rodi, kit car, tms

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja jukkan, 15.7.2016.

  1. jukkan

    jukkan 3rd gear

    Eu maissa on kit car, yms. rakennussarjoja ja rakennettuja autoja liikenteessä..
    Onko eu Suomen liikenteeseen mahdollista tehdä järkevin kustannuksin, ( verot, kats..), esim. uusi rod, ac cobra, tms ? Tai tehdä muu omarakenne ?
    Onko omarakenne lainsäädäntöä saatu kehitettyä ?
     
    Muokattu: 18.7.2016
  2. race_manninen

    race_manninen Gearhead

    Käytä hakua
     
  3. BBC

    BBC Guest

    Miksi pitää tehdä itse? tuleeko varmasti halvemmaksi jos teet omavalmisteen ja kaikki pitää olla E-hyväksyttyjä, testit,.....

    Osta valmis street rod ja leimaa se. Kohtuu hintainen ja niitä on siellä sun täällä eli joka paikassa.
     
  4. T.

    T. 3rd gear

    Nooo tuo kohtuuhintaisuus taitaa olla aina hieman henkilökohtainen asia :rolleyes: . Mitä itse olen katsellut ja unelmoinut niin jos pirssissä on runko ja jotain peltiä jossain muodossaan, maksaa se helposti 5 rahaa tai ainakin lähelle. Title ja kuitti löytyy = +$$$, jne... Periaatteessa pelkän ruosteisen hylsyn hinta on jo senverran suolainen että jokin muu tapa rakentaa auto voisi monia kiinnostaa. Joskus on saanut rakentaa kaikenlaista kivaa kuplan ja tanarin alustalle, mutta nuo ajat taitaa olla takanapäin.
     
  5. peto

    peto Gearhead

    Kyllä kuplasta saa edelleenkin tehdä. Myös rungollisiin kunhan saa ensin poikkeusluvan Trafilta. Itsekantaviin ei saa tehdä korinvaihtoja.
     
  6. ventora

    ventora 2nd gear

    ruosteisia aihioita saa viellä kuitenkin muutamasta satasesta lähtien joten ei voi valitttaa että aihiot olisi kalliita. kuituseen kit car tyyliseenkin uppoo äkkiä 15te eikä tollasissa vw tai taunus sekasikiöissä ole mitään järkeä,muistuttaa rodia yhtä paljon kuin kuituset vw bugatti replicat pugattia eli ei yhtään.
     
  7. T.

    T. 3rd gear

    Mitä olen itse seurannut, niin aihiot on (minulle) kalliita. Riippuu tietysti siitä paljonko kenelläkin on pinossa pöllejä. Lähinnä siis olen katsellut Henry-tuotteita, 2-ovisena, -40 ja alle, nämä eivät satasilla irtoa.
     

Kerro tästä muillekin!