Sbm 340 tulppia mustana

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rakkare, 27.8.2016.

  1. rakkare

    rakkare Gearhead

    Koneen kokoonpano
    340 10,5 puristuksilla
    292 purple nokka
    600 db holley
    Air gap imari
    Mikä voisi mustata 1 ja 4 pytyn tulpan muut nätin ruskeita.... Auto tuntus muuten toimivan?
     
  2. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Kaikilla koneet tuntuus toimivan paremmin ku hyvin vastausmäärästä päätellen. Onko toi nokka hydy vai mekaaninen, mitkä kannet, miten puristukset mitattu? Luulen en tiedä voisko noi kaks pyttyy puhaltaa pikkasen läpi, ei vaan mee venat ajoillaan kii. Itellä samoja ongelmia lohkon tasosta ja kansista otettu niin rankasti tavaraa pois et ei rutut pysyneetkään enää pytyissä "tikut inan pitkät" vaan kone kävi ja kiersi muka komeesti mutta huuhteli ja nokes tietyt pytyt ku palotapahtuma ei ollutkaan täydellinen. Koko lailla samanlainen paketti 360 10.7 rutulla, 340:n vakio nokalla 600 holley ja air cap imari niin ja rautakannet 2,02/1,60.
     
  3. rakkare

    rakkare Gearhead

    Ei ruttuja mitattu oletus ku std vm 70 männät. 360 kannet ja hydr nokka.
    Samaan syssyyn kysymys riittääkö toi kaasari?
     
  4. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Ei voi vain olettaa, että puristukset olisi sen 10,5 stanu männät ja nuo kannet ja jos nekin koneistamattomat. Luulen et ollaan kaukana 10,5 puristuksista ja ei ne sun pyttyjen nokeemiset ny ainakaan kaasarista johdu jos pari pyttyy on puoliks pimeenä.
     

Kerro tästä muillekin!