REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. 6v92

    6v92 1st gear

    Real Street osakilpailu lauantaina 28.7 on PERUTTU.
    HUOM! Tämä tarkoittaa vain Real Streettiä.
    Tietoa tulee lisää kun sitä saadaan.

    o4o5780184 Börje
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Harmi, ens kerralla ehkä enempi julkista puffausta. Täs maassa tuntuu olevan ylivoimasta jos pitäis ilmottaa/ilmottautua jonnekin, jengi piätis käydä hakemassa himasta. Mut Porissa ajetan siitä huolimatta ja hyvät kisat tulossa.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    No hö? Mekin oltiin tulossa Poriin ajamaan jotain jollakin ja samalla olis nähnyt ton Real Streetin. Täytynee sitten suunnata Pudikselle.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Varmaan olisi ihan kohtuullista jos tollasia paatoksia tulee niin ilmottaisi niista myos kilpailun jarjestajille?

    Mainittakoon viela asiasta kiinnostuneille etta kisajarjestajien puolesta lahetettiin 2kk sitten meili, missa oli meidan (Vaasa/Pori) linjaus luokalle. Mitaan vastausta ei saatu ennenkuin 2 viikkoa sitten alettiin asiaa taas vatvomaan. Viime viikolla tulikin sitten luokan puuhamiesten puolelta kyselya mikali meille sopisi etta luokassa sallittaisiin kaasujen kanssa ajaminen.
    Mulla meni ainakin vahan pasmat sekasin tosta kysymyksesta kun koko ajan on toitotettu etta tarvitaan oikea katuluokka missa on siirtymat ja muut touhut. Ja meidan puolelta kerrottiin jo 2kk sitten etta meidan kisoissa on ET Bracket ainoa luokka missa kaasut on sallittu.
    Homma jai mun puolelta siihen, lupasin soittaa takasin kun olin toiden puolesta vahan pahassa paikassa. Soitto jai tekematta kun iski samaan hyomyyn muutaman paivan sairaala keikka.
    Eli pahoitteluni soittamatta jattamisesta.

    Muistutettakoon nyt ihan luokan tulevaisuutta ajatellen, etta kaasutetuissa autoissahan vaaditaan sammutusjarjestelmaa ja pikkusen parempaa SFI hyvaksyttya ajopukua ja muuta mukavaa.
    Meidan kisat, Porissa, Vaasassa (ja myoskin Salossa) on AKKn alaisia kisoja, missa pitaa noudattaa FHRAn saantokirjassa maarattyja turvasaantoja.
    Mikali sallitaan jonkun ajaa kaasuilla ajoneuvolla missa ei ole vaatimusten mukasia turvavarusteita, ja tapahtuu jotain epamiellyttavaa, niin takuuvarmasti lisenssivakuutukset eivat ole voimassa, jolloin vastuu siirtyy jarjestajan kontolle.
    Kisan jarjestja on kuitenkin vastuussa koska on paastanyt kuljettajan radalle!

    ja mainittakoon viela etta Porissa ja Vaasassahan kylla ajetaan WCC normi Heads Up luokkaa, etta tama asia ei kyseiseen luokkaan tallahetkella vaikuta.

    Rakentavin terveisin,
    Kari Nätkin
    Bear City Cruisers R.y
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    No mut ainakin yks real street auto siel kuitenkin nähdään, ihan sama mis luokassa. Eli Vippi käy taas, ja uudet pallotkin olis vanteilla alle laitettaviks....
     
  6. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Mää oon nääs jo Poriis, pari päivää olutta ja makkaraa :rotfl: ennen kisoja 8)
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tuanoi, mä aattelin vast kisan aikana. Siis jos Jussi suhaa.
     
  8. W201

    W201 3rd gear

  9. maverick

    maverick Gearhead

    Onks tähän hommaan mitään uutta?
     

Kerro tästä muillekin!