sbm imusarja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 9000, 18.12.2006.

  1. 9000

    9000 Gearhead

    olen hankkimassa imusarjaa 318 koneeseen jossa on 915 J kannet,
    11,5 männät 280 nokka ja peltisarjat sekä 600 kaasari.
    performer tai rpm vois tulla kyseeseen mutta kumpi? auto on 68 dart
    ja siinä on vakio turbiini
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jos siinä on oikeesti puristuksia, niin RPM. Performer on pienemmillä kanavilla kun noi 915 kannet, joten sitä joutuis vähintään sovittamaan. 280 nokka 318:ssa kuulostaa turhan rajulta vakioturbiinille, ja toisaalta taas toi todellinenkin puristussuhde voi mahdollisesti olla turhan korkea pumppubensalle non quench tyyppisessä rautakansikoneessa.
     
  3. Pahapää

    Pahapää Gearhead

    Laitetaans tänne kun otsikko on oikein

    http://chucker54.stores.yahoo.net/sinplan27331.html

    eli MoparPerf yksi taso imusarja pikkulohkoon orggis kansille onko tuo nyt sitte M1 single plane.
    Onko kellään mitään tietoa imusarjan mitoista eli korkeus ja kanavien koot
    Muilla imusarja valmistajilla on nettisivuilla noi mitat. mutta mopar performancen pikkulohkon sarjoihin en ole löytänyt mitään mittoja

    niin tietääkö kukaan??
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuossa oli muistaakseni melko tarkalleen saman kokoiset kanavat kuin 340:n X-kansissa,mut sovittaa joutuu jos hyvän haluaa kun ne oli ainakin tuossa varhaisessa vaiheessa(n.10v sitten) hiukan pois kohdiltaan eli "amerikan toleranssissa" :rotfl:
     
  5. Pahapää

    Pahapää Gearhead

    jatketaan onkos kellään tietoa 340X:n kanavien koosta??
    mulla tulee tohon 318 pannuun 360:n -051 valut josta mittasin kanavan kooksi n. 1.00" x 2.18" ja jos tossa M1:ssä on taas kanavat kokoluokkaa 1.27" X 2.08" mitä on esim. weiandin X-CELerator
    niin onhan taas melkoinen jyrsiminen... niin ja jos toleranssit on +/- 0,5" :lol:
    no onhan niitä muitakin imusatseja...
     
  6. BDF

    BDF 1st gear

    x kansissa on kanava koko 2.20x1.08 ja mun M1 on kanavat 2.08x1.00
     
  7. Pahapää

    Pahapää Gearhead

    kiitokset BDF:lle, onko tosta korkeudesta tietoa?? yli vai alle 6"??
     
  8. BDF

    BDF 1st gear

    öööö mikä korkeus imusarjan korkeusko
     
  9. Pahapää

    Pahapää Gearhead

    siis imusarjan korkeutta, jotta mahtuuko pelti kiinni vai pitääkö varastaa naapurin lapselta sarvis pulkka ja ruveta scoopin tekoon...
     
  10. BDF

    BDF 1st gear

    6.2 tuumaa korkee mulla oli kolmen tuuman putsari 66 dartin konehuoneessa pellistä joutu ottaa jäykkäristä palasen pois sit mahtu pelti kiinni
     

Kerro tästä muillekin!