sbc alakerta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja plymouth 71, 8.6.2010.

  1. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    eli letukan 267 kyseessä. onko merkitystä missä järjestyksessä kiertokanget koneeseen asentaa? mopareis on veivin alapäässä viiste joka määrää mihin asentoon veivi tulee,mutta kun katsoin noita letukan veivejä,niin en huomannut niissä mitään eroa joten löin koneen kasaan. nyt kun yritin käyntiin niin pyörii todella vaivalloisesti(ei uskalla räikällä pyörittää ku tuntuu niin tiukalta että menee dampperin pultti poikki) eli joku ahdistaa. joko väärät laakerit alapääs tai sit tuo veivien asennus,mutta onko letukan veiveissä tätä viistettä ollenkaan??
     
  2. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    On sillä väliä miten ne laitat, kun otat ne irti, tarkemmin alapesää katsoen kyllä huomaa eron, tosin toi nahkea pyöriminen voi johtua muustakin
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    sbc:eessä laakeri jää ikäänkuin toiseen laitaan. eli 4veiviä (parittomat) viiste eteenpäin ja loput toisinpäin. näin tulee veivien tasalaidat vastakkain.
     

Kerro tästä muillekin!