Raskaana olevaa naista huijattiin autokaupoissa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja minnakang, 9.3.2016.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nykyautoissa ihan jees päätila ja isommissa sisätila mutta kyllä isot Volvot ja mersutkin on aika ahtaita nykypäiviin saakka. Ihan uusia en oo testannut.

    197cm ja penkkiin ajoasento. Sitten katotaan kuka taakse mahtuu vai ei.


    On tossa 74 käkkylässäkin surkeet takatilat jos kokoon vertaa mutta ei ne silti huonot oo. Mun taakse mahdun itse istumaan.
     
  2. El C

    El C 3rd gear

    Sori kun häiritsen mutta aloittaja vaikuttaa kovasti trollilta.
    En kylläkään jaksanut lukea hänen romaaniaan...
    Jos olen väärässä, pyydän anteeksi.
     
    Muokattu: 14.3.2016
  3. Tumi

    Tumi 3rd gear

    "Olin vastikää raskaana.." :D
    Harvinaisen hyvin tuore äiti jaksaa harva se yö käydä puolen yön jälkeen lueskelemassa foorumia.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Trolli tai ei herätti kuitenkin keskustelua ja puolesta/vastaan.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Hitto, mun piti linkittää tänne kuvia meidän jäärata/peltoautoista, jotka kokeneet kovan kohtalon. Mutta Muistin juuri poistaneeni kännipäissäni kansion Irc-galleriasta, ja huomasin, ettei mulla ole niitä kuvia missään tallella. Entisen koneen muistissa, tai paperikuvina saattaisi jotain löytyä, mutta ei auta nyt. Ei ole skanneria, ja olen tyhmä tietokoneiden kanssa.
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Hyvin pohjustettu rölli joka tapauksessa kun oli ostoilmokin tehty ennen avautumista. Jos noin paljon näkee vaivaa harmittomaan trollaukseen, niin antaa tulla vaan.
     
  7. El C

    El C 3rd gear

    Niinpä, sehän sen perimmäinen tarkoitus on.

    Trolli
    on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2] Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.

    Over and out.
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    Hmm... tietyn tyyppissiten ihmisten tulisi välttää vanhoja jenkkiautoja, raskaaksi tulemista, intterweppiä, ja ylipäätään kaikkea joka voi mennä pieleen.
     
    Pirunpaskaa ja ari2004 tykkäävät tästä.
  9. Substitute

    Substitute Gearhead

    Ainakin myyjän tunnisti heti toisesta lauseesta, valitettavasti. Ainakin kirjoittaja tietää mistä kirjoittaa, toisin kuin trolliksi nimittelijät.
     
  10. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tää myötätunnon määrä minnakangia kohtaan on suuresti yllättänyt meikäläisen... (tähän sarkasmihymiö)

    Toivottavasti minna ny otti opikseen ettei raskaushuuruissa kannata avautua näin raskaasti äijäpainotteisella foorumilla, täältä kun ei sympatiaa heru muutaku subilta.

    Tuossa on virheitä tehneet molemmat osapuolet, myyjä ja ostaja, ei siitä mihkään pääse. Hyvä kun tarina päättyi näinkin "onnellisesti" eli jonkunlainen sopu löytyi.

    Minnalle suosittelisin esim. pt-cruiseria, on turvakori ympärillä, tilaa vaikka päällään seisoa ja retromeininki nykyaikaisuudesta huolimatta. Eikä maksa paljoa...
     
  11. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    PT-Cruiser = katsastustilastojen murheenkryyni.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kuka noita katsastustilastoja katsoo?

    Monet tyyppiviat jotain koiranluuta/käsijarrua ja toiseksi vielä kun moni vaan vie auton sinne korjaamatta ensin vs toinen korjaakin ennen leimaa.


    Ehkä vuoden kahden ikäisistä jotain voi laadusta päätellä mutta moni ammattilainen voi vuoteenkin ajaa hirveät määrät vaikkei tää Suomessa katsastus ekana vuonna uudella olekaan.
     
  13. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    No juu. Koiranluut yms ovat halpoja ja helppo vaihtaa. Mutta en mä PT-Cruiseria ostaisi. Ennemmin Chrysler 300C -farmari, jos kerran piti saada tilava, turvallinen jenkki perhefarkku.
     
  14. El C

    El C 3rd gear

    kuten sanoin;
    Sori kun häiritsen mutta aloittaja vaikuttaa kovasti trollilta.
    En kylläkään jaksanut lukea hänen romaaniaan...
    Jos olen väärässä, pyydän anteeksi
     
  15. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Heh, siinon toinen tilastojen murheenryyni.

    Pt on halvempi hankkia ja syö vähempi. ;) Ja niinku Karpov totesikin, viatkaan ei yleensä oo kummosia mistä katastus pomppaa.

    Ei sillä, kyllä mä iteki pidän kolmesatasta enempi AUTONA.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pt vois ollakin hintaluokassaan vaihtoehto mutta 300c hinnalla jo saa muutakin.
     
  17. xarper

    xarper Gearhead

    En kyllä tiedä onko tässä itekin hulluks tulossa mutta vakavasti harkitsen eukon farkku capricen myyntiä ja jos pitäis sittenkin ton -01 omegan itellä kun muksu syntyy elokuussa..
     
  18. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Ohjaus on tunnokkaampi kuin yhdessäkään 2000 luvun autossa....ja ominaisuuksiakaan ei ole pilattu ajonhallinta järjestelmillä.... ja jarrut on takuulla yhdet parhaista joita on koskaan tehty....loppu onkin sitten kuskista kiinni ... ja muistutuksena sen verran, että puhutaan perheautosta, ei rata autosta....vaikka kyllähän talvikelillä bemari jää mutkaisella tiellä helposti toiseksi.....
     
    pas2 ja Pirunpaskaa tykkäävät tästä.
  19. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Sinähän fiksu olet.

    1. Varmasti trolli
    2. En kyl lukenu
    3. Anteeksi
     
  20. raaseriruiseri

    raaseriruiseri 2nd gear

    Ja joku saattaa jopa yrittää ylläpitää autoaan kunnossa jopa katsastusten välillä!:p
     

Kerro tästä muillekin!