Rockauto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja chevrod, 24.10.2007.

1. edsel.fi

edsel.fi Gearhead

Kun paketit tuli suomeen , fedexiltä soitto tuli, ja annoin virkailijalle
    visakorttini numeron... toinen vaihtoehto olisi ollut että fedex lähettää laskun , siihen sittten 25 eur kuluja.
    UPS pyysi 10 eur käsittelykuluja

2. arrakis

arrakis 1st gear

Juurikin näin kannattaa toimia. Isoista ja painavista menee varmasti tolkuton rahti, niinkuin esimerkki kertoo... :eek:

7000 usd! :rotfl:

3. virta

virta Gearhead

.................

4. SportVan-75

SportVan-75 3rd gear

osia USAsta rockauto

Juu hyvin sieltä löytyy osia ihan käyttikseenkin, esim PCV-venttiilit Hondaan, täällä maksaa yli 40eur, rockautossa alle $4... Yhtä nippeliä ei kannata tilata kerralla, vaan kavereiden kans kimppaan, muuten rahti ylittää tavaran arvon, tosin tilaaminen tulee usein siltikin halvemmaksi sieltä.

Viimeisellä tilaussivulla olen raapinut päätäni: kentät "zipcode,city,state" on jätettävä tyhjiksi...

5. arrakis

arrakis 1st gear

Re: osia USAsta rockauto

Itse en ole jättänyt muuta tyhjäksi kuin tuon "state"-kohdan...ja homma on toiminut...

6. torvi

torvi 3rd gear

paljonko veikkaatte että tommoinen lattia matto dodge polara tulis maksaa rahteineen hinta 159 dollaria liikessä?

7. Turnn

Turnn Gearhead

8. Antti - I

Antti - I Gearhead

Pystyyköhän RockAutosta tilaamaan suomalaisella visalla jenkkiosoitteeseen tavaraa? Kävi vaan mielessä, jos työreissulla tilaisi hotelliin ja toisi matkalaukussa kotio ohjaustehostimen pumpun ym pikkusälää. Säästäis vähän rahdeissa ja alveissa...

Entä onko kellään kokemusta toimitusajoista jenkkien sisällä (SFO)? Säästö menee nopeasti, jos tavarat tulee hotellille vasta kun itse on jo laukkujen kanssa lentokoneessa menossa kotia kohden.

9. 428HO

428HO 1st gear

Pystyy

Ainakin itse olen tilannut tuttavan osoitteeseen.

10. Antti - I

Antti - I Gearhead

Hyvä tietää, pitää testata vuoden vaihteen jälkeen. Tilaaminen on kuitenkin helpompaa kuin sopivien varaosakauppojen löytäminen ja niistä oikeiden osien saaminen.

Kerro tästä muillekin!