REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja palkintorahat!!Tottakai josahdin/ ahtimet otteessa saa ajaa.Yritin myös fyyraan saada esim c d erikseen tai ahdetut/ahtanattomat erikseen mut ei ns"aktiiviajajien"korvia lotkauttanu.Ja ihan paskapuhetta ettei tulis lisää ajajia mut mulle ihan sama,tehään jotain muuta.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Palkintorahat on toki myös Kiikalassa ja Hyvinkäällä, ainakin ollut. Ei kyl noin suuria käsittääkseni. Ite olen kanssa yrittänyt saada C:tä ja D:tä erikseen, tai siis lähinnä jakoa ahdettuihin ja ahtamattomiin, mut nykyisellä automäärällä se ei ole relaistista vaikka oikein oliskin. Mä olettaisin et tosta asiasta suurin osa aktiiiviajajista on samaa mieltä, mut kattojärjestön mukaan asian pitää edetä sitä kautta et ensin on näyttö siitä et jos tehdään kaks ryhmää niin niissä on myös osallistujia. Samaan tapaan millä tälle kaudelle jakaantu OL kahtia. Eli sen toteutuminen vaatis kisaajilta konkreettista näyttöä siitä että muutosta halutaan, ei mun käsittääkseni sitä et jäädään himaan. Jos vedetään yks kausi 20:llä osaanottajalla, niin olen varma et seuraavaks kaudeks saadaan luokka jaettua. Paitsi kun kyse on fyyrasta, ni en oo kauheen varma mistään. :rotfl:

    Edelleen ei siis ole mitään vastaan eikä multa pois, mut mielipiteitä kysyttiin ja niit riittää! :rotfl:
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kyllähän tota on aktiiviajajat käsitelleet ja pohtineet tarkastikin eli ei se että enemmistö on tossa asiassa tällä hetkellä eri mieltä sun kanssa tarkoita sitä etteikö asioita oltas mietitty ja hyvinkin tarkkaan harkittu, tällä hetkellä vaan nimenomaan enemmistön mielestä homma on parempi nykysäännöillä ja luokkajaolla.
    Tulevaisuudessa ehkä sit taas toisin mut radalla aktiivien kalustomäärien mukaan nyt siis vielä noin :wink:
     
  4. nysse1

    nysse1 1st gear

    Joo eikä mitään ole päätetty sääntöjenkään suhteen tai muustakaan,tarkotus olikin et saadaan eri näkökulmia asioihin ja niitä on myös saatu mikä hyvä juttu.Onhan mahdollista että tehdään aluksi yksi kisa missä 1500-2000e palkintopottina ja ajetaan jossain esim porin osakilpailussa koska jostainhan se on lähettävä.Juuri sain yv:n jossa kiinnostusta oli ja lisäpalkintojakin tarjottiin.
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    En tiedä, mut olettaisin et kantsii olla myös noihin järjestäjiin yhteydessä aika varhaessa vaiheessa joiden kanssa hahmottelee ajavansa. Mä suhtaudun erittäin skeptisesti niiden halukkuuteen ottaa tollanen ryhmä mukaan joka on käytännössä kilpailija ja päällekkäinen niiden omille ryhmille. Mut voin toki olla tossakin suhteessa aivan väärässä, syytä se silti on selvittää.
     
  6. nysse1

    nysse1 1st gear

    Varmaan täytyy kieltää kaikki muut paitsi museorekisteröidyt ajoneuvot tieliikenteestä.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Voi ne museorekisteröidytkin olla yli ton, et kyl nekin pitäis kieltää. Ehkä noi rajotukset onkin lähtösin nimenomaan museoautoista?
     
  8. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Elä hyvä mies hermostu,eihän vaan osunu pahasti :poff:
    Edelleen sun kantas nykysiin FHRA:n street-sääntöihin on tullu ajanmittaan selväks,ei olis tarvinnu enää sitä perustella :soosoo: Mut yritä viä avata meille uuvateille miksette aja näissä jo olemassa olevissa heads-up street kisoissa/sarjassa (Ei FHRA)...vaikka ihan keskenänne real street-cuppia? Ja nimenomaan leimatulla leimallista vastaan!
    Palkintoraha mahdollisuuus on aina kiva lisä,eiköhän me kaikki liputeta "street"-kisailun puolesta aina et totakin hyvä kokeilla,jos vaikka se houkuttelis autoja radalle...mut vähän se ainakin mun korvaan särähtää menestymiselle/pärjäämiselle :wink: ,ja eihän siitä ollu kyse kuten toit esille :poff: [/u]
     
  9. pas2

    pas2 Gearhead

    Tämä tuli mieleen kanssa...

