RAM SRT-10 Rekisteröintikatsastus vaikeuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja asperiini, 14.5.2014.

  1. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Ihan mielenkiinnosta; minkä tyyppinen ongelma on kyseessä? Itse aikoinaan pohdiskelin Fordin 7.3 ja 6.0 koneiden(nokivasarat) välillä ja lopulta päädyin vanhempaan 7.3:een juurikin 6.0 suunnittelufloppien takia.
     
  2. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Onnittelut asperiinille! Täällä kanssa odotellaan sitä muodollisen maksusuorituksen laskua valtiolta. Huomasin kanssa tuota Challengeria kilvittäessäni, että kannattaa valita se katsastuspaikka aika tarkkaan. Minulla ei siis ollut mitenkään tarkoitus mennä riman alta, vaan saada asiallista palvelua puolin ja toisin.
     
  3. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mun ongelmat johtui ainoastaan katsurin tietämättömyydestä ja siitä ettei uskaltanut uskoa asiakasta. Trafin antamat ohjeetkin on ilmeisen tulkinnanvaraisia.

    Tuo mainittu öljynkierto-ongelma on ilmeisesti se kiertokankien laakeroinneille johtavat öölikanavat jotka on joidenkin ajattelijoiden mukaan väärin tehty. Ne kun muuttaa semmoisiksi kuin Chevyissä on niin sitten on turvassa. Uskoo ken tahtoo. Itse epäilen teoriaa ja luulen puolestani että kankilaakeriongelmat johtuu siitä että pick-up hörppii tyhjää kun autolla vedetään radalla kurvaan reippaasti. Tämä siis koskee tavallista Viperiä, mun tietääkseni SRT-10 öljypohja on erilainen eikä siinä tätä ongelmaa ole.
     
  4. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

  5. Timmo

    Timmo 1st gear

    Miten hitossa tuo koppi painuu tuon ikäisessä autossa ihan kasaan, jos se kaatuu 20 km/h vauhdista?
     
  6. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Ei kun ne on nyt kuin Chevyssä ja ne pitää muuttaa..!!!

    Ja kyl olen yhden Suomessa hajonneen Viperin koneen korjannu millä ei edes oltu käyty radalla..

    Tarkistetaanpa faktat :soosoo:
     
  7. TomiT

    TomiT Gearhead

    Mitens tää teho paino juttu nyt menee? Onko niin että 1.4.2009 vanhemmissa ei teho painosuhdetta sovelleta ja 1.4.2009 jälkeisissä käytäntöä taas sovelletaan 0.05/0.06 mukaan?
     

Kerro tästä muillekin!