sb 305, flektianturin asennus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Toukka, 12.4.2007.

  1. Toukka

    Toukka 1st gear

    Tervekset!

    Eli jäähdytysjärjestelmän "upgreidaus" meneillään, mihinköhän reikään ko. anturi asennetaan (kone n. 80-luvun). Kyseessä normaali on/off-anturi (222F).

    Luvanneet cruising-kelejä viikonlopuksi! 8)
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos haluat ettei flekti huuda turhaan niin anturi tarttis laittaa syylärin kylmälle puolelle.
     
  3. Toukka

    Toukka 1st gear

    joo, se on varmasti luonnollista, mutta onko lohkossa tms. paikassa valmis reikä kierteillä, mihin anturin voi laittaa??
     
  4. p.levonen

    p.levonen 1st gear

    tuo flektin anturin paikka on kanssa yksi asia joka jakaa mielipiteet useaan ryhmään, jokaisella on hyvät perustelut,,,,itse olen laittanut alavesiletkuun ja mielestäni se on paras paikka,
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Alavesiletku on vissiin syylärin kylmällä puolella :rotfl: mutta älä helvetissä sitä lohkoon laita!
     
  6. p.levonen

    p.levonen 1st gear


    tässä tapauksessa kyllä,,enhän muuta väittänytkään
     
  7. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Kuinkahan kylmäksi syylari sen veden jäähdyttää kun se tulee takaisin koneelle? Itse olisin asentamassa sähköflektiä ja tuota anturin paikka olen miettinyt, eikö se olis järkevintä laittaa samaan paikkaan kuin lämpömittarinkin anturi, niin tietää kattoa mittarista että millon se flekti pitäis pyöriä. Ajattelin lähinnä varalle laittaa jonku alle kiehumispisteen, jos joutuu kesähelteillä ruuhkaan. Minkä asteisia niitä antureita ees on, onko joku 95 C tms?
     
  8. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Jaa tästä olikin ilmeisesti käyty kiivaita keskusteluita aikaisemminkin... 8)
     

Kerro tästä muillekin!