Rysleri 300m

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja targa63, 14.4.2015.

  1. targa63

    targa63 1st gear

    Tietääkö kukaa, minkä merkkinen ja sarjanumeroinen laturi on Chrysler 300m 2.7L vm -02? Saako hiilisarjaa tai tehdakunnostettua laturia jostain... :cry: :cry:
     
  2. piiparinen

    piiparinen Gearhead

  3. olssi81

    olssi81 Gearhead

    Rockauton englannin varastossa näyttää olevan.
    koodi: DRA0341 Noin 200eur + rahti

    (en ota vastuuta sopivuudesta ja koodin oikeellisuudesta mutta itse tilaisin tuon)

    Edit:
    Näköjään up-partsissakin on (ehkä) hyllyssä. Koodi: AAP13964
    noin 250eur.
     
  4. autoilija

    autoilija Gearhead

    Eiköhän tuossa ole Denson laturi alkuperäisasennuksena??Siihen saa hiilet motonetista hintaan 2,90Eur.Siinä laturissa ei ole kuluvia osia kuin hiilet ja laakerit.Ja jos on Denson laturi ne ovat lähestulkoon ikuisia,hiilet vaihtamalla menee taas saman verran.
    Suurimmat työvaiheet on ottaa se laturi irti ja purkaa peräpäästä sen verran että saa hiilisillan käteensä,ja itse hiilien vaihto eli juotoshommia + laturi takaisin.Denson laturin hiilet lienee mitoilla 7x5mm ja pituus jotain alle 20mm.
    Tuolla 2,90 euron sijoituksella tienaa helposti uuden laturin hinnan,jos se muuten kunnossa,itse hiilien vaihtoon tinaamalla voi varata yhden tunnin ja vieläkin on reilusti plussan puolella :D
     

Kerro tästä muillekin!