Rengasonlinen renkaista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja jone-70, 16.4.2009.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    tilasin tuolta Rengasonlinesta kiinan urheilurenkaat Chevelleen eteen Star Performer UHP 225/50 R17 98V XL ja olen ollut niihin todella tyytyväinen maksoi 80e/kpl ja posti toi ne pihaan. paremmat ajaa kuin entisen huippu pirellit.
     
  2. idiot

    idiot Gearhead

    [​IMG]
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Sen verran oikaisen, että tuosta on pettänyt reunavaijeri, tai miksi sitä nyt sanotaankin.
    Vannenauha on se, jota käytetään esim. lukkovanteellisissa vanteissa sisärenkaan suojana.
    Ettei nyt väärä nimitys vakiintuisi... :wink:
    Tuo kun olisi käynyt vauhdissa niin huhhuh...
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Eikä reunavaijerin pettäminen ole vain pinnoitetuissa esiintyvää. Itse olin joitakin vuosia sitten vieressä, kun alle vuoden vanha Continentaali meinasi lähteä maatakiertävälle radalle. Onneksi täyttö tapahtui lappeellaan...

    Ei noita kuitenkaan oikeasti useinkaan tapahdu.
     
  5. L.P.

    L.P. Gearhead

    Halvalla kun ostaa mitälie merkkejä, niin ainahan on mahdollisuus laatupoikkeamiin ja maanantaikappaleisiin. Näitä sattuu aina.

    Tilasin Rengas-Onlinesta vuosi sitten mitkälie renkaat, kun ei rengasliikkeistä tahtonut löytyä korkeaprofiilisia. Renkaat olivat kuvauksen mukaan henkilöauton renkaat, mutta niiden saavuttua kotiovelle, totesinkin niiden olevan C-renkaat. Eipä tuo minua haittaa, huonompi tilanne olisi ollut, jos olisi sattunut toisin päin. Iloisesti olen kuitenkin ajanut 20 000 km.

    Toisen kerran koitin tilata kuukausi sitten. Tilaus meni kuten pitikin, mutta jossain vaiheessa ilmoittivat ettei renkaita olekaan saatavilla ja kaupat peruutettiin. Asiallista toimintaa, mutta sivut eivät näköjään olleet ajan tasalla.

    Rengas-Onlinen nettisivuthan ovat sekavat ja haku on aika kökkö. Annoin tästä asiasta palautettakin.

    Mielestäni Rengas-Online on hyvä palvelu, kunhan hyväksyy sen, ettei halvalla välttämättä hyvää saa.
     
  6. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Noita star performereita olen käytellyt jo monta vuotta erilaisissa vehkeissä... olleet pirun hyviä renkaita hintaisekseen.
     
  7. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Kun tilailette renkaita niin kattokaa se kantavuus niistä! Unohtuu melko monelta, ja jos nyt eivät alle hajoa niin inssi hajoaa katsastuksessa...
     
  8. guru

    guru Gearhead

    hyvä pointti harva tulee ajatelleeksi mitä tommoset isot volvot painaa
     
  9. hla

    hla Gearhead

    Ja muutkin nykyautot. Mun vanha 740 farkku painaa rek.otteen mukaan 1340 kg ja pihassa oleva uudempi V70 1670 kg kaikkine turvavarusteineen...
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    mistäköhän löytyis Hummeriin 22" nastarenkaita?
     
  11. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    ei mistään :poff:
    voi olla et ei aikuisten oikeestikaan saa :wc:
     
  12. Lassi

    Lassi Gearhead

    Nokialla on jotain kakskakkosia..
     
  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

  14. studio57

    studio57 Gearhead

    tosiaan tälläset löyty Nokian Hakkapeliitta SUV 5 295/30R22 103 T XL

    mistäköhän nuot halviten löytyis ...rengasonline ei löytänyt moisia palleroita. vianorin hinta kohtuu korkea...
     
  15. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Kantavuusluokka 103 (875kg) ei riitä Hummeriin.
    edit: Vai riittääkö sittenkin alennetun nopeuden ajoneuvoon, vai miten se nyt oli? :odroll:
     
  16. kmovat

    kmovat 1st gear

  17. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    kysyppä tarjousta yleensä pudottavat nokian ovhsta aika helvetisti....
    joskus jopa puolet....
     
  18. studio57

    studio57 Gearhead

    kiitti vinkistä , missä firmoissa ne moisia alennuksia antavat?
     
  19. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    aikanaan tuli tutun alennusta...
    mut kyllä niissä ilmaa on ja nimenomaan nokian erikoisrenkaissa.
     
  20. hla

    hla Gearhead

Kerro tästä muillekin!