sarjanumero meistettynä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja napsu21, 3.10.2013.

  1. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Joskus vuosia sitten, kun piti meistata uusiksi vanhan viereen, niin kysyin herra katsastussedältä saako vetää kaivertimella sen uuden. Antoi luvan. Mutta meistasin kuitenkin ensin ja sitten vähän syvensin kaivertamalla.
    Ja oli hienoa, kun oli rungossa päällekkäin kaksi runkonumeroa, samoilla numeroilla. Ehkä uudet lasit olisivat siinä tapauksessa auttaneet katsastussetää. Uusintatarkastaja ei edes vilkaissut numeroa. :-?
     
  2. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Kyllähän sen numeron sai ainakin ennen ku ei oltu Eu:ssa meistettyä joko lyömällä tai kaivertamalla ja oli myös laitteita jolla sen pysty polttamaan runkoon .Itellä oli 82 :nen STW farkku ja siihen jouduin vetää numerot uusiks kun oli kuluneet rungosta pois.Loppupeleissä kun putsas rungon ni alta löyty kolmet vanhat numerot mut ei kasuri ollu huonona ku laitoin uusiks ja kyllä usein kun on paperit kadoksissa jos pelissä on tehtaan alkuperäisiä osia kiinni ja niissä numerot niin niistä saa kyllä aika paljon selville nykyisin ku on tää netti,ennen se vei hieman aikaan.Mitenkä nykyisn jos tekee omavalmiste ajokin eikö siinäkin tarvi olla tunniste numero vai riittääkö kirkkoveneen kuva ?Eihän nyky kasurit tiedä ellei ole harrastaja mistä harrastepelin laittet toimii ellet neuvo ku pikkulasta Numeroista puhumattakaan.
     

Kerro tästä muillekin!