rihtaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja chris craft, 6.3.2017.

?

veneen moottorin/perävetolaitteen suoruus

  1. ei tarvi

    1 ääntä
    10,0%
  2. tarvii

    9 ääntä
    90,0%
  1. chris craft

    chris craft 1st gear

    sisäperämoottorin ja perävetolaitteen suoruus
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Kivasti se helpottaa kun se linja takuuvarmasti on suhtkoht suorassa. Toiset tietty tykkää mielummin hakata metrisellä halolla vetarin paikalleen :D ja sitte kun kumikytkin,ristikot ja gimbal laakeri on ajettu paskaksi niin räikkäliina puuhun kiinni ja vetelemään vetolaitetta ulos... ;)
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jos jotain on muutettu, niin syytä on. Gimbali on kuiten pallokehällä, et vähän helpottaa, mut aina paras lopputulos on kaikki linjassa.
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    ja jos kone on ollut irti (mercruiser)niin kaavelikopan ja sisäkilven väliin tulevat fiber ja jousiprikat kannattaa muistaa laittaa takaisin ja mieluummin uusia koko pultit. näitä on monesti jäänyt pois kun ei ole huomattu että ne on esim pudonnu pilssiin.
     

Kerro tästä muillekin!