Rockauton alennuskoodi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Potakka, 31.1.2008.

  1. tähtinenjoni

    tähtinenjoni Gearhead

    1331492310890419 voimassa 21.4 2013
     
  2. flw-65

    flw-65 3rd gear

    Hyvin rokkaa Rokkiautosta tilaaminen :D Tilasin 2 kpl kampiakselin asentotunnistimia (AC-delco ) 26.2. Tilaus saapui kirjaimellisesti tallin ovelle 7.3 :rotfl: , rahtari oli kuullut vasaran paukeeen tallista kun irrottelin alapalloniveltä mersusta :wink: Pientä epäselvyyttä oli ensin Fedexin kanssa kun laittoivat jo hyvissä ajoin txt-viestin jossa kehotettiin toimittamaan tilausvahvistus sekä sos.turvatunnus jotta he voisivat tullata lähetyksen "ystävälliseen" n 13 E vähimmäishintaan :eek:
    Ilmoitin että tullaan itse tilaukseni koska en halua maksaa mitään ylimääräistä. No, kohta tuli sp. Fedexiltä jossa kerrottiin että tilaustani ei tarvitsekaan tullata koska olen jo maksanut tullit ja alvit etukäteen Rock-autolle, pelkkä sos.turvatunnuksen lähettäminen riittäisi minun tapauksessani. Tilaus olisi tullut varmaan nopeammin ilman tätä sähläystä. Antureiden hinnassa säästin 200 E verrattuna US-partsin vastaaviin :eek:
     
  3. flw-65

    flw-65 3rd gear

    :odroll: ÖÖ.... niin mihin sarakkeeseen se alennuskoodi oikein laitetaan siinä tilaus kaavakkeessa ??? En löydä sitä siitä, ois tarvetta taas tilata jotain :-?
     
  4. musse67

    musse67 3rd gear

    How did you hear about us?
     
  5. Henkka4WD

    Henkka4WD 1st gear

    1372948711238689

    This discount code expires on May 12, 2013; so don't wait!
     
  6. juko7

    juko7 Double Gearhead

    onkos muilla kokemuksia tuosta rockautolle tullit maksamisesta? toimiiko ja laskeeko oikein? kätevää sinänsä..
     
  7. capri30S

    capri30S 1st gear

    Ei oo vielä rockautosta kokemuksia, mutta ebaystä oon pari kertaa tilannut niin että oon maksanut tullit myyjälle, ja vaikka ensin epäilytti, niin ne paketit on tulleet nopeasti kotiovelle..
     
  8. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    1380623311303177

    This discount code expires on May 19, 2013; so don't wait!
     
  9. capri30S

    capri30S 1st gear

    Vituikshan se meni, eli en suosittele. Nopeammin varmasti tulee jos maksaa tullit itse, tai antaa fedexin tullata, tuli aika monen päivän viive tosta kun maksoi tullit itse rock-autolle etukäteen.. Nimittäin osat oli jo tiistaina aamulla maassa, ei tänäänkään vielä tullut mulle asti ja nyt iski pääsiäinen väliin.. :(
     
  10. 666RPM

    666RPM 1st gear

    1419986911633756

    This discount code expires on June 2, 2013.
     
  11. juko7

    juko7 Double Gearhead

    1411909311566072

    This discount code expires on June 2, 2013
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Omat kokemukset tässä. Pomppas (kirjaimellisesti) Letukka etuiskareista katsastuksesta. Tilasin Rockautosta uudet ja tullasin itse. Unohtui katsoa alennukskoodi täältä, joten laitoin sen sähköpostilla perään ja 5 min. päästä tuli viesti, että summa korjattu!

    Lähettifirma sitten soitteli toimituksesta ja sanoi että pitää olla henkilökohtaisesti allekirjoittamassa, joten sovittiin toimitus seuraavalle päivälle työpaikalleni. No, seuraavana päivänä työmaan sis. posti kolautti iskarit pöydälleni - ei sitä kuittausta sitten ilmeisesti kuitenkaan tarvittu?

