Ruiskua kaasarin tilalle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Rotten, 10.11.2017.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Jeah!katsotaan alkuun nuo säädöt kohilleen ja kunhan pääsen kerkeen kotiin, nii eka doo the doo tehtävä kattoo onko lataus ongelma vai purkaako akkua johonkin vai molemmat!?:(
     
  2. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Yleensä ku hommasta o selvinny nap nappia testailemalla niin sit se iso lasku odottaaki.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tbissä ainakin on viivettä.
     
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Mikä tuossa vois muuttuu, käytön ja tai seisonnan aikana?
    Nyt käytii kaupassa kaveri kyytiin ja vähän näyttöä, nilkka suoraks ja stumppas?:eek:
    Kun kumminkin on ollut kunnossa?
    Nyt siis tuo virtapuoli kodikseen ja ennakoiden tarkistus!
     
  5. TLE

    TLE 1st gear

    Fitechin Fuel command centerillä ei tarvitse tehdä mitään muutoksia. Voi käyttää koneen omaa mekaanista pumppua ja bensalinjaa.
     
    Saetkae tykkää tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Noo käy sen kaasarin läpi samalla.
     
  7. Rotten

    Rotten Gearhead

    Siitä osaa ku tyhjäkäynnin säätää! No ja pinnat kattoo!
    Vien jonnekkin alkuun,missä saa suunilleen, keväällä sit rullille huuattaa!
     
  8. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 2nd gear

    Autosentajaksi valmistunut juniori soitti "et mitä toi kaasari tekee ku kaverilla on jotai propleemii sen kanssa" Kaveri valmistunu kaks vuotta aikaisemmin autoasentajaksi..
     
    Lowry tykkää tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä täällä neuvot saa, varsinkin tollasen laitetun pelin kanssa ja hyvä osata ite ropaa.
     
    Rotten tykkää tästä.
  10. Rotten

    Rotten Gearhead

    Juu, tarkoitus onkin ite laittaa niin paljon ku mahdollista, ja neuvvoja kysellä, nii oppii enemmän tekemään, mut tuo kaasarin säätö korva kuulolla paitsi ne pinnat ja tyhjäkäynti, nii sen saa tehdä loput ne kenellä on laitteet!:)
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu, ja onhan sitä virimosaa vähän eri säätää kun vakiota mikä luo omat haasteensa sytkän ja kaasarin suhteen.
     
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Häh? Ei kyllä mene noinkaan.

    Vedäs joskus se autos sinne päästömittarissa ettei putkesta tuu mitään, siis sytkäennakot niin myöhäselle kun saa ja seokset niin laihalle ettei ala vielä hc nousemaan hirveesri.

    Sulla on sen jälkeen auto mikä ei päästä mitään mut ei kulje mihinkään ja kuluttaa litroja enemmän polttoainetta sadalla mitä tikissä oleva.
     
  13. stealth

    stealth Gearhead

    No joo meepäs nyt ittees, ei noin kukaan tee, vaan teetkö??
    Alkaa vaan nuo holo holo hollikat oleen menneen talven lumia.
     
    Roc tykkää tästä.
  14. 401

    401 2nd gear

    Erikoisen paljon niitä ja niiden johdannaisia näyttää olevan käytössä kummiskii voimakkaissakin moottoreissa..ne kai on idiootteja sitten.
     
  15. speedy

    speedy Double Gearhead

    ..vain jos se ei toimi oikein.
     
    stealth tykkää tästä.
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    totesin vaan että päästöt ja kulutus ei todellakaan mee käsi kädessä kuten väitit. Autotehtaat noin on tehneet 70- luvulta lähtien....et kyl "joku" noin on tehnyt ja tekee vieläkin.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sitä en ihmettele että se ei toimis oikein. Voit toki kertoa mikä siellä nyt ei toimi oikein?
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kyl kaikki mitä ite ajanut on ollu semmosia pähkääjiä, ei niin pahoja mitä jotkut euroruiskut tai erityisesti joku monojetronic.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ne on ollu kaikki rikki, speedyltä tulee kohta ohjeet.
     
    stealth tykkää tästä.
  20. stealth

    stealth Gearhead

    Riippuu käytöstä, Hinta tuntuu olevan monelle rajoittava tekijä. Mielestäni kannattaa panostaa ennemmin tekniikkaan, kuin bensaan, kuten kaasarin vaihto ruiskuun kun ruiskun toimivuus on parempi ja polttoainetta säästyy, joka tuo rahoja vähä vähältä takaisin. Kun taas bensat olet polttanut, rahat on silloin menneet. Poikkeuksen tekee tietysti muumio osasto.
     

Kerro tästä muillekin!