säännöt 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 1.1.2008.

  1. HM

    HM Gearhead

    No onkos se sitten SM ryhmä vai Cup ryhmä kun sitä ei kummassakaan mainita?
     
  2. HM

    HM Gearhead

    Eli Super Streettiä ajetaan joka kilpailussa, myöskin EM osakilpailussa jos on vähintään viisi osallistujaa ja SST:llä on myöskin SM arvo, vaikka tuolla http://www.fhra.fi/news_2007/20071219_drag.html ei olekkaan siitä mitään mainintaa. Näin olen ymmärtänyt vastauksista kysymyksiini.

    Minä olen kiinnostunut ajamaan Super Streettiä koska minua ei kiinnosta lajittelu reaktio-ajan perusteella. SST:ssä on lajittelussa jotain muutakin yritettävää ja reaktioaikahan tulee kuitenkin joka tapauksessa.

    Onko muita kiinnostuneita?
     
  3. SC 285

    SC 285 1st gear

    Tähän samaan "ongelmaan" minäkin törmäsin viime keväänä Motoparkissa. Jotenkin puuttui haaste ja tavoite siitä lajittelusta, kun on tottunut siihen että lajittelussa on selkeä tavoite mihin tähdätään... Tiedä sitten tottuisko tohon...

    Toivottavasti löytyis SST:hen kiinnostuneita ajamaan virallisesta SM:stä. :wink:
     
  4. triniemi

    triniemi Gearhead

    Niin tulee, mutta hyvää reaktioaikaa ja tasaista suoritusta saa sitten oikein hakemalla hakea :lol:
     
  5. HM

    HM Gearhead

  6. Tea

    Tea 1st gear

    Ihan pieniä huomioita vaan tuolta uudesta sääntökirjasta. Sisällysluettelossa oleva numerointi ja varsinaisessa tekstissä oleva ryhmien numerointi ei oikein täsmää. Sisällysluettelossa
    3. Junior drag säännöt
    sit tästä välistä puuttuu numerointi
    6. Street säännöt
    7. OL säännöt
    jne jne

    Ja varsinaisessa tekstiosiossa noi on
    3. Junior säännöt
    4. Street säännöt
    5. OL säännöt jne.

    Ei toi oikeesti mitään haittaa, huomasinpa vaan. Mulla on varmaan perusominaisuutena jonkinasteinen pilkunviilaus...

    Toi on hauska kohta: tekniset yleissäännöt kohta 10:2
    "Ulkoasu
    Kilpailuun osallistuvien autojen tulee olla esiintymiskelpoisia ja esitettävissä koska tahansa. Katsastaja voi hylätä kilpailusta auton mikäli katsoo että auto ei täytä tätä vaatimusta. Sama koskee kaikkia osallistuvien tiimien jäseniä."

    Ton voi ymmärtää aika monella tapaa :rotfl: :rotfl:
     
  7. hejo

    hejo 1st gear

    Toi on hauska kohta: tekniset yleissäännöt kohta 10:2
    "Ulkoasu
    Kilpailuun osallistuvien autojen tulee olla esiintymiskelpoisia ja esitettävissä koska tahansa. Katsastaja voi hylätä kilpailusta auton mikäli katsoo että auto ei täytä tätä vaatimusta. Sama koskee kaikkia osallistuvien tiimien jäseniä."

    Ton voi ymmärtää aika monella tapaa :rotfl: :rotfl:[/quote]
    Miten ihmeessä me vielä olemme tervetulleita noihin kisoihin...Koska edustusjoukkueemme ei edustavimmillaankaan läpäise tuota teknisten yleissääntöjen kohtaa 10:2 :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!