    Ja miksei aloittaja / kiinnostuneet voi ajaa WCSC:tä ja jakaa oman tuomaroinnin / palkinnon noista siirtymäajeluista ja lisäkatsastuksista... Mitä mieltä siinä on en tiedä kun ny pitää jo olla katsastettu ja kisoissa katsastetaan kanssa...
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Noi on just niitä, mitkä onnistuu toisilla konttoreilla tuttujen kesken, mutta ei ole joka kontorilla mahdollista saada jokaiselta katsastajalta tuollaista merkintää.
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    ja sen katuauton pitäisi myös olla leiman edellyttämässä kunnossa. Pienikin muutos, joka ei konttorilla mene läpi, tekee siitä leimasta merkityksettömän. Tiedät itsekin varsin hyvin syyt, miksi FHRA ei edellytä katuautoryhmiin leimaa.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Haloo, mistä niitä ajajia tulis nyt FHRA:n kisoihin enemmän, jos C ja D eriytettäis, kun ne jouduttiin juurikin ajajien puutteen takia yhdistämään. :rotfl: :rotfl:

    Tulkaa sinne kisoihin ja osallistukaa ja näyttäkää se uuden ryhmän tarve, älkääkä vaan itkekö täällä virtuaalikisoissa.
     
  13. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ne joita kiinnostaa niin yv:tä peliin.
     
  14. 6v92

    6v92 1st gear

    Putte,tullaan kun sen aika on.Nyt vaan itketään kun ei ilokaasuakaan saa helpottamaan oloa.

    Börje
     
  15. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja kun en ainakaan itse mene ennenkuin on luokkajako selkee.Tai nythän se on tosi selkee :rotfl:
     
  16. dd64

    dd64 Gearhead

    jos se teidän 6-8:n porukka lähtis mukaan fyyran streettiin, ei oltais enää kaukana määrällisesti, että jako c-d saatais ehkä aikaseksi?
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se on ainakin varmaa et tol pattitilanteella sitä luokkajakoa ei synny ikinä. Jos kaikkien ajatusmalli olis sama, niin Striitissä olis se sama nolla autoo kun tos 7-8 vuotta takaperin.
     
  18. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Real Street.
    Joo mun mielestä jos halutaan uusia kilpailijoita mukaan, niin sitten säännöt sellaisiksi että voi ajaa autolla joita on uusilla kilpailijoilla olemassa.
    Eli tavallisilla katurenkailla kun ajetaan....kalusto muuttuu oleellisesti kun ajetaan kahdentoista- kolmentoista sekunnin autoilla....ja pienemmilläkin tehoilla voi sutia lähdön pilalle ja menettää pelin, eli kuskillakin on jonkinlainen osuus menestykseen vaikka auto ei nopein olisikaan.....

    Muut voi sitte ajella muissa luokissa lujempaa niillä nopeammilla autoilla....slicseillä.l
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kyllä kuskilla on aina merkittävä osuus menestykseen, ihan riippumatta siitä missä luokassa ajetaan ja millä renkailla. Eli voittaa voi kyllä vaikkei auto oliskaan nopein.
    Se on ihan moneen kertaan nähtykin fakta.
     
  20. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    juu on ja vaikuttaahan se, mutta esimerkiks kaks sekuntia jossain c tai d ryhmässä on kyllä melko epätoivosta ...kun taas katurenkaalla tuntuu olevan aika helppo mokata ihan ajamalla ton verta...tehokkaalla autolla.
    Vähän sama kun ne tuhat heppaset "katuautot" joita joskus näkyy liukkailla lentokenttäradoilla...harvoin on taidettu niillä päästä kahden sekunnin päähän parhaista ajoista.... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!