Ruiskua kaasarin tilalle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Rotten, 10.11.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Välitys on nyt, et kaasusta poikittain märällä ainakin!
    Matka ajoo, no Joutseno lpr 6 koittanu sen 90kmh vetää! Mut tosiaan kaupunkia aika paljon tulee!?
     
  2. stealth

    stealth Gearhead

    Niin, ja sitten kerroppas ne hyödyt, sitten kun oot kaks kesää taistellut esim. megan kanssa.
    Tuossa vissiin neljä suutinta ja, varmaan ne riittää suht tarkasti annostelemaan polttoaineen esim. paskaan hollikkaan verraten. Mulla on käyttis sb ssä tbi, toimii hienosti, enkä tätä ennen oo koskaan jenkki kasilla päässyt alle 10l/100km maantiellä.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kyl niit on ollu ja niit on viritelty ties mihin, yhdessäkään uudessa autossa ei ole tainnu 20 vuoteen olla mitään tollasia kaasariruiskuja vaan monipisteruiskut.

    Mut suurin etu se että säätö erilaista jos sitä etuna pitää. Toiset tykkää läppäristä toiset suuttimista. Ei toi korjaa mitään jos kone on huono tai vika muualla. Jakopää ei kiristy ruiskusta tai jarru lakkaa laahaamasta eikä puristuksiakaan tuu lisää.
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Yes! Jatkakaa!

    Tätä hain ja muutkin mukaan, kenellä asiaa!
    Oletetaan et kone kunnossa, käyn puristukset toki kattoo. Mut olettaisin, 8000 ajettu, nii on kondiksessaan, ei ylimääräistä ääntä, mitä nyt peltisarjat oitää miehekästä lätkytystä!
     
  5. stealth

    stealth Gearhead

    Kannattaa alottaa halvimmasta ja käyttää auto pakokaasun mittauksessa. En ala väittelemään ruisku vs kaasari, kun tiedän oikean vastauksen ihan kokemuksen kautta.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  6. Rotten

    Rotten Gearhead

    Nii joo,.mie en tykkää läppäristä, vasn kun auto on tikissään, sillä ajetaan ja huolletaan, tietyin väliajoin! Ei nysvätä joka välissä!
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    minä pistäsin itte quadrajetin ja ajaisin sillä sinne kympin tienoille kulutuksia. Se annostelee ihan yhtä tarkasti mitä noi tbi höskät mut kukin tekee mitä parhaaks näkee eikä siinä ole pahaa et joku näkee asian eri tavalla. Toimiikin yhtä hyvinmut maksaa vaan monta sataa vähemmän.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. Rotten

    Rotten Gearhead

    Osaatko heittää, pikkusen rikkaalla, mitä vaikuttaa 100km per kulutus?
    Serkkupoika, amw sääti kohilleen monacon, mut pakko oli laittaa pikkuse rikkaammalle, ku sammu risteyksiin ja ym...
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Nyt pitää pistää tykkäys koska oon ihan samaa mieltä.
     
  10. stealth

    stealth Gearhead

    Niin, se nysvätään läppärillä kerran kohdalleen ja se on siinä, jollet tee koneeseen muutoksia.
    Kannattanee kysellä Kivinummelta se osaa kertoa ihan ammatti pohjalta.
     
    Rotten tykkää tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Se riippuu millä alueella se on rikkaalla. Jos tyhjäkäynnillä tai täyskaasulla niin ei mitään, jos cruise alueella niin sit vaikuttaa. Mikä kaasari siinä on?
     
    DX tykkää tästä.
  12. stealth

    stealth Gearhead

    Siinäpä se, ruutalla se on kohdallaan joka alueella.
    Vielä jos sytty on ohjattu niin, se kruunaa koko paketin.
     
  13. Rotten

    Rotten Gearhead

    Guadrajet??? .
    750cfm edeli
     
  14. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Tökkää laajakaistan pakosarjaan,sillä pääsee jo hehtaarille,voi joutua yllättävän pientä suutinta haeskelemaan.Eikä maksa tonnia tai toista.
     
    KajS, Camino'79, DX ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Rotten

    Rotten Gearhead

    Monacossa 600 edeli!
    Molemmissa edelbrokin alu imarit!
     
  16. stealth

    stealth Gearhead

    Nyt täytyy sanoa, VITUN POSKET mulla on tuolla tallissa Quadrajettejä on niistäkin kokemuksia samoin kuin eetuista ja hollikoista, mikän niistä ei ole hakannut ehjän koneen päällä ehjää ruiskua, on kokemuksia myös TBI+E10 lastuttamalla sekin pelittää.
     
  17. rb

    rb Double Gearhead

    Mos meinaat matka-ajo kulutusta tiputtaa, niin tolle on tehtävä jotain.

    Matalilla renkailla satkun vauhdissa motti huutaa hoosiannaa... bensaa palaa männän päällä perkeleesti, ruokki sitä sitten ruiskulla, kaasarilla, tai vaikka kastelukannulla..
     
    bbcamaro73, KajS, Herje ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ei se ihan noinkaan mene.....

    Ihan samoin kaasari on kohdallaan kunhan sen säätää kohdalleen, samalla tavalla ruisku on kuhan sen säätää kohilleen. Et samat hommat mut vaan eri tavalla suoritettuna kuten sanoin. Sama kun sytkän kanssa, se on vaan siittä kii haluuko säätää läppärillä vai jousilla ja alipainekellolla. Sit kunnsen on säätäny se on kohillaan oli se sit tietsikalla tai alipainekellolla tai punnuksilla säädetty.
     
    rb tykkää tästä.
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mil hinnalla myyt kaikki kaasaris mulle?

    Mitä kaikkia kaasareita sulla on jos niistä suostut luopumaan?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tota itekkin epäilen, et joku OD loota tai sit luumumpi perävälläri vois olla yks ratkasu.

    Jos siis mkstään muualta ei löyty vikaa.
     

Kerro tästä muillekin!