Se HEMI 67-Belvedere 4 door sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja hyde, 11.5.2005.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Hienoa!!! 8) Tätä ilolla odottaen. Toivottavasti tästä saisi lukea joku kerta moblasta oikein syvällisen historiikki/build up jutun.
     
  2. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Hienoa että Imperial413 ja JR ovat osallistuneet myös viestiketjuun antaen aiheeseen hieman auktoriteettia ja lisäfaktaa! :D

    Ja tuo taannoinen caddy-moppemies paradoksi oli ehkä hieman puolitahattomasti heitetty provo taka-ajatuksena tai jopa toiveena että Janne myös avaa sanaisen arkkunsa aiheeseen.. :lol:

    Pieni detaljitieto tuosta JR:n tarkasta auton pidosta, kun aikoinaan, joskus 80-luvun lopulla, kotirannan grillillä oltiin aterioimassa. Meikä haki lounaslautasen silloisen avokin kanssa ja hypättiin oman chevellen kajuuttaan aterioimaan. Viereisen sinisen belven takaluukun päällä aterioi kyseisen auton miehistö.. Sisälle ei menty sotkemaan! Siinä porukassa toki tiedettiin auton arvo joten voipi olla että kyseinen ulkoruokinta oli miesten oma valinta..? :wink:
     
  3. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    se hemi

    Mio! onko caddy pelannu? muuten se mun charger 500 palautuu mulle takas! onhan se hienoo ku on pari kivaa tallis! ja oon enempi moppe ku chevy mies vaikka chevy onkin just maalarilla! ja on aito hipo 300 hp 12.sella sekä 3v automaatilla!
     
  4. Qjet

    Qjet 1st gear

    Aika yhteensattuma, tuossa Belvessä ollut korvausmoottori koki -70-luvulla saman kohtalon.
     
  5. Z11

    Z11 Gearhead

  6. FA18

    FA18 3rd gear

    Luulis tuon hintasen auton saavan parempaa kohtelua osakseen; makaa ulkosalla renkaat paskana jossain varastoalueella :eek:
     
  7. LGC

    LGC Gearhead

  8. 63S88

    63S88 Gearhead

  9. superB

    superB 1st gear

    toihan on halpa tusina tolppa :rotfl:

    3/4 of all KNOWN 4-doors 426 hemi cars are 1966 dodge :poff:
     
  10. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Oisko USA:aan muuttanut Igor, Abdul tai Mustafa myymässä naapurin autoa, kuvatkin otettettu aidan takaa. Turkin liirat ja dollarit vielä mennyt sekaisin.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pillerikapselit ok, mutta toi konepelti yök! Oiskohan toi se F.B.I. Auto?
    Mitä siihen juttuun tulee niin mä olen ulkona siitä. Jää taas Pulitzer saamatta. Nykuinen omistaja tietää Autonsa historiab ja ollut yhteydessä entisiin omistajiin. Jopa siihen gangsteriin mikä Utin suoralla tirsulussa missä niitä odottettiin niin jätti kyttien nopeimman auton mikä lähti perään. Se oli 911. Seppo sen kerran päästi vierelle, mutta kun takakontissa tais olla liikaa tax free, niin ei viittyny pysähtyä vaan painoi pedal to metal ja 911 jäi..
    Seppo viettää nukyään hyvin ansaittuja (?) eläkepäiviä Tikkurilassa ja on lusinut tuomionsa ja sinut yhteiskunnan kanssa. Juttua tulee Mobilistiin, mutta mua ei siinä enää tarvita.

    ..oli mun Hemi Cudan kyydissä kun annoin satsia. Ja annoin niin perkeleesti että itsellä tais tulla housuun ja jalat tärisi vielä yli tunnin kun pystyin kävelemään. Parta Sepolla VIPotti ja rupes fiilistelemään miten Hemi oli nopea pankki asioissa. Ja nyt en tarkoita panoa. Enkä laillista ottoa. Sillä atolla on historia. Niin kuin jokaisella. Veikko Lavi lauloi Jokainen Auto On Laulun Arvoinen. Tai jotain sinne päin..
    Toi Auto on todella elämää suurempi. Amen.
     
  12. Cuda

    Cuda 1st gear


    Toiha on neliovinen ! Noinhan noita neliovisia HEMI-autoja kuuluu säilyttää. Renkaat ploosuna pihalla jonku teollisuushallin takana. :rotfl: :oops: :rotfl:
     
  13. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Eiks tuo ole nykytietämyksen perusteella jopa halpa?! :eek:
    Muistaisin että jotain milliä on pyydetty hienokuntoisesta 4d hemicoronetista? Tiedä sitten maksaako joku sellasia hintoja? Mitä kunnostaminen maksaa, satkun-pari jos vimpan päälle tekee/teettää, jolloin kyllä siinä tilin tekee jos milli irtoaa.
    Tarttis vaan sitä alkupääomaa.. :wink:

    No, rahamiehet tietää miten tollasten kanssa pelataan.

    Sehän kuuluu asiaan että jossain vaiheessa noi on renkaat lintassa jossain takapihalla.. :wink: :poff:
     
  14. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Kuule ne millit oli silloin kuplaraha-aikana. Ei taida irrota edes American Johnsonilta milliä neliovitolppaa, jossa ei ole edes orgistekniikka kiini. Tuskin edes 600 000. Luultavasti kauppa tapahtuisi jossain 150-200 tuossa kunnossa, jos tapahtuisi.
     
  15. MudMax

    MudMax Gearhead

    Ameriikan foorumeilla on juttua, että 4-ovisia Hemi Belvederejä olisi toinenkin:
    66;sta on kuviakin ja useita omistajia kertomassa, mutta auto on varastettu ja todennäköisesti tuhottu vuonna 1980, eikä vielä ole VIN-numerosta todisteita.
    (Miun mielestä 16 päivän toimitusaika voisi viitata dealerin vaihtamaan koneeseenkin, mutta toivottavasti olen väärässä, kahdessa päivässähän ne linjan läpi tulee.)

    http://www.thehemi.com/forums/viewtopic.php?p=12540
    Tuolla on linkki Moparts-keskusteluunkin, mutta Mopartsilla keskustelevat sellaisella osiolla josta poistetaan tekstit muutaman viikon päästä viimeisestä viestistä.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  17. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Olisikin mielenkiintoista jälleen kuulla omistajalta (Imperial413?) missä vaiheessa Belvederen entistäminen etenee?
     
  18. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  19. heikkisj

    heikkisj Gearhead

Kerro tästä muillekin!