Säilytyslaatikoita, vitriinejä, ym. läpinäkyvää!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Deltapete, 4.12.2011.

  1. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Täällä on varmaan keskusteltu mallien säilyttämisestä.
    Kyselen uudelleen eli mistä saa rasioita, laatikoita, laaitikosysteemejä ym., joihin saisi mallit tasokkaasti näkyville?
     
  2. Medium Gorilla

    Medium Gorilla Gearhead

    Itse hain just lauantaina Haaparannan Ikeasta tämän:

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10119206/

    Hinta on kyllä pistämätön, yleensä lasivitriinistä saa maksaa itsensä kipeäksi. Aiemmin olen ostanut Ikeasta seinälle asennettavan Bertby-kaapin jossa on yhdeksän lasihyllyä, yhteen hyllyyn menee 1:18 kokoinen auto. Tosin tuo on jo poistunut valikoimasta, maksoi 75 euroa. Tämä lienee suunnilleen vastaava:

    http://www.on24.fi/sisustus/kaapit_lipa ... iinit/9121

    Tuosta on useampaakin kokoa.
     
  3. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    mulla on tollanen valkoinen jyskistä ostettu 175 X 77 x 24cm.
    tuossa linkin hyllyssä on yks väli enemmän.
    omaani teetin etolassa pleksin ja porasin 6 reikää et sai ruuveilla kiinni.
    yhdelle hyllylle 1/18 malleja mahtuu 2kpl vinottain ja 1/24 malleja 5-6 väljästi riviin.

    edit. tuossa linkin hyllyssä onkin säätöreiät valmiina et pääsee tuplaamaan hyllyt jos haluaa.

    _________________
    [​IMG]
     
  4. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  5. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Taitaa olla, että kuitenkin pitää veistellä itse, kiitos vastauksista!
     

Kerro tästä muillekin!