Ratti suoraan?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja tst, 17.7.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Saakohan tuollaisen 95 silveradon rattia siirrettyä booriakselilla eri kohtaan kun en kehtaisi alkaa raidetangon niveliä vääntelemään?
     
  2. tst

    tst Gearhead

    Yhä vinossa :eek:
     
  3. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Uskoisin että onnistuu, tosin on tuuria että sattuu suoraan kun yleensä pomppaa yli kun pykälällä muuttaa. Onko Airbag? Vaikeuttaa asiaa, mutta ei estä. Silloin Isot pojat suosittelee jättämään ammattilaiselle, tai ainakin asian osaavalle. :)
     
  4. tst

    tst Gearhead

    Ei ole airbagia
     
  5. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    No silloin ei pitäis olla vaikee.
     
  6. Jasca

    Jasca 1st gear

    Paitsi et saattaa tarvita pulttipyssyy et saa akselin mutterin auki. Eli töötti/ratin keskiö veks, sitten mutteri auki ja rattia yhden boorin verran oikeeseen suuntaan. Ja eiku kasaan. Hyvällä tuurilla osuu kohalleen. :odroll:
     
  7. jart$u

    jart$u Gearhead

    taitais kuitenki onnistua helpommin raidetangolta...
     
  8. tst

    tst Gearhead

    Pyssyjä löytyy mutta sen töötin johtimien kans oli kuulemma jotain ongelmia :odroll:
     
  9. tst

    tst Gearhead


    Jostain syystä loppuu säätövara kun on nivel vain vähän kierteellä...tai jos rattia pyöräyttäisi kierroksen :odroll:
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kannattaa muistaa, että simpukka on tiukempi oletetussa keskikohdassa.
    (high pitch, tai jotain sinnepäin)
     
  11. tst

    tst Gearhead

    Täytynee ottaa nivelet irti ja hakea sitten se keskikohta jos siinä on mahdollisuus olla kierroksen pielessä,lukita ratti siihen ja aloittaa säätäminen.
     
  12. Aako

    Aako 1st gear

    Ei ole kohtuuttoman kallis toimenpide, kun katot että tarvittavat pultit ja mutterit pyörii ja viet nelipyöräsuuntaukseen, on kulmat kohillaan ja ratti suorassa!
     
  13. tst

    tst Gearhead

    No joo en vain oo tohtinut viedä kun tehdasasetukset kuulemma ei ole kovin hyvät enkä sitten tiedä mitkä ne pitäis olla,auto on nyt hyvä ajaa eikä syö renkaita.
     
  14. TanksAreFull

    TanksAreFull 1st gear

    Eikös tuossa ratin kääntelyssä ole se vaara että vilkun palautus ei enää toimi oikein kun menee kohdista ohitse.
     
  15. Jasca

    Jasca 1st gear

    Ei niit sun tarvii tietää, kyl hommansa osaava paja kaivaa arvot jostain.
     

Kerro tästä muillekin!