ROADSPORT V8 CUP

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MPST 67, 6.5.2011.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    On toki mutta niitten laitteet menee sitten ihan eri luokkaa ja rengassäännöt poikkeaa hiukan.

    Säätämisestä sen verran että jos haluat setuppi neuvoa niin simppeliä se on... privana voin kertoa lisää ja samat säännöt pätee kaikkiin autoihin.
     
  2. hiacekuski

    hiacekuski 3rd gear

    MadMike heräsi ! Ihmettelinkin että missä heppu on ollut, kun ei ole joka palsta täynnä tekstiä kuten takavuosina.

    Sorbette taitaa olla tehtaan puolesta jo suunniteltu perusasioiltaan sellaiseksi, ettei joka asiaa tarvitse korjata rataa ajaaksen. Mutta kyllähän noilla säännöillä tekee melkein mistä tahansa jokilaivasta kulkevan, kun vaan ominaisuuksia muuttaa riittävästi (lue alkuperäistä jää kattopelti...). Mutta onko siinä järkeä... puhutaan silloin niistä nostalgiaan ja merkki/mallikiintymykseen liittyvistä asioista.
     
  3. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    ... Sorbette taitaa olla tehtaan puolesta jo suunniteltu perusasioiltaan sellaiseksi, ettei joka asiaa tarvitse korjata rataa ajaaksen. Mutta kyllähän noilla säännöillä tekee melkein mistä tahansa jokilaivasta kulkevan, kun vaan ominaisuuksia muuttaa riittävästi (lue alkuperäistä jää kattopelti...). Mutta onko siinä järkeä... puhutaan silloin niistä nostalgiaan ja merkki/mallikiintymykseen liittyvistä asioista. ... -kirjoitti Hiacekuski.

    -Mistä ihmeen jokilaivoista se oikein puhuu... .? hmmm - Ahaa! nyt ymmärsin ;) Hi-Ace kuskin kannattaisi harkita ajatusten lukijan hommia!
    Tiivistettynähän tuossa on meikäläisen suunnitelmat evo1. versioon.
    .. ja onhan niitäkin nähty missä jopa alkuperäinen n.30kg painava katto vaihtuu n.6kg painavaan home-made rättikattoon =)) eri lajissa tosin.
    Näissä asioissa on kyllä perin arveluttavaa puhua järjestä!

    Ja tiedän senkin, että tämänkaltainen kommentointi on kuin sohaisisi sitä kuuluisaa kusiaispesää -mutta silläkin uhalla!!

    Toteuttamaan kun pääsee aikaisintaan reilun vuoden päästä.


    http://www.chevelle67rs.net/index.html
     
  4. pirre

    pirre 3rd gear

    Realiteetit (aika ja raha) ja merkki ratkaisivat minulla kilpurin aihion, halu päästä ajamaan mahd. kovaa. Fiilistelu kilpuri on tallissa tuloillaan (aihiota hierottu jo pari vuotta) , sillä pääsee ajamaan historicin puolelle :D . Ei niin lujaa mutta fiilistellen!

    edit: kirjoitus vihreet korjattu
     
  5. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    No kyllähän äijällä meni nappiin toi ensimmäinen kausi.. ykköspaikkoja, rataennätystä ja mestaruus! Vielä pari A-klassen biiliä kun kepität ensi kaudella!

    -mikähän lie laite rakenteilla historic puolelle?
     
  6. pirre

    pirre 3rd gear

    Historic erikoisvakio/GTS, Ikäkauden H, avo Corvette isolohkolla, ei mikään järki peli radalle mutta fiilistelyyn oiva kampe. Ko. laitteella oon ajannu Le Mansissa, Hockenheimissa (lyhyttä lenkkiä) ja Nordschleifella.
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead



    Asiaa!!! 8) 8) 8)
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    Keltuaisesta olis pari hyvää fiilistelykuvaa tuolta reissusta, pistetäänkö näkyville?! 8)
     
  9. Riku Rotten

    Riku Rotten 2nd gear

    Tietysti, kuvia esiin heti! :D
     
  10. pirre

    pirre 3rd gear

    Pistä ihmeessä kuvia
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    Noh kyynärpääleikkaus takana ja sairaslomaa ollut toukokuusta asti niin kyl tässä pari riviä tännekkin kirjoittelee...

    No jos V8 luokkaa ihan nostalgia painoitteisena miettii tai Historiccia yleensä Niin viivalla pitäisi olla vsanohjen Gr5 ja muiden luokkien mukaan 63½ Galaxieta,63-65 Falconia, 66 GT Darttia 1gen Camaroja Musseja etc etc...joita sitten muuteltu huolella alustaltaan... oishan tuo kivaa silmäniloa mutta tuskin kuskit vain meidän iloksi autoja rakentelee, kyllä ne pitää olla toimivia myös.
    Tästä syystä itsellä on kiinnostus kadonnut tyystiin viettää aikaa moottoriradoilla taikka rakennella autoja.. aikansa kutakin.

    Nyt kiinnostaa edelleen isot mosat mutta merellä....ja rodikuume ei hellitä.
     
  12. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Onkos kukaan löytänyt kuvia Jurvan kisasta vielä netin uumenista?
     
  13. C5_Z06

    C5_Z06 Gearhead

    Oli siellä ainakin yksi kuvaaja oikein pro-kameran kanssa, joten eiköhän niitä kuvia tänne vielä tupsahda. Se sun tokan lähdön viimeisen kahden kurvin driftaus oli muuten ihan hiano...

    Tässä jotain onnettomia räpsyjä hieman aiheeseen liittyen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Jimi

    Jimi Gearhead

  15. RS270

    RS270 1st gear

  16. hiacekuski

    hiacekuski 3rd gear

  17. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    No tässäpä muutama kuva kilpuriaihiosta, vuoden 2007 Le Mans reissusta.

    Ohi menee että heilahtaa!
    [​IMG]

    Omalle paikalle letkan kärkeen!
    [​IMG]

    Fiilistelemään lähdössä ringille, vanhan mersun f1 tallin edestä, joka on nykyään pikku motelli. Muut vielä huoltaa mutta pirre menossa jo luisuttelemaan.
    [​IMG]

    Ja sit normiperusfiilistelyä matkan varrelta. 3000km reissussa tätä nähtiin jonkinverran..! :rotfl:
    [​IMG]

    Tsemppiä vaan tällekkin projektille, tulee varmasti upea peli!
     
  18. Yorcci

    Yorcci 3rd gear

    Omat rata-ajokokemukset ovat ihan vakiokunnossa olevalla Tupperwarella ja tosiaankin tuntuu kivalta räpätä radalla, vaikka kierrosajat eivät huimia ole... tuntuu ennemmin loppuvan ominaisuudet kuskista kuin autosta.

    Kiinnostaisikin, että kuinka esim. V8-luokan Camaronteissa on parannettu alustaa tehtaan jäljiltä. Jotenkin on sellainen luulo, että ei ihan vakiona olisi kovin optimi rata-ajoon? Siis ei mulla mitään tietoa ole asiasta, siksi kyselenkin...
     
  19. hiacekuski

    hiacekuski 3rd gear

  20. pirre

    pirre 3rd gear

Kerro tästä muillekin!