Rockauto-FedEx

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jannis, 23.2.2008.

  1. impala67

    impala67 Double Gearhead

    taas sattui virhe ja valitsin international priority- meni dhl:lle. arggh.
    ensin ilmoitus että haluavat tullata, vastasin automaattitekstareilla että ihan itse haluan tullata. noh se meni hyvin vielä, äkkiä tuli nrot vaikka sähläsinkin rahtitullauskaavakkeen kanssa.
    sitten piti paketin tulla päivällä viiteen mennessä. sopii, odottelen.
    eipä kuulu kuuteen. joutu lähteen. takastullessa lappu, yritetty toimittaa 18:06. mutta ei jätetty koska vaatii valtakirjan. just.

    soitin seuraavana aamuna -toimitetaan töihin, noh kirjoitan valtakirjan että kuka vaan voi vastaanottaa ja kuitata.
    eipä kuulu pakettia pariin päivään vaikka piti tulla heti.
    taas soittoa perään- kyllä nyt jätetään vaika oven eteen jos haluatte-
    lopultakin paketti oli ilmestynyt. jälkikäteen vaaativat kyllä valtakirjan ja luvan jättää paketti sähköpostitse.
    että kun sais kaikki paketit vaan iteljoonille. ei olis niin paljon vaivaa kuin näistä kätevistä rahtipalvelun tunareista ja tyhjäntoimittaja lupaajista.
     
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Kuinkas moni on muuten kokeillut rahtitullausta nettituonnissa yrityksenä...?
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Onhan siinä muutama kommervinkki tehtävänä...
     
  4. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    No onpa juu, itse erehdyin kerran tuon tempun tekemään. Onneksi sattui tullin neuvonnassa olemaan asiakaspalveluhenkinen virkailija.
     
  5. jake81

    jake81 Gearhead

    Mä tilasin muutaman stefan rokkiautosta viime perjantaina eikä edelleenkään ole fedexiltä oikein mitään tietoa tullut, seuranta on nyt viimeviikon lopulta asti näyttänyt vaan että in transit to destination country.
     
  6. onneton

    onneton Gearhead

    juu,tilailin 20.4.2015 Rockautosta osia,tuli kotio 24.4.2015.Fedexiltä tuli tullaustiedot s-postiin 23.4.2015 jolloin tullasin rahtitullauksellla.Kaikki sujui loistavasti,kiitos Fedex ille.Ei ole koskaan takunnut tilaukset ja käytän pääsääntöisesti Fedexiä,tavarat tulee ripeesti :D
     
  7. jake81

    jake81 Gearhead

    Mä tilasin 17.4 eikä ole kuulunut fedexiltä mitään. Soitin sinne tänään ja tolla rokkiauton seuranta koodilla ei löytynyt mitään.
     
  8. ViLU

    ViLU Gearhead

    Löytyykö Fedexin nettisivujen seurannan kautta?
     
  9. jake81

    jake81 Gearhead

    En aikakaan tolla koodilla ole löytänyt mitään muuta kun sen mihin sähköpostin linkki johtaa.
     

Kerro tästä muillekin!