REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Taisi noita real street miehiä olla pitämässä jonkin asteista palaveria tuolla vermon swapin kuppilassa. :wink: Tosin vaikutti kyllä enemmänkin top alcohol touhulta. :poff: :poff:
     
  2. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    jaa,että on työn alla.
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    taitaa olla tuon sääntöjen tekeminen semmoiseksi että se natsaa kaikille ikuinen ongelma....
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Kun kilpailijat pohtivat sääntöjä, johtoajatuksena on iän kaiken ollut oma pärjääminen. Näin se vaan menee.
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    eittämättä tuossa on totuuden siemen.
     
  6. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    eipä taida kovin montaa lajia löytyä missä toisen pärjääminen on omaa edellä.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joskus ku oikeen vakavissaan yritin tehä ehdotusta uusiks katuautosäännöiks ja sitä spekuloitiin laajemmaltikin, ni toi seikka kävi erinomaisen ilmeiseks. Liki jokaisella oli ehdotuksia ja käsityksiä mitkä olis ollut edullisia juuri heidän kalustoaan ajatellen.
    Mut ei tuolla kyl mitään real street palaveria pidetty, pelkkä top alcohol palaveri. Ton aika ja paikka on joskus muulloin.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Jaa, mä vaan aattelin, kun oli noita streetimiehiä sen verran paikalla. :wink:
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Streettimiehet on aina paikalla top alcohol palavereissa. Tulee vaikkei pyydettäskään :poff:
     
  10. nysse1

    nysse1 1st gear

    JA HUOM:OSALLISTUMALLA TÄHÄN EI OLE ONGELMAA OSALLISTUA KATTOJÄRJESTÖN KILPAILUIHIN!!!!!!!
    Olisko kiinnostusta tähän,kommentia/yv;tä peliin.

    Tässä olis ehdotelma numero 1 josta lähetään sorvaamaan ehdotuksien/ideoiden pohjalta.

    Tulevaisuudessa mahdollisuus laajentaa pro street luokkaan,kattojärjestön säännöillä ja kiinnostuksen mukaan!
    1 luokka Real street
    -Kesällä 2012 1-4 osakilpailua
    -Vuosikatsastus voimassa
    -PRO kuusi
    -DOT Renkaat Rengasleveys vapaa?
    -Jos ahdin,pitää olla myös otteessa.
    -Jos otteessa pikkulohko pitää myös olla pikkulohko
    -Turva varusteet esim wcsc tai järjestäjän sääntöjen/ohjeistuksen mukaan.
    -Katsastus josta ajamalla kisapaikalle n10-20km
    -Semin häviäjät ratkaisee 3 sijan ajamalla
    -Osallistumis maksu 50e/Kisa
    -Palkintoraha jos ajetaan 1 osakilpailu
    -Voittaja 700e
    -Runner up 400e
    -3 Sija 200e

    Palkintoraha jos ajetaan jos useampia kilpailuja

    -Voittaja 500e
    -Runner up300
    -3 Sija 200e
    Jos ei täällä halua yleisesti kysellä infota kiinnostustaan,voi yv:tä laitta ja tieto pysyy täällä!
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    En viitsinyt kahlata koko ketjua läpi, mutta ihan hyvältä ajatukselta toi kuulostaa. Tälläsiä oikeille katuautoille tarkoitettuja kisoja oikeilla radoilla ei koskaan ole mielestäni liikaa. Yks dilemma tohon mun mielestä tulee. Tommonen sarjahan on jo olemassa. Joku asiasta lienee jo maininnutkin, mutta WCSChän on just mainitunkaltainen sarja. Kannattaisko ottaa ko sarjan järjestäjiin yhteyttä ja yhdistää voimia asian tiimoilta.

    Idea sinänsä on kyllä hyvä, mutta miten sitten ne autot, joiden kuskeilla on lisenssi ja haluavat ajaa HUOMATTAVASTI paremmilla ja nopeammilla radoilla vielä lujempaa vaikka auto onkin katsastettu. Miten heidän kohdallaan. Meneekö lisenssi näiden "villien" kisojen takia, jolloin joutuu valitsemaan missä ajaa.

    Kannatan kuitenkin tätä ajatusta. Parempi kilpailla rataolosuhteissa kelloja vastaan kuin leikkiä pikkupoikien(tyttöjen) ja muiden luuserien tavoin jossain metsien siimeksissä itkemällä toisten ylivoiman vievän mielenkiinnon oikeissa kisoissa ajamisesta. Voihan olla, että tätä kautta löytyy taas uusia kuskeja, jotka sitten haluavat ajaa FHRAN Street cupissa ihan isojenkin poikien kanssa kilpaa. :rotfl:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pelkästään Hyvinkään kisa muodostaa ongelman lisenssinhaltioiden kohdalla. Hyvinkään kisalla nimittäin ei ole FHRAn hyväksyntää :soosoo:
     
  13. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Ei pidä paikkaansa kumpikaan väite.

    Se ettei lupaa ole anottu ei tarkoita ettei sitä olisi olemassa.

    Lisäksi:
    http://www.autourheilu.fi/tiedotteet/ha ... 28718.aspx

     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    ^ Kannattaisko se sitten anoa. Siihen saakka "panna" on voimassa :soosoo:
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Miten voi olla lupa olemassa, jos sitä ei ole edes anottu. Tämä on täysin käsittämätön väite. Lisenssin haltija voi menettää lisenssinsä osallistumalla villiin kisaan ja kisa on aina villi, jos sille ei ole haettu asianomaista lupaa sieltä, mistä se kuuluu hakea.
     
  16. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja kattojärjestön nettipoliisit voi heti jättää tän topikin.Voi svidu,heti pitää olla vastarannankiiskinä jos jotai kivaa/hauskaa/mukavaa on suunnitteilla.Ja tiedoksi,SUUNNITELLUT 1-2 KILAILUA ON TARKOITUS JÄRJESTÄÄ LUVALLISISSA KISOISSA ELI EI HAITTAA OSALLISTUMISTA KATTOJÄRJESTÖN KISOIHIN!!
     
  17. Tomaso

    Tomaso 3rd gear



    Ettekö osaa lukea vai ettekö ymmärrä lukemaanne?

    http://www.autourheilu.fi/tiedotteet/ha ... 28718.aspx

     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä en oo mikään vastarannan kiiski tässä asiassa. Toivon todella, että homma onnistuu. Tämän olisit varmaan huomannut, jos punasilmäisyyttäsi olisit lukenut kaikki viestini :rotfl:
     
  19. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    jos Kalajoki/Ylivieska järjestää kisat ilman fyyran siunausta ja lisenssin omaava kuljettaja osallistuu näihin,niin ymmärsinkö oikein,että lisenssi on silloin vaarassa,jos näin niin mikähän on pointti.
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kannattaisko kuitenkin kysä asiassa FHRAn kantaa. Siis siksi, että ongelmilta vältyttäisiin. Voishan sen luvan toki anoakin.... ihan vaan vihjeeksi :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!