Rempattu Mopar 318 laakerivika??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ebalen, 25.8.2019.

  1. ebalen

    ebalen Gearhead

    Eli potilas Mopar 318 pikku piristyksellä. Viime keväällä kaikki paitsi lohko uusittu. Nyt kampiakselissa päittäisvälystä 2-3mm, laakeri turbiinin puolelta kulunut loppuun (päittäis/pitkittäis pinta). Ja akselin liukupinnan syöny pois... Mikäköhän tämän voisi aiheuttaa?
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Yhessä sb chevyssä oli käyny noin kun oli laitettu prikkaa turbiinin ja vetolevyn väliiin ettei välystä ollu juuri mitään.
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    En tunne mopaarin koneita mutta jos irtoliuskat päittäisvälyksille niin onko laitettu väärinpäin?
     

Kerro tästä muillekin!