    Ihmettelin hiukan kun kuvan mukaan piti olla patukkamallin iskarit ja näytti niinkuin jousilautanen olisi kurkistanut paketin kyljestä. En sitten alkanut asialla enempää päätä vaivaamaan - varmaan viitteelinen kuva tai sitten mukana on osia enempi kuin välttämättömät ajattelin. Maanantaina oli viimeinen uusintakatsastuspäivä ja perjantaiaamuksi vein Letukan pajalle iskareiden vaihtoon ja vikakoodien lukuun. Kohta sieltä soittivat ettei nämä sinun iskarit käy tähän autoon ja meidän piuha ei myöskään, joten tuu hakemaan romus pois ;-) Niin ja ootko huomannu, siitä on takajouset poikki? No en, eikä ollut katsurikaan.

    Siinä sitten paniikissa soittelemaan JMT:lle että saiskohan vielä maanantaille oikeanlaiset osat ja auton työnalle. Järjestyy! Tosin hiukan epäilytti kun heillä kone näytti samaa koodia kuin Rockauton koodi - oikeat ne nyt kuitenkin oli. Tästä toiminnasta pojot JMT:n pojille. 16:45 sitten konttorille, kun ovet menee säppiin klo 17 ja uusintakatsastusaika pättyy. Ei mennyt edes tarkoille.

    Rupesin sitten selvittelemään että missäs meni pieleen. No, numerot toimitusvahvistuksessa oli ihan oikeen ja niin iskareissakin, mutta vähän eri järjestyksessä... S-postilla sitten kyselemään että mitäs tehdään. Varmaan lauantaista johtuen vastauksen saaminen kesti peräti 2 h. Rahat oli tilillä seuraavalla viikolla ja iskarit saa kuulemma pitää.

    Virheitä sattuu, mutta esimerkillisestä toimintaa oli muuten. Seuraavalla kerralla pitää paketti avata ennen auton pajalle viemistä - tai sitten suosiolla viedä JMT:lle täyden palvelun hoitoon. Nyt ei edes hintaero verojen ja lähteyskulujen jälkeen ollut kovin suuri, jota se kyllä kieltämättä joskus on ollut. Joskus olen vaihdattanut Rockatuon osat pajalla ja silti on kokonaisuus jäänyt alle Suomesta ostettujen (tai siis ostamatta jääneiden) osien hinnan.

    Niin sellainen hauska yksityiskohta vielä. Katsuri kirjoitteli hylsypaperia ja kysyi että "Olisiko 22 e sopiva hinta uusintakatsastuksesta?" Minä että "Kaikkihan se aina liikaa on". "No, laitetaan 16 e kun rupesit tinkimään"
     
  13. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    This discount code will expire on April 14.

    1327365510855175
     
  14. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    kun tein tiistai iltana tulliselvityksn netissä ja lähetin päätöksen fedexin sähköpostiin pimpotti kuski keskiviikkona 11:30 ovikelloa. jos ei olis pääsiäinen sotkenut niin alta viikon kaikkinensa olis ollu osat kotiovella. tosin tässä tapauksessa olis saanu halvemmalla uspartsista :poff:
     
  15. capri30S

    capri30S 1st gear

    Juu, viikon lisäodottelu tuli tuosta kun maksoi tullit itse etukäteen. Tosin pääsiäinenkin vaikutti, mutta olis varmaan kanssa 4-5 päivässä muuten tullut.
    Mun tapauksessa osat tuli jokusen euron halvemmaksi kuin pelkästään yksi tilauksen osista southwest tradella, osan numero ja valmistaja samat!
     
  16. Pertura

    Pertura Gearhead

    Your RockAuto discount code 1343594510991206 will expire on April 21, 2013.
     
  17. Jakkehh

    Jakkehh 2nd gear

    1428356511703031
    This discount code expires on June 9, 2013; so don't wait!
     
  18. ViLU

    ViLU Gearhead

    1428845511706670
    This discount code expires on June 9, 2013; so don't wait!
     
  19. Pertura

    Pertura Gearhead

    Your discount code is:

    1446362510991206

    This discount code expires on June 16, 2013; so don't wait!
     
  20. mr.datailija

    mr.datailija Gearhead

    1383906811330783
    This discount code expires on May 19, 201

    Enter the code above in the "How did you hear about us" line of the shopping cart. If you are using our traditional HTML catalog, please click the "Apply" button to the right of the field. Your discount will automatically appear, subtracted from your parts order total. Orders using discount codes must be placed online. Phone orders are not eligible for discounts.
     

Kerro tästä muillekin!