Rockauto-FedEx

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jannis, 23.2.2008.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mistäs sieltä löytyy "nappula" jolla voi maksaa myös tullin?
     
  2. auburn

    auburn Gearhead


    Siinä sub totalin alla ( Check-outissa )on kohta "Pre-Pay Customs Charges?" johon voi laittaa täpän.

    täpän lisäämisen jälkeen ilmestyy lisärivi :
    Customs Charges EUR XXXX
    ja samalla se sama summa ilmestyy Total riville lisättynä

    Ja jos on aikaisemmin tullut Rockautolta - Fedexin kautta tavaraa, niin kukaan ei kysy enää mitään, seuraava vaihe on kun Fedexin kuski soittaa ja lyö paketin käteen.
     
  3. juokale82

    juokale82 1st gear

    Ja toimitustavaksi valita International Economy.

    Noilla halvemmilla toimitustavoilla ei anna mahdollisuutta laittaa täppää.
     
  4. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Useamman kerran olen tehnyt Rockauton ostoskorin valmiiksi, mutta aina kaatu järkyttäviin postikuluihin. Ebay ja Amazon ovat tähän saakka riittäneet paremmin kuin hyvin ja postikulut pysyvät kurissa.
     
  5. Tero.Rutanen

    Tero.Rutanen Gearhead

    Viimeksi tilasin rokkiautosta pre pay duty systeemillä mutta ne tuli usps- llä ja kaikki meni tulliin uudestaan. Se pre pay summa oli sitten lisätty rahtiin jne. .. mutta oli vähän kiire niin maksoin kiltisti.
    :odroll: nyt olis taalan kurssi taas suopeempi kuin viime kesänä.
     
  6. Fukov

    Fukov 3rd gear

    Jipii! Mun tilaama hilu lähtikin tulemaan näemmä USPS:lla, olipa luojan lykky etten löytänyt sitä nappulaa, ettei ois käynyt niinkuin Itellan idioottien kanssa aina käy. Että just oisin maksant tuplasti noi verot.
    Nyt vaan sit ootellaan että kerkeekö ees vapuks 2kg pakaasi Finlandijaan. Stananstana.
     
  7. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Sait varmaan seurantanumeron USPS sivulle . Seuraat sitä noin 5 päivää ja sen jälkeen samalla seurantanumerolla kirjoitat Itellan pakettien seurantaan.Sieltä näet kun paketti on saapunnut tullipostiin ja kun sieltä löytyy teksti Lähetys noudattavissa tullipostista. Printtaat lapun + ostokuitti, marssit tullipostiin , maksat tullit ja paketti on sulla. Näin kun toimit niin paketin tulo Rock-auto - sulle kestää noin 7 päivää. Itse olen tehnyt näin usein.
     
  8. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    tulliposti lopetti toimintansa, nyt joutuu odottelemaan että se paketti löytää lähipostiin :mad:
     
  9. ossa250

    ossa250 Gearhead

    tulliposti lopetti toimintansa, nyt joutuu odottelemaan että se paketti löytää lähipostiin :mad:[/quote]

    Huono juttu .
     
  10. burton

    burton 1st gear

    Tilasin tuossa rockautosta 25.3 kasan osia ja jo seuraavana päivänä tuli s.postia et paketti matkalla. Jenkkiläs siirty pari kertaa ja nyt se on paketti on maan los angelesis jo viikon. Tuli tohon terminaalii 28.3 ja tila edellee in-transit ja nyt on 3.4. Saapahan nähä kuinka kauan vielä kestää et saa koneen osat lahtee.
    Onko muilla ollut kuinka pitkiä toimitus ajat, ja tosiaan otin tuon halvimman USPS:n kautta.
     
  11. burton

    burton 1st gear

    Tilasin tuossa rockautosta 25.3 kasan osia ja jo seuraavana päivänä tuli s.postia et paketti matkalla. Jenkkiläs siirty pari kertaa ja nyt se on paketti on maan los angelesis jo viikon. Tuli tohon terminaalii 28.3 ja tila edellee in-transit ja nyt on 3.4. Saapahan nähä kuinka kauan vielä kestää et saa koneen osat lahtee.
    Onko muilla ollut kuinka pitkiä toimitus ajat, ja tosiaan otin tuon halvimman USPS:n kautta.
     
  12. Rytari

    Rytari Gearhead

    yleensä rokkiautosta tulee maahan n. 3-4 päivän, vantaalla menee 6 päivää ja sieltä treen kautta tänne yhdessä yössä...

    jos ottaa fedexillä prepaid tax & duty niin pari viikkoa sitten tiistai iltana tilattu anturi tuli perjantaina 9 aikoihin aamulla ovelle...

    mut magneetit on kokenu järkyttävän inflaation, muista koska olis viimmeksi tullu niitä mukana...
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    ^ Mä oon saanu joka kerta mutta vitutti kun kaks kertaa tuli sama :lol:
     
  14. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Ite oon luottanu Fedexiin,eikä oo ongelmia ollu kertaakaan.USPS:stä moni kertonu huonoja kokemuksia.Paketti viivästynyt tai jopa hävinnyt.
     
  15. burton

    burton 1st gear

    Joo, ekaa kertaa tuolt tilailin eikä tullu googlailtua näit asioita etukätee. No odotellaa tovi ennen ku aletaa ottaa yhteyttä johonki suuntaa.
     
  16. burton

    burton 1st gear

    .....
     
  17. burton

    burton 1st gear

    .....
     
  18. burton

    burton 1st gear

    Tupla postaus. Miten sais poistettua?
     
  19. Rytari

    Rytari Gearhead


    mulla on jääkaapin kyljessä 16 kpl parillisia ja sen liäksi muutama mitä on 3 kpl ja kymmenkunta tupla/triplapostausta oon antanut kavereille niin vähäkö harmittaa että vimmeseen vuoteen-puoleen toista ei ole tullut kun kun varmaan yhdessä kahdessa paketssa kymmenestä uusia, ja neki siellä pakkauslistan kuoressa eikä paketissa, herää epäilys että tullipostissa on melkonen jääkaappi vuorattuna mun rokkiautomagneeteilla :(
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    Heh. Melkein kyllä vois epäillä että ne johonkin häviää kun luulis että ne nakataan melkein automaattisesti joka lähetykseen.


    Tollanen kassi ym ois kanssa kiva mutta ei niitä kehtaa erikseen tilata toiselta varastolta.
     

Kerro tästä muillekin!