Rummun maalaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jasse, 25.5.2004.

  1. Jasse

    Jasse 1st gear

    Onkohan spraynä keksitty mitään maalia mikä kestäis lämmön ja kiveniskut? Vai pitäneekös ruiskutella!?

    Kellään kokemuksia? Lähinnä toi kiveniskemien kestävyys kiinnostais...
     
  2. mikko69

    mikko69 1st gear

    älä missään nimessä millään spraylla maalaa jos haluat maalata ne rumpus vaan kerran etkä joka kesä!!
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miten mahtaa whurtin lämmön kestävä musta spray pelata. Ainakin pyörän lohkoissa toimii.
     
  4. Jasse

    Jasse 1st gear

    Juu ei toi lämmönkestävyys siinä olekaan ongelma vaan just noi kiveniskemät :smile: Kyllähän noi halpis maalitkin moottorissa kestäny sitä lämpöä.
     
  5. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Maalauta rummut pulverimaalilla, kestää.
     
  6. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Rummuthan ovat hyvinpitkälle vanteen sisällä, joten ei sinne hirveästi kiveniskutkaan osu. Muutamia oon maalannu (pohjamaali+pintamaali sprayna) eikä ole uusimisen tarvetta esiintynyt. Ei edes etup. satuloissa/pyörän navassa/levyjen keskiöissä.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Suosittelen Mustaa vasaralakkaa.... hyvännäköinen ja kestää erittäin hyvin.. :smile:
    aneskin itselläni toimii.... :grin:
     
  8. janimm

    janimm Gearhead

    Minä maalasin omasta plastikoten "Cast Finish" valurautamaalilla. Ainakin pari kesää on pysynyt hyvin, ja näyttävät valurautaisilta.
     
  9. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Miranol tai joku muu pensselöitävä metallimaali.

    _________________
    WHATEVER

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: just for fun 2004-05-26 20:39 ]</font>
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Entä sinkki spray pohjana?
     
  11. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tuskin pysyy paikallaan. Kokeilin emännän auton bensatankkiin korjauksen yhteydessä ja se lähtee kyllä tosi helposti irti. Merkki oli wurth muistaakseni.

    Saattaa olla tietysti parempiakin merkkejä.
    Onhan niitä jotain oikeitakin ruosteenestopohjamaaleja. En kyllä tiedä niitten ominaisuuksista kun en ole niitä käyttänyt.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rumpujen maalaus??? Kysy Remulta :grin::D:D ...tu mä oon hauska
     
  13. dumb

    dumb Gearhead

    Miranoli on tähän hommaan käypää. tai ainakin siihen asti kunnes unohtaa käsijarrun päälle ja se pääsee vähän lämmittämään rumpuja... punasesta mirasta tulee kellanruskeaa.
     
  14. Johnboy

    Johnboy 3rd gear

    mä hiekkapuhalsin ja vetäsin massat päälle. ihme kyllä 3 vuotta ajellu ja vielä kestää.
     

Kerro tästä muillekin!