Riisi raketti!111

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja herrakani, 9.2.2003.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    Moi.
    Kun kerran kaikilla on mielipide näistä vimosen päälle älyttömyyksillä tuunatuista honda sivikeistä ja teiniviiksi eskorteista, niin päätin kantaa korteni kekoon.

    Mulla on tossa pihalla maatumassa jokunen vuosi sitten katsastettu Suzuki Alto '89.
    800 kuutioinen suora kolmonen.
    Siinä on mm. verhoillut etuistuimet, pinkeet karvanopat, ja se on vielä pelastettavassa kunnossa. Eli mätää on vaan ovien puoliväliin.
    Mulla on tarvetta manuaalivaihteiselle autolle, koska vaimo haluaa ajaa ajokortin.
    Eli kunnostaisin sitten "koirankopin".

    Olisko kellään Mitsubishi Galant 1.8 td:n turboa ylimääräisenä? Tai vastaavaa. Siis semmoinen pikkunen IHI:n matalapaineturbo, missä on integroitu hukkaportti. Se on noin miehen 2 nyrkin kokoinen laite.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla ois myyä TYNNYRIN kokone turbo!! Halavalla... kyllä se sinne sopii...
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    mulla olis remontoitava Garretin T2 kiinteellä hukkaportilla, muuten hyvä mutta laakerit pitäs vaihtaa, näin äkkiseltään en muuta vikaa keksi. toi on 1.8 Bluebirdistä. saat sen omakses sanotaanko 50 eurolla, itsellä ei oo käyttöä. ota yksityisviestillä yhteyttä jos kiinnostaa.
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hittovie!

    Mä ilmoittelen ittestäni tossa loppuviikosta jos mä saan auton semmoseen kuntoon, että se vois liikkua. Meinaan ei oo Lohjalta pitkä matka namibiaan :smile:
     

Kerro tästä muillekin!