SBC öljypohjan tiivisteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja shr1, 10.10.2017.

  1. shr1

    shr1 Gearhead

    Tuossa yritin valikoida yksiosaisen öp:n tiivisteen, mutta vaihtoehtoja onkin useampia... Löytyy thick, thin ja thick front. Viimeksi kasasin varastoista löytyneellä tiivisteellä, joka sopi paikoilleen ja toimi, mutta ei mitään käryä mikä se noista on. Siitä muistona pieni pätkä, eikä mitään osanumeroita oo tiedossa. Kyseessä siis kumitiiviste metalliholkeilla.

    Onko thick / thin minkä verran paksuudessa / holkin korkeudessa eroa? Paikka paikoin millipeliä osien kanssa ö-pohjan tienoilla, niin olis kiva tietää. Vanhan rippeistä saanen mitattua holkin ja siitä pääteltyä oliko paksukainen vaiko ohukainen...?

    Öljypohja on Moroso, jakopään koppa Allstar "yleismalli" rullanokalle ja ploki vastaa alaosaltaan orkkis gm-lohkoa. Ilmeisesti jokin jakopään koppa vaatii thick front-tiivisteen...? Että minkä noista ny otan?
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. Jsp

    Jsp Gearhead

  4. shr1

    shr1 Gearhead

    Juu paksukainen onpi hän! Enhän mä tajunnu, että toi thick tai thin tarkoittaa vain ja ainoastaan etuosan paksuutta... Näin ollen ei tarvi murehtia mahdollisesta clearance propliimista ö-pohjan ja k-memberin välillä, siellä kun on tiukkaa. Hyvä näin ja kiitoksia!
     

Kerro tästä muillekin!