Röyhkeä -71 SS Chevelle 454 alkoi härnäämään.....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.6.2007.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No tuohan sopisi vallan mainiosti, paitsi että en omista öljylähdettä ja bensatislaamoa. Sitä paitti täällä kylällä on jo yksi Pekka ja Malibu:

    http://www.youtube.com/watch?v=83bxo24pFw4
     
  2. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kyllä hullu saa olla, muttei pähkähullu.

    Mitäs Masi jos kävisit täräyttämässä tuolla Malibulla mailin kisan (ajon) ensi kesänä?

    Tarttishan siihen toki toiset renkaat, mut ne sä voisit lainata vaikka Chevellestä. Niin no, toki jos Chevelle valmistuu ensi kesäksi, niin aja sitten sillä.

    Vai olisiko se mailin ajo muskeliautolla sittenkin pähkähullua...?
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hianoo että Pekka annat nostetta tähän palstaan heti lokakuussa ettei totuus unohdu. Vai onk toi teaseri ku Masin Autot jo talviunilla?
    Varttimaili on varttimaili ja sitä ajetaan. Myös toi maili aiheuttaa elämää suurempaa sykettä. Siihen itsekin Jaggella tähtään enssi kesänä enkä ollenkaan vaatimattomin eväin. Se nähdään ensi kesänä. Tavoitteista en puhu. Vielä. Rahkeita on.
    Vanhin poika soitti viime yönä. Kehtasi herättää vanhan sumuvalon. Olivatten muijansa kanssa isolohko full size lintalla koeajamassa kevyen kenttäremontin jälkeen. Mittari ei riittäny, mutta navi näytti 253km/h. Kyllä tuollaisesta saa herättääkin. Tosin paluatin piltit maanpinalle että The Jag meni 266 vasta 6000 mitarissa ja ois menny, mutta multa loppu kantti. Pirun merkki 666?
    Jukka63 ajaa ens kesänä yli 300 full size moparilla. Muitakin mailille tulijoita on. Se että nyt on nopein joku vitun supra ei tunnu missään. Ei tässä yritetäkkään olla nopeimpia, mutta nopeita ollaan. Amen.
     
  4. 440

    440 Gearhead

    8) Oiskohan Masin majatalo vai uskovaisten laulukerho........ http://www.youtube.com/watch?v=8naiupum ... re=related :eek: :poff: En taidakaan kyläillä Masin luona kun siellä joutuu seisoen nukkumaan kun patjatkin on seinillä ja pihvitkin on pakattu pitkään muotoon.......HK ja voi olla ettei Masi enää kutsukaan mua kylään.. :eek: :poff:
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    heh.. ehdottomasti uskovaisten laulukerho !! olet tervetullut mukaan laulamaan sopraanon osaa :)
     
  6. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Olisihan sitä.

    Vaikka mitä.

    Paljonkin.

    Kaikenlaista.

    Joku muu jo pyysikin sieltäpäin.

    Lupasinkin käydä.

    Vaan en ole poikennut.

    Kiirettäkin on.

    Olevinaan ei ehdi.

    Ei sitten millään.

    Hyvä jos ehtii vastata puhelimeen.

    Viimeisenä syyskesän kauniina viikonloppuna satuin olemaan Vettekerhon viikonloppukekkereillä. Oli vallan mukavaa. Olimme saaressa. Mökillä. Sopivankokoisella porukalla. Kännykkäni pirisi tuolloin lauantaina ollessani aamiaisella. Joku huikkasi että mun kännykkä soi. Sanoin että anna soida vaan, piriskööt perkele. Ei haittaa, ei tunnu missään.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sen jälkeen ei olla oltukaan väleissä.

    En mä ainakaan soita. Ei mulla mitään asiaa ole.

    Vaikka kieltämättä kiinnostaisi tietää ja nähdä mitä siellä on. Siellä tallilla. Ja miten projektit ovat edistyneet.

    Mut ei.

    En aio olla liian utelias.

    Vaikka asia kiinnostaakin.

    Ja ehtiihän tässä.

    Onneksi talvi tulee.

    Ja kun pakkasta on yli -25 astetta.

    Ja lunta paljon.

    Sitten voisin vaikka soittaakin.

    Ja vaikka tulla käymässä.

