sbc ja öljyn mittatikun putki paikoilleen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja KiRu, 22.12.2008.

  1. KiRu

    KiRu Gearhead

    niin asennetaanko se vaan lyömällä, vai olisiko tälläkertaa joku fiksumpi tapa :eek:
    tilannehan on se että gm orkkis öljypohja ja siinä sellainen kolmio jossa natsa mihin se putki olisi tarkoitus mennä, siellä natsassa sisällä olake joka kiristää putken paikoilleen kun lyö putken siitä läpi? vai?

    ...Mutku ne iänikuiset peltisarjat on tiellä ja se putki on kaareva ettei saa suoraan lyötyä, ja ei tunnu muutenkaan pienellä naputtelulla menevän, pitäiskö edes mennä pienellä naputtelulla? :-?
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    Painamalla ne on ainakin mulla menny... Ohut kerros silikonia väliin varmuudeksi. Paikoillaanhan se pysyy pultilla.
     
  3. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Jos ei millään meinaa mennä niin ohenna sitä hiukan santapaperilla.
     
  4. tapio

    tapio Gearhead

    Noi putket on joskus tosi tiukkoja. Mulla katkesi yksi käsiin, kun yritin sitä väkisin paikoilleen laittaa. Kannattaa siis suosiolla vähän ohentaa putkea hiekkapaperilla, kuten aiemmin mainittiin.

    Good luck!
     
  5. lane

    lane 1st gear

    jotkut aftermkt putkien mitat on niin pahasti poskellaan ettei hiekkapaperi riitä ohentamiseen - itse taistelin Mr. Gasketin putken kanssa tuntitolkulla ja lopulta luovutin - orkkisputki meni sitten paikalleen ihan vaan kevyesti painalla
     
  6. jake81

    jake81 Gearhead

    joo toi mr.gasketin putki on aika veikee... ite laitoin sellaisen niin sai hioa ihan reilusti kun oli paksuimmillaan 0.3mm paksumpi kun alkup.!!
     

Kerro tästä muillekin!