Ramchargerin pakkiongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja umpio, 1.7.2016.

  1. umpio

    umpio 3rd gear

    Rattiputken päällä oleva vaihteennäyttö ei pidä paikkaansa, ja sen lisäksi pakkia ei meinaa löytää millään. Kun pakki sitten menee päälle, auto liikkuu hiljalleen pakilla, mutta meno saattaa hyytyä pieneenkin töyssyyn/pyörät kääntää ääriasentoon, eli kun vierintävastus kasvaa. Ja lisää hanaa antamalla ei tilanne ainakaan parane. Onko säätöongelma vai luistaako pakki jotenkin? Joskus sitten toimii ihan kohtuullisesti. Aivan outo laitos, joten jos joku voisi pikkaisen valaista mitä ropata ja mistä... Vm.1980, bensa.
     
    Muokattu: 2.7.2016
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ota öölipohja pois ja tsekkaa takapannan välys. "Ulkopuolelta" ei pysty muuta tekemään.
     
  3. umpio

    umpio 3rd gear

    OK. Käykö tuohon normi automaattiöljy? Ja miten tuon välyksen tarkistan?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Käy ihan DII/III mehu. Pannan säädön lukitusmutteri löysäksi ja sormivoimin kiinni niin piukkaan kuin menee ja 2 1/2 kierrosta auki.
     

Kerro tästä muillekin!