Röyhkeä -71 SS Chevelle 454 alkoi härnäämään.....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.6.2007.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    cometeckin paffit on eikä dynossa ainakaan 1.8barilla ollu moksiskaan, nyt ajellaan kuitenkin selkeesti pienemmillä leikeillä.. kiitos kimmo kehuista.
     
  2. studio57

    studio57 Gearhead

  3. Tomas C5

    Tomas C5 3rd gear

    Aivan hiton siisti.
     
  4. SS-454

    SS-454 Gearhead

    Aika tiukka paketti mutta älä haaveile sitä Nashiin :wink:
    -hema-
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    On kyllä älyttömän hienoa työnjälkeä :eek:
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

  7. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Re: Röyhkeä -71 SS Chevelle 454 alkoi härnäämään...


    Vähälle jääny foorumin seuraamiset miulla viimeaikoina, mut joskus jäi mieleen se Espada projekti. Mites sen laita on?
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    Espada matkasi takaisin italiaan , hakivat sen sieltä asti pakulla kotiin :)
     
  9. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Nähdäänkö Chevelle tänä kesänä jossain stripillä?
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    toivoisin niin.
     
  11. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Provosoiva kysymys`Studio57:lle. Alkoiko Chevelle härnäämään (vrt. ketjun eka viesti)?
     
  12. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
     
  13. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Silmä lepää.. Ei kurttuletkuja, sekalaista klemmari sotkua ja miljoonaa eri mallista pultin kantaa...

    Kiitos 8)
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    KYLLÄ !
     
  15. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    CS_Z06 onko sulla vielä se Vette?
    Nähdäänkö sitä ehkä vielä jossain vaiheessa liikenteessä?
     
  16. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kuva kertoo paremmin kuin muutama sana mutta todetaan nyt kuitenkin, että joskus 2009 alkanut tauti paheni viime syksynä ja kuvan kaltaisia patteja alkoi kasvamaan. Mun kaikki harraste- ja käyttöautot on poistettu liikennekäytöstä.

    [​IMG]
     
  17. studio57

    studio57 Gearhead

    Nuot näytti livenä vielä pahemmalle, leikkisästi ja tunnelmaa keventäen vois kai sanoo et runkkaaminen ei sovi kaikille
     
  18. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    No näinhän se on ja lääkäri sanoi että väri sormessa on sama kuin kuoliossa. :-0 Ja niinhän se onkin.

    Lupasin wanhemman Veten kummitytölle kesäautoksi kuukauden ajaksi; mitäpä minä sillä tekisin. Toki sillä ehdolla, että väsää katsastusmuutokset isänsä kanssa kuntoon. Mut tää on jo offtopikkia.
     
  19. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Aivan. Onpa kyllä ikävän näköinen tauti.
    Onko se hillittävissä/hoidettavissa/parannettavissa jotekin vai joutuuko elämään sen kanssa now and forever?
     
  20. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    En ole aikoihin kirjoittanut mitään. On ollut aika hiljaista.

    Tänään kaikki muuttui. Taisi olla lähempänä iltayhdeksää kun punainen 70/71 Challengeri lipui ohi taloni. Kuulin sen jo kaukaa; naapuritkin todennäköisesti kuulivat. Mutta heillä ei ole niin kehittynyt korva kuin minulla. Minä kuulin ja arvasin.

    Oli se silti yllätys, että tässä kotipitäjässä tullaan ihan nurkille tuollaisella. Harmitti etten ehtinyt ottaa kuvaa; toisaalta tiesin että on minulla se kuva. Härmän Powerparkissa otettu. Joku niistä se on.

    Nyt yöllä, siis ihan hetki sitten, alkoi naapurissa soimaan jokin hälytys. Ei sentään palohälytys, vaan jotain pienempää. Nuori herrasväki ilmeisesti rauhoitteli talon hevosta. No ilmankos.

    Eikä mennyt aikaakaan, kun punainen Challenger ajoi taas ohitse. Majesteetillisesti lipuen. Mitä nyt nosti hieman kaasua tullessaan siihen mutkaan missä minä asun. Siitä on syytäkin ajaa varovasti.

    Kuuntelin moottorin ääntä pitkään, kunnes se katosi. Priceless.

    Nyt on taas ihan hiljaista.
     

Kerro tästä muillekin!