    [​IMG]
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    elä ole huolissaan, minä en ole mistään suuttunut... on vaan kiirettä pitänyt.. kivaa oli kun maalaamosta kerrottiin että chevelle ois pukinkontissa. Perkele vaan on siinä että meidän yks työntekijä jää tammikuun lopussa yli 2kk isyyslomalle aikaan joka perinteisesti on mun auton rakentelua aikaa kun töissä on vähän hiljaisempaa..nyt minä olen se yksi joka stondaa sen sijaan siellä toimistossa. mitä on enskesäksi valmiina on kysymysmerkki
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    En mä soita. Tosin /\ tuon jälkeen soitin viikko tai kaks sitten kun nordea oli lakossa. Pekalta sain fast cash maanantaihin kun tilisiirrot oli jumissa. Ehkä loukkasin sua yhjdessä niistä aloittamallasi topicissa onko sua mollattu netissä? Mua on ja syystä enkä siitä välitä vittuukaa saati mollaisi sinua. Sinne kirjoitteluni on kesken. Niin kuin moni muu asia. Vitut niistä. Olet tervetullut. Aina! Nyt ohitetaan repeli ja kun tulet niin sulla audienssi Mobilistin toimitukseen sekä Husson ja Parnilan luokse. Kun ollaan esitelty sinut ketä täällä odotetaan häivyn takavasemmalle. Ota se sun cokis kamera ja skanneri mukaan niin vanhoja valokuvia ja tarinaa löytyy. Tuo sinun tutustuttaminen Mobilistin toimitukseen olis mulle tärkeä. Sulla visioita. Mulla siihen visioihin ehkä vähän löylyä, mutta niitä ei enää tarvita. Ne odottaa sua kun ilmoitat koska tulet ja vittu sä tiedät ja nyt koko OD sen. Mutta se on mun virka viedä sut sinne ja kättä päähän esitellä. Sit mä poistun. En vielä. Amen.
     
  9. kepak

    kepak 2nd gear

  10. jknR

    jknR Gearhead

    Savu maistuu suussa jo kuvan välityksellä! :D
     
  11. studio57

    studio57 Gearhead

    vaihteeksi ihan autoaiheistakin kuvitusta ... Chevelle pikkaisen nytkähtänyt eteenpäin... se kesä kun tuo valmistuu on kumivessojen paree pysyä liitereissään 8)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Alavetelin kuningas on kieltämättä just nyt edellä kaikessa.

    Sodankäynnin taidossa - Sun Tzunin mukaan - pitää strategian ja taktiikan olla kunnossa, jos on alakynnessä.

    Nyt ei ole mikään kunnossa, joten jossei vastustaja nyt lopeta hyökkäystä, niin on pakko nostaa kädet pystyyn.

    Käsien nosto olisi tuskin kenenkään iloksi. Tarina ei etenisi. Hiki haisisi mm. Kauhajoen testi-illoissa. Muusta puhumattakaan.

    Studion on nyt syytä vetäytyä. Jossei vapaaehtoisesti, niin sitten YK:n Overdrivelle antaman luvan voimalla. Jossei tilanne rauhoitu, niin Overdrive-YK:n sotilaita saapuu tarkkailemaan Chevellen rakentamista. Samoin Chargerin. Eikä siinä touhussa aina päästä helpolla...
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

  14. studio57

    studio57 Gearhead

    maali alle tunnin vanhana. . Pekka ajelitko lauantaina mersulla tampere-seinäjoki välillä?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Pitipä se qrvata että moisen loimaanlintan operaattorit on jotain wannabe rahtitolloja... Näin nykyään pohojanmaalla...
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    Jaahas stutio on taas plärännyt jonkun tamman meikkpussykkaa ja löytänyt kivanvärisen kynsilakan.. melkeen kun halaaja-appelsiini.
     
  17. pile

    pile Gearhead

    oranssi sävy on näköjään muotia
     
  18. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...hemioranssi on nykyjään chevioranssi...
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Never! Dream on, son..
     
  20. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jegsin ja summitin luettelossa myydään oranssia laturia, tehostajan pumppua, ym. osaa letukkaa juuri chevyoranssina...
    Eikä tosta uneksita, päinvastoin.
     

Kerro tästä muillekin!