Rata-autoilua, Roadsport ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MPST 67, 22.11.2008.

  1. karra

    karra Double Gearhead

    Ja eilen oli Lpr satamassa jollain juniorilla päällään todella hieno tiimi t-paita, niin hieno ettei vielä tiimin jäsenilläkään ole... :p
     
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Kertokaas pojat että mikä olisi järkevin tekniikka 2gen f-bodyyn, ajatus on että ens kaudella saatan olla mukana kisoissa...
     
  3. 383

    383 Gearhead

    no eikos perinteinen 350+4vaihteinen manuaali jos saa käyttää alumiini mottia niin sitten semmoinen :lol:
     
  4. Juurikaan rata-ajosta mitään tietämättä lähtisin ls-alulohkotekniikasta ja 6v manuaalista liikkeelle , esim jenkeistä noita kolaroituja uudempia camaroita ja firebirdejä saa melko sopivasti ,ja virityspotentiaalia löytyy kuulemma kivasti + painonsäästö on aika merkittävä rautakamoihin nähden , lisäksi noista muoviluodeista voi kait hyödyntää jarruja yms.
     
  5. MPST 67

    MPST 67 1st gear


    Pimp my malibu! Se on vaan korinvaihto samalle lossin alustalle - huoltiksellahan ne kovimmat kierrosajat ajetaan kato... ! :eek:

    Karran tekstiili on pajalla , ja on nuo tiiminpaidat, kun tarkkaan katsoo
    only crew series. Mutta hyvä jos kuva ym.käy silmälle!
    Tiukkaa vääntöä tallilla meilläpäin. Ja aikaa ei ole liikaa taas..hassua!

    http://www.chevelle67rs.net/project09.html#
     
  6. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Ei lainkaan paha suunnitelma. Laatikko on hyväksi havaittu, tosta koneesta tulee mieleen että jos sen remppaaminen maksaa samaa kun LT-1 niin voisi ehkä kuitenkin lähteä halvalla perinteisellä 350
     
  7. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    nyt oli uudet listat julkaistu. Yksi uusi yrittäjä siellä on joukossa mielenkiintoisin eväin, olds starfire. Mahtaako olla oikein imsakilpurien mirage-levikkeillä ?
     
  8. cossu44

    cossu44 1st gear

    Imsalevikkeet (greenwood) löytyy kyllä mutta valitettavasti -69--corvetteen,eli taitavat joutaa myyntiin. Olds on pahasti kesken vielä, kone on valmis ja kaunis, akselistojen kanssa pähkäillään parhaillaan. Yritetään taas saada valmiiksi jollakin aikataululla...
     
  9. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    hienoa, että on edes tekeillä ! Kyllä se siitä, voimia talliuurastukseen...
     
  10. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Joo,tsemppiä pajalle! meilläkin näyttää siltä,että ilmoittautuminen suoritetaan aiemmasta poiketen ennen koe/testiajoa.. :eek: huomiseen klo:18.00 mennessä pitää muistaa käydä http://kiti.akk-motorsport.fi/ palvelussa vai mitä hemmot??! Meitillä tuli osat tossa maalarilta ja nyt on Zaiggolanin tuulitunnelissa suunniteltua etuspoileria ja vaikka mitä tuuning osaa tuohon aerodynamiikan ihmeeseen ... heh heh ,oikein facelift :D
     
  11. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    suurin haaste on tällähetkellä ilmoittautumisen muistaminen.. se ei paljoa haittaa, että kone ei oo vielä tulilla :rotfl:
     
  12. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  13. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    vaikuttaa joltain sekaventtiilimoottorilta, kun vaan osassa pyttyjä on yksi vena lisää ? Minähän vuonna Toyota on tollasen tehnyt.

    Mä sain just kuusi tötteröä rivissä hörpöttämään hermostuneen oloisesti, joten vielä oon toivoa "toimivasta" autosta marssirivistössä. Josko sitä pääsisi tekemään kiusaa matalalle sevellen lintalle.
     
  14. tht

    tht 1st gear

    mulla toi linkki näyttää vaan ton kiti sivun ,,, mites siitä edetään v8 osastolle
     
  15. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Sieltä valitaan kilpailut ja rata -historic botniaring. sieltä kun kelailee sitten vaan alaspäin
     
  16. tht

    tht 1st gear

    jaa jaa .. mikäs näistä sitte on se "sekaventtiili" toyota? Ilmoittautuneet 14: Kansallinen Roadsport-harrasteautot V8 Yhteensä 4, joista peruuttaneita 0
    Ohjaaja Seura II-ohjaaja Seura Ilmoittaja Auton merkki ja malli
    Kivikoski Eero HRF Kivikoski Eero Chevrolet Chevelle
    Laitinen Jarno LprUA Laitinen Jarno Chevrolet Malibu RS -67
    Saarinen Pekka HRF Saarinen Pekka Chevrolet Corvette
    Takala Risto HRF Takala Risto Chevrolet Camaro 72
    ps. tsemppiä kisoihin T:roadsportA 189 vielä vaiheessa. :(
     
  17. valtope

    valtope Gearhead

    tulossa ollaan

    Moi

    yritän parhaani , aikataulujen, ja rahahapussin mukaan.

    ohessa infoa yrityksestä, ilman kuljettajaa:

    Race weight, 30 kg fuel

    kg
    LF 320 RF 298

    Front 618

    LR 273 RR 296

    Rear 569

    L 593 R 594

    Total:
    kg 1187
    lbs 2638

    %
    LF 27,0 RF 25,1
    LR 23,0 RR 24,9
    L 50,0 R 50,0
    Front 52,1
    Rear 47,9

    kokonaispainosta vielä "siirrettävissä" painoa about 25
     
  18. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Hyvä,jotta yritystä on erinäisissä osoitteissa! Meitilläkin tuntuu tuo käynnistely ja koeajo antavan odottaa... Noh,onhan meillä tässä vielä aikaa , heh heh-HUH!


    Mä sain just kuusi tötteröä rivissä hörpöttämään hermostuneen oloisesti, joten vielä oon toivoa "toimivasta" autosta marssirivistössä. Josko sitä pääsisi tekemään kiusaa matalalle sevellen lintalle. (Haiacedriver) -siitä onkin jo tovi kun oltiin porukalla tuolla ringillä pöllöilemässä.. toivottavasti noi valmistuu ja ennenkaikkea pysyvät nipussa :eek: let´s see.
     
  19. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    Aikaahan on pirusti ! Olikohan se vuosi 2005 kun mosa lähti tulille ekaa kertaa klo 4:30 ja katsastus alkoi seiskalta. Silloin jäi onneksi ajamatta muiden puutteiden takia. Myöhemmin selvisi, että pedalboxin jarrusylinterit oli valittu päin hemmettiä ja sillä setupilla olisi ollut varma seinäänajo suoran päässä.

    Soralla pääsi eilen kokeilemaan ja yhtä hirveätä se oli kuin aina ennenkin rata-autoilu sillä pinnalla.

    Muistakaas muuten äijät, että AKK vaatii tuplapannat sammareille tänä vuonna. Kevään endurance-kisoissa tuli tämä ilmi. Oletettavasti sama meininki koskee Historic-kisoja. Ja leimaakin tarttis olla pullossa.
     
  20. hiacekuski

    hiacekuski Gearhead

    NO joko kasit on tulilla ?

    Täällä on nippusideviritelty kaikennäköistä kiinni. On se aikoihin eletty kun autourheilemiseen tarvitaan jopa satelliitteja, mutta näin se on. Asentelin tuulilasin alle murkulan mikä huhuilee taivaalle.
     

Kerro tästä muillekin!