Se HEMI 67-Belvedere 4 door sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja hyde, 11.5.2005.

  1. hyde

    hyde Gearhead

    Soittelin tuossa menneellä viikolla kaverille Floridaan,joka kyseli mitä
    kuuluu sille-67 4-oviselle aluperin HEMI Belvederelle kun ei enää itse oo
    näistä Suomen asioista perillä (muutti jo vuonna -88).Auto kuulemman
    tunnetaan USA:ta myöten ,mutta minä en (vähemmän Mopar miehenä)
    pystynyt valottamaan asiaa kyllä yhtään. Eli kertokaan asiaa enemmän
    tuntevat onko auto missä vaiheessa.Konehan siitä meni jo kultaisella
    70-luvulla 66 tai 67 Charger:iin.Olis kuulemman 'number match' laitteena
    kohtuu arvokas jenkkilässä.Näin ainakin kaverini väitti kun on vannoutunut Mopar-mies,ja seuraa alaa tiiviisti uudella mantereella.
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Se olisi hauska nähdä barret jacksonin rivissä.
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Tallessa on alan harrastajalla ja valmistunee joskus tulevaisuudessa. Tuskin myynnissä (arvohan kasvaa jokainen päivä)
     
  4. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    Mieluummin mä sen Suomessa näen
     
  5. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Sepollahan se on vieläkin, ainakin parivuotta sitten oli. Koppa huono ja alkuperäinen tehtaalla asennettu lohko kateissa muistaakseni. Tuskin putkahtaa overdriven myyntipalstalle :D :D :D :D

    viime vuonna e-baylla myytiin vastaava 2d tolppa hemmo 70.000:lla ja niitähän on tehty 6 kertaa enempi kuin 4D:tä eli 6 kpl.
     
  6. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Muistaakseni se alkuperänen mottikin on tiedossa, mutta omistaja ei suostu myymään sitä, vaikka olisi saanut vastaavaan tilalle + rahaa...
     
  7. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    Eikös se alkuperäinen patakin jo palautunut kuitenkin ko auton omistajalle. Eikös siitä täällä niin puhuttu...?
     
  8. Ei ole auton oma alkuperäinen kone, mutta vastaava, numerotkin täsmää, jos sillä nyt mitään väliä on, koska autoa ei olla myymässä. Ihan sama onko ko. auton arvo 50 000€ vai 150 000€, auto ei siitä miksikään muutu.
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kuten Aspenkin tossa yllä sanoi, ni onks sillä mitään väliä, mutta käsittääkseni siis aivan alkuperäistä lohkoa ei ole enää missään, vaan siinä "orkkismotissakin" lohko on korvattu uudella muistaakseni halkeamisen seurauksena.
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Sen enempää tapauksesta tietämättä niin ei voi kun hämmästellä että mikä on kun ei voi konetta myydä?? Haiskahtaa vittuilulta, jos kerran tilalle sais toisen vastaavan mut ei. Jos henkilö jolla se mosa on on se joka luulen niin ei taida olla yhdestä Hemistä, hänellä on vissiin niitä vähän enemmänkin...?
     
  11. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Itse ajattelin ihan samaa. Kateuttahan se on tai jotain muuta sairasta, mutta tietenkin jokainen päättää itse mitä romuillaan tekee. Mulla ainakin tuommonen vaihto passais milloin vaan jos joskus ois sellaiseeen aihetta, mutta joillekin ilmeisesti on punainen vaate jos joku muu hyötyy itse joskus omistamastaan osasta tai jostain muusta.

    Tässäkin maassa on niin monenlaista hiihtäjää ja niillä päämäärää että ymmärrän täysin näinkin voivan käydä. Ihmeelliseltä se vaan tuntuu, jos joku vielä rahaakin kenties tarjoais tällaisessa vaihtokaupassa. Ei kait täysjärkinen vastustelisi?

    Anteeksi vaan jos loukkaa jotakuta, mutta tämä on mielipiteeni :D
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    No se on ihan totta, ja kai tälläkin herralla joku syy on ettei voi myydä konetta. Luulis vaan että tämmösessä tapauksessa vois auttaa harrastajaa joka vielä rakentaa tommosta harvinaisuutta, jos se mosa makais mulla tallissa niin tottakai myisin ihan vaan siks että ainutlaatuinen auto sais oman koneensa keulalle! Mun käsittääkseni se mylly vielä tosiaan lojuu jossain irtonaisena, eli ei edes tarttis ruveta mitään autoa purkamaan...

    Ei voi kiistää, olen samaa mieltä... Mut toisen ihmisen ajatuksenjuoksusta on paha muiden ottaa selvää :odroll:
     
  13. BRC1

    BRC1 Gearhead



    Mä olen kyllä ihan saamaa mieltä tässä asiassa sun kanssa. Alkanut nykyään ihmetyttää näinkin pienissä kuvioissa toi kaverin jeesaamisen vaikeus. Tuntuu olevan tapana pimittää tietoa,taitoa tms apuja ja sitten hihitellä rauhassa kun toinen ryynää ongelmansa kanssa.

    Eihän se ole keltään meiltä pois jos jollain on hieman paremmat tai erikoisemmat laitteet kuin itsellä. Rimahan siinä vaan nousee seuraavaan projektiin-eikö?
     
  14. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Ei täällä sitä vaaraa oo että joku jotain ostaisi, ainakaan tän palstan kautta... kuvia saa vaan kovasti lähetellä... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  15. superbird

    superbird Gearhead

    Ei varmaankaan tänne eikä luultavasti muuallekkaan.Autoa on yritetty ostaa ulkomaille kovaan hintaan, ei myytävänä.
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Olishan tuo ollut aikoinaan kenen hyvänsä ostettavissa, oli veekasimagazinessa myyntipalstalla muistaakseni jollain 6000 markan hinnalla? 318 tekniikalla?
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    hemi

    Mutta, jos yks ei kerran myy autoa koskaan, niin eikö ole sama asia ettei toinen myy sen auton konetta, samahan se on mitä on myymättä?

    Molemmat metallinkappaleet varmaan omistajilleen yhtä rakkaita.

    Myyminen on taito, tai pahe jota voi katua.
     
  18. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jaa sekös se syy onkin... Ei siis halua myydä konetta tai vaihtaa sitä identtiseen kun ei saa sitä autoa..??
     
  19. hla

    hla Gearhead

    Toi pitää paikkansa, alkuperäistä lohkoa ei enää ole, pari muutakin tohon autoon kuuluvaa suht huonokuntosta osaa kuulemma löytyy, mut hinta... :eek:
     
  20. ed5el

    ed5el 3rd gear

    Kylläpä harrastajayhteisö on taas tietämässä paremmin mitä joku yksittäinen ihminen omaisuudellaan tekisi. Moista proletariaatin diktatuuria saattaisi joku kutsua vaikka... sosialismiksi!
     

Kerro tästä muillekin!