Runkojen yhdistäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja JIMRCT, 15.7.2018.

  1. JIMRCT

    JIMRCT 1st gear

    Mistä ja kuinka paksusta tavarasta kannattaa tehdä runkojen yhdistäminen -66 Valjanttiin?
     
  2. Taitaa tuossa olla tyyli vapaa. Tässä Amerikan pojijen B-body ketjussa niitä on tehty niin pyöreästä putkesta kuin kantiisesta sekä erikseen muotoon leikatusta. Yhdessä versiossa ne tulee lattiasta läpi.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 15.7.2018
  3. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Just kattelin päivällä tuota Valiantin projektikuvia. Challengerin kylkipellit? :eek: Vaikuttaa mielenkiintoiselle, onko millon valmistumassa? :D

    60x30 kanttisesta putkesta omassa autossa. Ei mene lattiasta läpi, mutta on hitsattu takajalkatilaan kiinni.[​IMG]
     
  5. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Aikataulu on avoin.... ainakin toistaiseksi. Juu, kyljet on Challengerista. Siihen tulee vielä muutakin erikoista....

    Mä oon noista apurunkojen yhdistäjistä sitä mieltä, että paras lopputulos saadaan kun ne on mahdollisimman pitkältä matkalta lattian läpi.
    Sen takia tuossakin päädyttiin 80 mm putkeen, se riitti.
     
    VilleTre tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!