Se HEMI 67-Belvedere 4 door sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja hyde, 11.5.2005.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei mulla mene herneet nenään,mutta onhan kyseessä topiikki autosta joita ei ole muita,niin ei sorruta mm:n provokaatioon enempää.(ei se kuiteskaan tuo sitä hamekangasta) :rotfl:
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Aivan...kun ei kukaan muukaan.. oulu yksinkertaisesti ei ole mitään.
    Tavallisen tyhmää ja SAAMATONTA sakkia on tullut todettua tässä ihan viimeaikoina erään kilpuriprojektin kanssa.

    Kime .. eilen ajelin sen iki-ihanan tietyömaan läpi pari kertaa Kokkolassa... Kannuksessa kävin.
    Kokkolassa on sentään Yxpila ja siel on persaukisten paatei...
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tule sinä sitten samalla antaan ajo-ohjeet Rantsilaan...
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kiitos..sinähän tämän saatanan länkyttämisen aiheen ohesta aloitit onnettomilla sivuhuomautuksilla.
    Laihialainen..Figures.
    Terveisin ei Kauhava-Lapua akselilla paljoa olla noteerattu tuota seutua..samaa kastia oulun kanssa joten sopii sulle kun nenä päähän.


    Taisin itse tuossa mainita erään perustavan suomalaisen ongelman edellisellä sivulla ja mitä itse tekisin toisin jos olisin sotkeutunut tuohon Belve_Charger muutokseen tai omaisin siitä jotain.
    Mutta härmässä kun ollaan niin Ei perkele sopuun päästä, vittuilu on ilmaista.
    Tulee mieleen eräs ruottalainen Historic Porsche mies jolla oli MBn 3l suora kuutonen jouten ja eräs suomalainen kaipasi sitä historic projektiinsa.
    Riitti vaan mainita niin sai erittäin kiven takana olevan moottorin ja rempatun sellaisen Ilmaiseksi kun kerran Svedu meinasi että tolla jannulla on tarve ja itseltä ei ole pois.

    Onnistuisko täällä edes kerran?

    PS täälläpäin eräs pitkänlinjan harrastaja on iki-onnellinen kun sai tuoda veneitänsä ja autojaan ilmaiseksi katon alle tiloihimma pientä talkootyötä vastaan eli katselee tilojen perään kun itse olen poissa.
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    DDR-Haanpään hallit jotka myytiin Ryssille on ihan tarpeeksi tuttuja...
    Siinä oikein perusesimerkki isänmaallisista oululaisista.

    End of offtopic discussion ellet Cuda halua aidosti lisää verta hiekkaan.
     
  6. rb

    rb Double Gearhead

    Mukavaa kun täällä on noin suurella sydämmellä varustettuja ihmisiä.

    Jos Mikeltä löytyisi alkuvuoden 71 383:n lohko tai mielellään koko moottori, kun minulla olisi sille koppa niin otan sen ilolla vastaan.

    Kuka sanoi että aito hyväsydämmisyys on kokonaan kadonnut.
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ei ole mitään muita Mopar osia kuin 60 mallisen DeSoton jotain pisteosia kuten takavalojen pohjia yms romua...
     
  8. rrauta

    rrauta 3rd gear

    todella pyyteetöntä auttamista tollanen :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    siinä linnankadullako sulla ne tilat on. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kaiken tämän ynnä muun sijaan olisi mukava tietää, mikä on auton nykytila.

    Onko menossa osien kartoitus / keräys vai joko miggilanka palaa, maaleja sekoitellaan ja tekniikkaa kasataan?
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    sano yksikin järkevä syy miksi sinukaltaiselle peruskateelliselle (huomaa hymiöt) kertoisin enempää.... mutta mies itse on tyytyväisempi kuin koskaan ja kun tietäisit kuka paskoisit housuihisi.

    Linnankadulta on lyhyt matka tuonne, kävelee jopa vartissa.

    Elämä on.
    :pinup:

    PS sielläkin on hopeinen neliovinen mopari as we speak... :rotfl:
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    Naulan kantaan.

    Mutta toisaalta jos omistaja haluaa olla vaiti suotakoon hänelle rauha auton ympäriltä eikä revitellä sitä kaikenmaailman paskanärhien seassa.
    Toisaalta arvostan miestä että pitää siitä kiinni mutta toivoisin myös että auto valmistuisi. Ja toivon että kun se on valmis omistaja ei pety/ kyllädsty ja heti myy sitä "isoon rahaan" joka kuitenkin lienee pikkusumma verrattuna johonkin HemiCuda avoon jota media riepotellut ympäri maailman vuosikymmenet.
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ai saatana... :poff:
     
  13. rrauta

    rrauta 3rd gear

    eipä oo tullu vuosikymmeniin paskottua housuun, niin tuskin paskoisin nytkään, vaikka olis paavi itte. :rotfl: :rotfl:

    joo eiköhän riitä offtopic, ei noin hieno auto ansaitte tällästä paskanjauhantaa....
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jos auto "esitellään" MCQ:ssa, niin mistään rauhasta auton ympärillä on lienee turha puhua.
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Miten niin... MCQssa montakin suomen kirjeenvaihtajaa.. jos se nyt 40v on ollut "piilossa" niin voi hyvinkin olla toiset varsinkin nykytilassa.

    Välttämättä montakaan ihmistä ei loppupeleissä kiinnosta mikään 4 belve vaikka kuinka olisi hemi koneella kun se on vaan kuriositeetti muskeliautorintamalla.
    Daimlerin ymmärrän olevan kiinnostunut Lathisen Waxenbergeristä mutta Koko Chryslerista se haluaa eroon.... siinä vaan ihan yksi reality check.
     
  16. rb

    rb Double Gearhead

    Ei nyt suoraan aiheesta mutta hipoen.

    Eli kertookaa kuinka paljon abaut Moparin kohdalla moottori on vanhempi kun auton kasauspäivä?

    Eli jos mä nyt joskus haluan 71 elokuussa tehtyyn autoon koodeiltaan oikean ikäisen koneen niin millä välillä valmistetut lohkot täyttäisi tuon argumentin?
     
  17. mikak.

    mikak. 1st gear

    Tämä ko. auto on mielenkiintoinen tapaus... Olen seurannut tätä keskustelua jo kauan.. Muutama kysymys heräsi (voi olla tyhmiä kysymyksiä, anteeksi jo etukäteen :) )

    - Missäpäin Suomea auto nykyään sijaitsee?

    - Onko autosta olemassa mitään muita silloisia kuvia kuin näyttelyssä otettu kuva plus tietenkin MCQ:ssa olleet kuvat. Muistelisin, että auto on esiintynyt Vaasan lentokentän entisen shellin pihassa otetussa ryhmäkuvassa?
     
  18. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Etelä-Suomessa

    Wheels lehti muutaman vuoden takaa
    Aro-Yhtymän "asiakaslehdykän" kansikuvassa näkyy vähän keulaa
     
  19. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    En minä tiedä mikä julkinen salaisuus tämä nyt sitten on mutta tuollahan tuo omistajan nimi näkyy olevan tämän viestiketjun 11. sivulla olevassa lehtikuvassa kolmannella rivillä ihan reilusti lehdessä julkaistuna..
     
  20. mikak.

    mikak. 1st gear

    Keskustelussa on mainittu että tulisi juttu mobilisti lehteen... Eli onko mobilisti lehdessä ollut juttua autosta? (tai veekasissa)?
     

Kerro tästä muillekin!