Ruska-ajot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja tiitikki, 20.8.2004.

  1. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Olisikohan jollakin tarkempaa tietoa Kuopiossa 3.-5.9. pidettävistä ruaka-ajoista ja rompepäivästä. Mm. kelloaikoja kaipailisin ja onkohan sinne Kasarminpuistoon kovinkin vaikea löytää....

    Siis ruska-ajoista... Mitenkähän tuonne osaa muutenkaan, kun ei osaa edes kirjoittaa.... :oops:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ruaka-ajoista ei ole kyllä tietoa... :wink:
     
  3. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    :rotfl: :rotfl: No eipä ole kyllä minullakaan ruaka-ajoista... Kas ku ei ruoka-ajoista... :rotfl: :rotfl: Ah, niin ihana suomenkieli..
     
  4. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Mobilisteilla ei ole vielä nettitiedotus niin itsestäänselvyys kuin meillä virtuaaliharrastajilla, joten kannattaa kysyä puhelimitse SA-HK Savon Kerhon puheenjohtajalta: Pentti Puusitnen 040-565 2955. (Se on kyllä Puustinen, mutta SA-HK:n sivuilla kun todettiin noin, niin varmaan oikea heppu kysyä ruaka-ajoista ;: )
     
  5. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Nämä ajot nähtäväti starttaavat automuseon pihasta. Jos löydät Kuopioon niin varmasti löydät myös Kuopion Automuseon Puistokadun varrelta.
    Pitää varmasti itsekkin mennä käymään, kun olen kuulema "mobilisti" :lol:
     
  6. hot rod

    hot rod 1st gear

    Samana viikonloppuna 4.9. on Kasarmialueella Veteraanimuseon avajaiset.Voi olla kiintoisa paikka.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    No minä löysin sinne 4-5 vuotiaana päiväkerhoon.. Joskun 70-luvun puolivälissä ;) No ehkä 30-kymppisenä lödän sinne Jälleen?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

  9. xtremer

    xtremer 1st gear

    en ossoo
     
  10. xtremer

    xtremer 1st gear

     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    No, joo.... Olenkin sitten ajellut monesti ohi tuosta automuseosta ihan sujuvasti... :odroll:
     
  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kuulemani mukaan varsinainen ajo alkaa lauantaina klo 10 tai 11. Pitäneen pistää tarkempaa tietoa tulemaan kunhan saan tietoa :eek:
     
  13. xtremer

    xtremer 1st gear

    Kuulin, että siellä olisi cruising pitääkö paikkansa ?
    Miten pitkä ja minne ??
    Voi olla että on taloyhtiön hommia sille päivälle, roskakatos pitäs duunailla
     
  14. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Kävinpä tuolla automuseon kotisivuilla kattomassa karttaa ja täytyypä sanoa, että ohi olen ajellut monesti huomaamatta koko automuseota... :-? Itse asiassa en ole edes tiennyt, että Kuopiossa on ollut automuseo jo parisen vuotta vaikka 100 kilsan säteellä asustelen. :oops: :oops:
     
  15. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kuulemani mukaan ajot alkaa lauantaina klo 10 ja ilmottautuminen klo 9. Ajolenkki on automuseo - pihkainmäki - kurkimäki - automuseo. Siinä on joitain rasteja matkalla.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    no sittenhän sen kerkeää ajaa läpi ennekuin, joku huomaa että puutun talkooväestä :lol:
     
  17. xtremer

    xtremer 1st gear

    siis mä
     
  18. xtremer

    xtremer 1st gear

    meni startti rikki !
    no onneksi Tapanilan autopurkaamosta löyty..
    saa nähä kerkiääkö laittaa paikalleen
     
  19. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Mites Ruska-Ajot sujui?
     
  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Yksi rodiäijä voitti rastitehtävät ja muutenkin meidän sakki menestyi hyvin siinä. Minun autossa oli savolais karjalaista (JHRD) yhteistyötä, jonka saavutuksena 5. sija :wink:
    Rompetoriltakin tuli ostettua hyvyyksiä...
     

Kerro tästä muillekin!