Rainmaker Racing Nova *valmis*

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Rekkuriepu, 8.12.2020.

  1. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Blaclist katuautosarjassa hyvin pärjäävä Chevy Nova, Rainmaker tiimin auto 1:25.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    FuryIII '71, ilu100, sleepercooler ja 9 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    esmi, Seevu, malvasto ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hieno :odcool:

    Tätäkin meinasin ehdottaa kun teit vielä Panuma Swinger:a...hieno juttu kun teit mallin myös tästä.

    Huomasin että olet tehnyt joskus aikaisemmin myös legendaarisen Malibu Bitch:n, katselin juuri äsken kuvia siitä, yhtä huima kun esikuvakin :odwink:
     
  4. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Kukaan ei oo viel sanonu, mut hämääks nää kuvat, vai näyttääkö varsinkin toi takavanne liian isolta halkasialta?
     
  5. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Kiitti Sport Truck, kiva jos tykkäät. Mites kun mulla ei enää näy nuo Malibu Bitchin kuvat, mites muilla?

    Kiitti Kalu, saatat olla ihan oikeassa. Mä joudun välillä nappaamaan osia vähän sieltä täältä, ja nuokin takavanteet kokosin kolmesta eri vanteesta. Kehä on vähän liian iso, mutta kun nuo varastossa olleet riittävän leveät renkaat eivät pienemmälle vanteelle asetu.
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Minusta tosi hieno ja lähellä esikuvaansa tämäkin. Ainakin tuolla galleriassa kuvat näkyy.

    https://www.pienoismallit.net/galleria/malli_7493/

    Kuva on pienoismalli.net sivujen galleriasta lainattu...otan kyllä pois jos et halua sitä näkyville ?
    [​IMG]
     
    esmi, Seevu ja Herje tykkäävät tästä.
  7. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Joo anna olla vaan näkyvissä täälläkin. Kyllä ne tuolla PM foorumilla on näkyvillä kaikki mun tekemät mallit, mutta täältä OD:n foorumilta on poistunut moni kuva, joita olen laittanut "aijaa" kuvapalvelun kautta.
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ok...eipä ole mikään yllätys että "eijaa" siis "aijaa-mitä" ei toimi :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!