaan tarkoita Mattilan Anteroa (Ansu) Pääskyvuorelta Vänkyrän muistan,Mutta Ansuhan elää vielä?Vampulassa ollut pitkän aikaa,Virran Eetu Muistatko?Olin hänen privaattikuskina usein Hohtosinisessä 63 Fairlanessa.Edesmennyt Eetukin.Tarkoitatko Asentaja Markkua Pääskyvuore TB.ltä silloin kun se oli vielä miehitetty?Ansuhan oli Chrysler miehiä.
     
  6. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Leather Legions luki puseron slässä. Se tyttöystävä kävi samaa koulua, kuin eräs typy 56 bitumikaton aikaan, jossa tämä typy kertoi tarinoita minusta aiheuttaen myös mainetta.
    Kaarinan versyaaan aikana ostin Sguugilta rungon ja tankin varalle pyörääni, Honda CX 650 Custom, johon hakiessani öljynsuodatinta Kunun pyörästä, täti Rosendahl sanoi, ettei sellaisia ole koskaan tuotu Suomeen.
    Jonka tiesin, niin minulla oli malli mukana.
    Joten kyllä parit pärinäpojat ovat ulleet tutuiksi.
    Tuo Jukka nimi ei kertonut mitään.
    Kun eräänkin opin tuntemaan silloin vain nimellä "Rusina" , varmaan tidät henkilön vaikken kerro oikeaa nimeä.
    Tunnut tietävän aika paljon, ja muistavan paremmin kuin minä. Hatunnosto sinulle.
     
  7. Raggari-Arska

    Raggari-Arska 1st gear

    Mattilan Antero, ansu kuoli viime joulun aikoihin Loimaan aluesairaalassa kurkkusyöpään, hänen vaimonsa Mervi Huhdan sisko Soili Huhta luki hautajaisissa kirjoittamiani muistelmia Ansusta kuultuani poismenosta. Niitä voit tiedustella Merviltä.
    Minä loin nimitykset "Mopariveljeket" Jussi jaTimo, kuten myös "Kummitus" nimityksen.
    Vai on Salpa useimminkin yrittänyt astella jalanjälkiäni . . .
    Mailma on pieni, Turku vielä pienempi.
    Jos piti jotain tyttöä kädestä kiinni, niin kahden päivän päästä kertoi huhu kihloihin menosta, huhu kiesi vääristyen, kun aina joku tunsi jonkun.
    Jollei pysynyt piilossa, ja hiljaa muistanut olla edes kuiskimatta.
    Kun kaikki tiesivät minut, kuten apinan häkissä.
     
  8. hantta

    hantta Double Gearhead

    Kyllähän Levästen veljeksetkin Kaarinasta rikastuttivat jenkkiautokantaa, ja taisipa juurikin Apache tulla heiltä?

    Hantta
     
  9. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Toi oli sitten kurja juttu nyt vasta kuulin sulta että Anterokin kuollut,Ansu oli erittäin kiva ja rauhallinen kaveri.
     
  10. jkv

    jkv 1st gear

    Naantalin porukasta taitaa suurin osa
    olla vielä hengissä,nimiä mainetsamatta.
     
  11. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Sgogist tuli taas mieleen,että tunsitko Harri Pispa nimisen kaverin,jolla oli Honda Four 750,Hohtosininen pyörä.Semmone lyhyt kaveri.
     
  12. hantta

    hantta Double Gearhead

    Parta- Jussin New- Yorker oli ihkaoikea raggariauto, taka- antenneineen päivineen. Sipilän veljekset omistivat myös hienoja autoja, kuten avoeldo, 57 farmifury, 65 galaxie jne.Japan oldsia olen joskus peräänkuuluttanutkin, mutta tuloksetta, eli 65 f 85.

    Hantta
     
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Harri asui Pulmussuontiellä, nyk. kadulla Isäukko teki lasikuituhommia.

    Hantta
     
  14. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Kyl sää sit varmaan Pirinkin tunsit,sil oli Barracuda Champpanjian hohto väri.joskus 75-76.Nyt sil on Coronetti 66.Valkoinen.
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Oliko Pirin Barracuda saman värin kuin täällä mainittu (70?) Charger mihin tuli myöhemmin Hemi. Lisää juttua tulemaan, todella mukavaa luettavaa.
     
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    Charger oli kullanvärinen mustalla katolla ja raidoilla. Ninan porukat vaihtoivat tuon Dodgen hienoimpaan eurofordiin, mitä - 70 luvulla on maahantuotu, eli 26 m xl 2600 automaatilla ja kattoluukulla.

    Hantta
     
  17. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja lisää -70 luvun muisteloita, eli Tapsan -69 Buick Skylark Custom 4 d ht, Arska L:n 66 Chevelle ham.131, Täälläkin aikaisemmin mainittu Faikku 63 td- 152, ja vaikka - 66 cutlas aio- 9. Tuo Arskan mainitsema -59 Chevy fn- 1, on jäänyt muistoihini rekkariltaan fb- 1, joka taisi olla näköhäiriö meikäläisella mopopojalla. Mainita pitää tietysti ehkä alueen hienoin auto, eli Verkun- 67 avo firebird, nk- 617.

    Muisteli kaihoisasti Hantta
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Siihen sarkkeriin ilmesty ekaks 440 sixpäkki joka lepää meren pohjassa parin kilsan päässä mun töllistä täällä Rymättylässä. Sitten tuli hemi joka jostain ihme syystä väänsi venttiileitä ja tönäreitä solmuun aina startatessa, syykin löyty kun hetken ihmetteli. Pojat oli laittanu sixpäkissä hyvin toimineen nokan siihen :D .
     
  19. Falconetti

    Falconetti 1st gear

    Kyllä mun mielestä aikas lähellä samaa,oikeastaan se taisi olla Barracudan tehdasväri,ehkä aavistuksen tummempi kuin Charger.Mites se Charger Merenpohjaan joutui?
     
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja meinasihan unohtua se toinen -70 Charger, eli Kaitsun vihreä. Ojanperän Charger taisi olla -71 tai 72.
     

Kerro tästä muillekin!