Sbm 340 kaasarin valinta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rakkare, 30.8.2016.

  1. rakkare

    rakkare Gearhead

    Kojoonpano
    -72 a-koppa
    Vm 70 340 std 10,5 männät
    360 rautakannet
    Mopar purple 292 hydr nokka
    Air gap
    Peltisarjat
    727 loota n 2800 stall turbiini
    3,23 8 3/4 perä lukolla
    Kaasutin koko mietityttää....
    Nyt holley 600db
    Hyllystä löytys myös 650 avs...
    Mitä muilla löytyy/kokemuksia millä toimii parhaiten...?
     
  2. Catiska

    Catiska Gearhead

    Varmaankin kadulle? Omani on myös kadulle ja kokeilin kahta joista parhaiten toimi Quick Fuelin Q-850AN eli Annular ventureilla oleva.
    A-koppasessa minullakin, pikkulohkossa Ruttua minulla on hieman enemmän, 11,1:1, nokkana Hughesin 268 asteinen.
    Imarina Victor 340.Tietty peltisarjat...
    Manuaali ja 4.11 välitys.
    Annular toimii katuajossa paremmin joten sen kanssa voi käyttää isompaa kaasarikokoa.

    Joten luultavasti sinulla menisi Quick Fuelin Q-750AN oikein mainiosti tuossa.

    Omasta hyllystä löytyy lisäksi Holleyn 850db, 750 Vacuum ja Edelin 800cfm. Tuo Quick Fuel rokkaa minulla parhaiten, minun käytössä.
     
  3. 69

    69 Gearhead

    Mulla on 340 ja 650 avs, oon tykänny.
     

Kerro tästä muillekin!