Ruohonleikkurin moottorin muutos vaaka-akseliseksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja f34, 5.5.2020.

1. generalo

generalo Gearhead

Jaaha. Sehän ois aika laitella mopokin iskuun kesää ajatellen.

Mitenhän lie tämmönen pelaisi? https://www.tuontitukku.fi/pienkone...-4-keskipakokytki/p/997700166726/#description

Tuommosta vois harkita jahka on saanut ekan kiinakeskipakokytkimen hajotettua :D

Nyt minulla on rakenteilla "minitrike", tuontitukusta tilasin karting-auton taka-akselin vanteineen, renkaineen ja jarruineen kun hyvä tarjous on päällänsä. Moottoriksi Briggs stratton 5hp vaaka-akselimoottori, etuhaarukka on jostain skootterista.

Gary Grand ja Artsi Bunker tykkäävät tästä.
  2. musta pässi

musta pässi Gearhead

Keskiviikkona kävin postilaatikolla minimopolla ku siivotessa tallia piti työntää se muutenkin pihalle. Muutamalla nykäsyllä käyntiin vaikka seisonu kuukausia. Jalat maassa suditellen mentiin ja koko ukko hais taas pakokaasulle. Wicked.

Minulla on se kiinan halpa kytkin hyllyssä varalla. Laitoin sen kunnon keskipakokytkimen johon saa osiakin kii melkein heti kun valmistu. Tommonen variaattori antas mahdollisuuden välittää se harvemmin että kulkiskin kunnolla versus keskipakokytkin joka palaa jos liian harva välitys. Minulla meni sen noin 50km/h ukko 86kg. Muista muuten tiputtaa muutaman ajotunnin välein öljyä pari pisaraa kytkimen ja koneen väliin akselin juureen.

Kerro tästä muillekin!