rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. ameriikanteijo

    ameriikanteijo 3rd gear

    Joo kyllä on suuresti koukuttavaa asioida rokkiautossa..
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Vähän liikaakiin... just tässä kahtelin "jos nyt varmuuden maksimointia" ja tilais vielä paremman bensapumpun ja kansipahvit että riittää ja kestää varmasti kun ei toi nykynen pumppukaan ton etanolin kaa pelaa kun "vaan" 700hp asti...

    Tällä pääsis jo aika pitkälle vissii, 105 gph/397lph, eikä tartte turhia reguja, paluulinjoja tms niinkun holleyn kakka pumput.

    https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=297058&jsn=4

    Sit jos tommoset kannentiivisteet vielä kun näyttää Rockautolta löytyvän nekin ku vaa numerolla ehti..
    https://www.summitracing.com/int/parts/fel-1100/overview/

    Kestäis ehkä jos vähän meinaa kaasuttaa moottoria?
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jarrujen pyöräsylintereitä tuli juuri nivaska postissa. Yllätys oli se, että ovat made in USA. AC Delcoja ne oli mutta sittenkin. Hintaa oli peräti 5 taalaa kpl, poistohinta tosin.
    Kaksi muuta lähetystä on vielä matkalla. Tilaus tulee kolmesta eri varastosta, kaikki eri firmalla fedex, dhl ja kolmas oli joku landmark global mistä en ole koskaan kuullu.
     
    Muokattu: 7.9.2018
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi rahdin halpuus on kyllä uskomatonta. Noi laatikot tuli 35$ hintaan tänne pihalle asti.

    [​IMG]
     
    Powerstroke, Pertti K, palontie ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. xarper

    xarper Gearhead

    No nyt kyllä Rockauto vetelee jo maailmanluokan suorituksia, tilasin äskön kotia tultuani Felpro 1100 pahvit SBM (jos ne kestäis vähän painettakin pytyssä?), meni 45min ja tuli viesti "order has been shipped".
     
    1purehell tykkää tästä.
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    wtf kanataankaan ei tulis toho hintaan :odeek:
     
    Jussi289 ja xarper tykkäävät tästä.
  7. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Harmi vaan, ettei jääkaappimagneetteja tule aina joka tilauksen yhteydessä :)
     
  8. Anza

    Anza Gearhead

    Tilasin laturin Autodoc:ista. Ei oikein menny putkeen. Maksoin ja ei kuulunu mitään toimitusajasta. Joku ääliömäinen viesti että haluavat soitella mulle? Eivät kuitenkaan soittaneet. Sit viikon päästä kun kyselin että millos ois tulossa niin vastasivat että on jo löytynyt laturi.. saan sen ehkä viikon päästä. Ilmeisesti saksasta tulossa.. En tilaa sieltä toiste. Ihan paska verrattuna Rokkiautoon.
     
    xarper tykkää tästä.
  9. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Joo. Toi paja on tajunnut sen pienen mutta ratkaisevan asian. Kun tilaus pläjähtää ruutuun, silloin ei lähdetä kahville eikä liituamaan pitkin varastoja tarinoimaan joutavia. Silloin otetaan koppi ja kaikille jää hyvä mieli. Ja kun on hyvät + selkeät sivut ei tarvi lähetellä tarkentavia meilejä ynnä muuta joutavaa.

    Aamen!
     
    sdfsd, Karpov, Pertti K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mulla on yksi tupla, niin saapi kun maksaa postikulut tilille etukäteen.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  11. xarper

    xarper Gearhead

    Mä oon huomannu samaa ettei tuu magneetteja enää joka laatikossa, ärsyttävää!
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joskus magneetit on pahvilaatikon pohjassa sen pahvisen läpän alla, joskus sen muovitaskussa olevan lapun alla paketin kannessa.

    Mua vituttaa kun kehtaavat samoja lähettää :( mulla jo neljä tuplaa ainakin.
     
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Vittu en oo niitä muovitaskuja koskaa tutkinu!
     
  14. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ja mulle koko ajan rockauton postikulut ovat enemmän kuin tavaroiden hinta. 11 tavaraa korissa 35euroo.. postikulut 46. ei perkele.

    poistin 3 tuotetta (sellaset tuplana olleet) postikulut tippui 1e. ostokset 9e. jee!

    ei tuu mittää mun ostoksista taaskaan.. nää kaikki kun ovat samasta varastosta kuitenkin taas kerran valittu.

    jos vielä laittaisin ne mitkä näiden lisäksi tarvitsisin niin postikulut pomppaisi taas noin 40e.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    joku voisi kehittää ohjelman joku automaattisesti optimoi rockauto-ostoskorin
     
    isalmela tykkää tästä.
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Mutta mitä sillä on väliä paljon ne kulut on kun kokonaiskustannukset on varmaan silti vähemmän kun suomesta? Turha niitä pelkkiä kuluja murehtia, sillähän se on väliä mitä ne lopulta on maksanu.
     
    kapa73, Powerstroke, urho3 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Täysin samaa mieltä aamen!
     
  18. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    eilen tuli ovelle laatikko ja huomenna toinen.hyvin menee mutta audi ja porsse magneetit kyrsii.
     
    Karpov tykkää tästä.
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Näen ihan selvästi sosiaalisen tilauksen Rockauto magneetti vaihtari topikille.
    Kaikista tuntuu vaan liian lapselliselta aloittaa sellainen :rotfl:.
     
    sdfsd, juhamann, isalmela ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ota aina kalleimmat vaihtoehdot osista niin jospa ne nousis yli toimituskulujen.
     

Kerro tästä muillekin!