Rochester 2-jet 2GE ja Carter 4070 problem

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Nupa, 10.11.2020.

  1. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Sain vihdoin tuon 350 projektin käyntiin, mutta tekee sellasta, että 2GE vuotaa bensaa kaasuläppäakselin molemmin puolin. Ja aikapaljon höyryää kun sammuttaa, eli eikös tuo nyt tulvi? Ei oo kaasarihommat niin tuttuja joten kyselen ehkä tyhmiä...
    2GE ollut hyllyllä jonkun 13+ vuotta, siihen ostin huoltosarjan carb doctorilta, vaihdoin tiivisteet ja mielestäni putsasin hyvin, mutta.. ? Mikä lie jäänyt tarkastamatta?
    Mekaanisella pumpulla ei nostanu bensaa kaasariin joten se oletettavasti rikki joten laitoin uuden Carterin 4070 sähköpumpun ja sehän pitäisi olla käyttövalmis paketista eli toimia ilman regua. Bp-mittaria ei ole nyt tässä käsillä, että vois paineen tarkistaa.
    Eikös noissa huoltosarjoissa pitäis tulla kaikki tarpeellinen mitä vaihtaa?

    Toisena vaihtoehtona, joku sais luovuttaa hyvään tarkotukseen sopivasti toimivan imusarjan ja 4bbl, yhtään ei ole kyllä ylimääräistä rahaa laittaa tähän brojegtiin, mutta ...
     
  2. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Tämä selviskin juutuubin avulla.
    Eli jäi tuo main discharge check ball käymättä läpi ja sen ja jousen (vanha jousi oli pari milliä uutta lyhyempi) vaihtamalla tuohan toimii.
    Voisi kait tän postauksen poistaakin, mutta jääköön nyt tähän jos jollain muulla tulee samanlainen juttu. Itellä tuli ainakin hyvä fiilis kun taas oppi jotain uutta :D
     

Kerro tästä muillekin!