Sbc vs v6 vauhtipyörä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja paja1, 8.10.2019.

  1. paja1

    paja1 Double Gearhead

    4.3 vortec kaipaa 153 hampaisen vauhtipyörän käydäkseen Volvo pentan vetolaitteeseen. Käykö tohon ihan sbc:n 86up vauhtipyörä painotuksen puolesta? Ja jos jollain on myydä kytkintä ja muuta hilpettä tuohon 270 Volvon vetarin ja tuon koneen väliin niin saa tarjota.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Stefapersekoneitten vauhtipyörät V6<=>V8 on vaihtokelpoisia. Olen ite ottanu sorvilla senverran pois että 168 piikkinenkin sopii.
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Eli ei oo isosti kiinni että vulvan kaaveli ottais 168 vastaan?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Muutama milli säteestä pois.
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Olen joskus nähnyt parikymenmillisen välilaipan konen ja kaavelin välissä, ja välipalan flexplaten ja vauhtipyörän välissä 6,2 dieselin ja vanhemman Volvo- pentan yhteydessä ;)
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu olen tollasenkin joskus tehnyt, ennenkuin sorvi keksittiin:odoops: .
     
    PauliR tykkää tästä.
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ugh. Minkälaisen kytkimen toi 168 tarvii että se kytkeytyy tohon Volvoon?
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen vulvan normi 3 käpäläisen "kytkimen" olen aina ite laittanu.
     
  9. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Ok,kiitos näistä. Ei ole tarvinnu volvoihin puuttua niin ei oo ihan kartalla. Mercruiser jos olis niin se olis paikallaan jo. Joku kytkinkoppa tähän on jo hommattu mutta siinäkin oli se vetarin puoleinen booritus ilmeisesti eri kun itse siinä vetarissa,että siihenkin joku juttu pitää keksiä.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    270, 280 ja 290 vehjeksis on samat boorit molemmissa päissä.
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    Muistaakseni yoken vaihto riittää ;)
     

Kerro tästä muillekin!